Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha az asszony is felül a maga 69 kilójával,akkor már az első is kell.Köszi,való AP,elírtam.Ábrus,600-nál mekkora a szelephézagoló lapkák gyári alapmérete?Ezt a gépkönyből nem sikerült kibogarásznom,így viszont nem tudok hozzá rendelni,pedig van egy kis kopogásom.
akkor igen, de az nem ér nagyon hosszú féktávot kéne úgy venni a célegyenes végén
Ha a feleségem is ott ül mögöttem,akkor fog az keményen.(már a hátsó fék)
Mondjuk nem az a 47 kilós fajta csini kis pici hátizsákos csaj.(186cm/90kg)
De ez nem is palotapincsi!
A parkolóban ahol áll olyan gép mint a Tied(csak érdemes megnézni hogy milyen vastag és nincs-e a közelben a gazdája).
Egyébként jó a Gold Fren ennyiért.
AP.
egy randa palotapincsinek hogy lehet ilyen aranyos kölyke?
hátulra mindegy mit raksz úgyse fog semmit
Én most 6000-ért vettem AB Racing-ot.Szeintem jó ár érte,ha jó minőség.
Gold Fren hátsó fékbetét 4900ért megéri? Vagy hol lehet jó és olcsó fékbetétet venni?
Azóta is siratom: Látod ez a csóróság. Ajánlottak valami seftes helyről egy oszciloszkópot (digitális vazze, már koordináta számolgatással se kell foglalkozni ) 90-ért.(?!?!?!) Szerintem ha kp-ba csengetem ki egyből elkuncsiztam volna hozzá egy freki generátort is. Akkor épp (mint mindíg) nem volt rávalóm. A srác odaadta a másodéves középisolás szomszédjának pitipénzért. A sulinak ahova jár (én is odajártam) nincs ilyenje. Persze tanuláshoz amúgyis kell a sima analóg. Tudja máá a kiscsákó mi az a time/DiV
A blokkhoz kell szerszám. Ahoz énsem nyúlnék, de tudván hogy ittvagy nekünk az elektronikának mint számitástechnikai műszerész és tanuló Mérnök informatikus, azért neki ugranék. Szerszám is akad hozzá, van multiméterem, és ha végre beköltözünk rendes fűtött garázsom is lesz.
Sajnos muszáj volt,Az előző Gilerám is elektronika hibás volt,Sőt anno a Rigán is trafócserével kezdtem!Öreg motor nem vén motor,de már vannak hibái.Meg a motoripar is erősen profitorientált,ahol lehet,oda olcsóbb alkatrészt tesznek,pár évig működik,de aztán megmurdel,és csere!Az elektronika meg amúgy is szakterületem,lévén műszerész vagyok 24 éve.Viszont a blokkhoz egyelőre én sem nyúlok,azt meghagyom Ábrusnak meg Bagolynak!
Gyula_Gyula ... Van valami elektronika a vason amihez még nem nyúltál?
Egyébként én is javasoltam volna, ha halott az indexrelé, egy vilamos ember 5 perc alatt akármilyen 12 V-os autójét feldobja rá...
Indexrelé,de valami különleges jószág,mert megy rá még egy sárgás vezeték szintén az indexkapcsolóról,ha elmozdítod akkor ad neki még egy plussz impulzust.Aztán egy zöldes vezeték is van még rajta,az meg a kilométer órából ad neki impulzusokat(van az órában egy jeladó)dehogy mi a frásznak,azt nem tudom.Nekem ki van cserélve sima relére,de rá volt kötve a sárga vezeték is,amikor indexeltem egy pillanatra zárlatot csinált és néha kiverte a biztit.Lekötöttem róla,most már jó.
köszi. ma lekentük a 2. réteggel a nappalit. Az nap sárga lett.
Nekem is ugyanigy csinál. De még most pluszba még ez is kattog . Közben rájöttem hogy az index relé ez a kis dobozka , mert mikor megy az irányjelző akkor is ez katog csak egy kicsit lassaban. Amugy szuper lett a piros szobátok. Feleségem mikor meglátta azt mondta neki is olyan kell!
Hétvégén feldobtam egy nyitott Sebring dobot a gépre. Király hangja lett, és nem is annyira hangos (kis fordulaton, pörgetve azért üvölt szépen)
Viszont 2000 és 3000 közt "rángatós" lett, eddig nem volt ilyen. Városban rosszabb menni vele. Nem gondoltam volna, hogy a dob még az EXUP szelep után is ennyit befolyásol... mit kell csinálni, adjak neki több kaját?
nekem több mint egy hét állás után nem is kicsit...
normális, hogy 4 mp-ig is csinálja, és ha off-ra majd megint runra tolom, még vagy fél másodpercig kerreg. Persze utána indult mint az álom.
turn signal? akkor az a indexrelé kell legyen. de, indulás előtt csak az ac szokott kattogni...
Sziasztok! Éppen most gondolkodok gumicserén a 250es FZRen és olyan kérdésem lenne, hogy milyen métetűt és típusút érdemes rá venni... Most éppen hátul 130/70-17es és elöl 100/80-17es van rajta. Előre is köszi
sziasztok mindenkinek! Lenne egy kérdésem ha esetleg tud valaki segiteni. Van egy doboz a motoromon és nagyon kattog amikor elforgatom a kulcsot de még nem inditottam be. A kis dobozon " turn signal" felirat található. irjátok már meg hogy mi ennek a kis dobozkának a szerepe és hogy miért kattog olyan gyorsan? Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek! Hubiur!Olyan jól sikerült a rakomány rögzítése,
hogy itt-ott 190-el is tudtam vele menni. Miskolcon a lámpáknál láttam tanácstalan arcokat. nem tudták hovatenni a dolgot.
Küld már el a fotót az email-címemre,ha ráérsz.Köszi
steveefzr@gmail.com
törlöm ugy is mert már nem kell egész motor csak alaktrész hála isten de abbol jó sok
mármint, hogy keresed, és nem eladni akarod...