Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pöttyösen. Én eddig csak Lada szamarán próbáltam, de az is lapkás, ugyanaz a téma. Mérsz, hasonlítasz gyári hézag értékkel. kiszámítod mindenhova, hogy milyen kell, majd megnézed amit kiszedsz milyen. Ha van olyan bepakolod, ahova nem jut, veszel. Javallott szerelőknél szétnézni, mert amit valaki valaha kiszedett, mert már kicsi, az más motorjába lehet pont jó. Érdemes használtan megvenni. A lapka nem kopik. (ill. a vez mű tengely jobban kopik. Így pontos) De, nem hinném hogy egy kis fém bizbasz többe lenne darabonként párszáz
forintnál. (Egyébként lazán beszélek, asse tudom a vasba mennyi szelep van . sornéggyes hány szelepes. Hengerenként 2-2? vagy csak 1-1?
amugy tényleg érdekes jószág az a relé mert ma már meg se nyekkent.
Sziasztok mindenkinek! . Először is köszönöm a válaszokat amit kaptam . Másodszor pedig azt az öt perc önfelett nevetést amit a komentek olvasása közben éltem át. .örülök nektek.
Gyulám,szelephézagot nem így állítunk.Nem érdekel minket a gyárilag beszerelt méret.
A dokumentációdban van egy szép nagy táblázat,na azt tessék használni.(ha nem megy akkor segítek)
Amúgy Ábrus jól sejted,erősen be van kopva a hátsó tárcsa,és a nem kopott részen is csak 4.1 mm-t mértem,fizetéskor mindenképp csere lesz,de érdekel nagyobb fék lehetőség!
Köszi Thomas,könnyesre nevettem magam,de igazad van! Ezeket azért csináltam mert nem voltak jók,vagy kényelmetlen volt,pénzem meg nincs újra.Persze csak olyan megoldást választottam,ami már máshol bevált.A kürt helyett is vannak sziréna terveim,csak nehéz hozzá beszerezni az alkatrészt.És a doboztartó konzolt még nem is láttátok!Gyakorlati tapasztalatból én először mindig hátsó féket használok,mert így a fejreállás veszélye a legkisebb,sőt kanyarban se nagyon lehet használni az első féket,mert akkor meg kicsúszik az eleje.Ráadásul míg egy hátsó tárcsa 20000-körül beszerezhető,addig az első majd kétszer annyiba kerül.Ha az ezres hátsó féke feltehető rá,valaki már csinálta,az jelezze.A szelephézagolólapka gyári értéke is érdekel,hogy tudjam honnan kell indulni,mert annál csak vastagabb lehet,lévén 20-éve kopnak már.Köszi,holnap leszek.
Na megyek fűnyírni,aztán háromkor fogászat.(nem irigylem magam)
nemtom.
Szinte sohase használom.
Egyébként ez nem perverzió,hanem technikai fejlesztés.Én is csináltam már itthon jó pár extrém dolgot.(csak műszaki értelemben értendő)
Ne feledkezzünk meg a hengerenkénti TRAFÓKRÓL se!
Épp ez az!
Ha a hátsót csak kisegítőnek használod,akkor mi a fenének nagyobb fék hátra?
De ha többnyire CSAK a hátsó féket használja(van ilyen ismerősöm)akkor az önmagában persze hogy kevés,de akkor a fékezés technikája a rossz,mert nem az elsőt terheli nagyobb mértékben.
De pl:Neked gyenge a hátsó féked?
Egyébként meg Gyula mindig minden kicserél. Ez valami perverzió lehet nála.
Láttad már a műszerfalát? Felrakott minden Japán márkából vlaamit + 1 fél Trabantot. A gyújtásnál egy kompkett kockalada virít, az űlésbe berakott annyi szivacsot, hogy egy Kínai gyár 3 évig gyártana belőle matracot.
Egyébként Gyulának nagyon szép gépe van,és irigylem, hogy ilyeneket el mer követni.
Te akkor Robot vagy, ha %-ban bírod kezelni. Motorrobot.
Az új terminátorban volt olyan motorrobot.
13032- es hozzászólásban írja Gyula, hogy hátsót akar cserélni !

Vagy Én nem értem mi a szitu?
Na de akkor minek nagyobb fék hátra?Az FZR első dupla tárcsáival simán fejre lehet állni olyan erősek,(jó,royaléval nem )a hátsóval meg csak rá kell segíteni ha kétszemélyes üzem van.
Én egy személlyel a hátsó fékerő 10%-át használom,két személlyel pedig kb:40%-át,a többi meló EZEKKEL EGYÜTT az első féké.
hátsó is kell. Úgy értette. Hátrább kerül a súlypont, így a hátós fék hatásfoka nő.
"Hát ha az asszony is felül a maga 69 kilójával,akkor már az első is kell."
Ezt a mondatot vezetéstechnikailag nem egészen értem.
Te alapvetően hátsó fékkel szoktál fékezni?
Egyszerre csak egy dogot.. Nem fog beférni az első tárcsa a lapka helyére. A kékerő meg gyenge lesz nagyon a 2 cm átmérőjű pogácsákkal. Ezekkel a lapkékkal a szelephézagot akarod bűvelni igaz? Ahoz minek a gyári vastagság. Úgysem tudod már a gyári méreteket beletakni. Ahoz új vezérműtengely kellene...
A szelepekkel mit akarsz?
Na szóval a 600-ra a gyári hátsó fék helyett nagyobb felrakható-e?A gyári tárcsája 245mm,ennél szeretnék nagyobbat,az se baj ha komplett fékestül kell cserélni.
Szóval még egyszer:mit akarsz csinálni?
Mi van a gyári mérettel?Minek az neked?Miért nem tudsz?
MI VAAAN?
Megint elírtam,300-as,és 320-as fékre gondoltam,vagy ami feltehető a gyári 245-ös tárcsa helyett!
Trükkösek ezek a gének Thomas!
Ha már a hátsó fék került szóba,feltehető a 600-ra a gyárinál nagyobb fék is hátulra?Teszem azt egy 3000-as,vagy 320-as fék komplett felrakható rá,az már lefékez két személlyel is.Kíváncsi vagyok,megoldható-e?
a muterja az.... Ez turmix.