Sziasztok, meg tudja mondani valaki hogy hogyan lehet felhasználónevet módositani? Vagy hogyan töröljem magam hogy ujra tudjak regisztrálni másik névvel? Előre is köszi!
Joci :D
semmi. izé valami.
Kezdődik a Loki meccs. BL-be jutásért játszunk a Levski Sofia-val.....
Jó is lenne motorozni. csütörtök óta be sem indítottam.
Most a Berlingo-t kínzom...
Nem tudom ki találta ki annó,de mivel maga a kábel sugározza a zavart antennaként,a pipa ellenállás csak a szikra áramát csillapítja,zavarban nem ér sokat.A seregben a katonai UAZ-on az összes nagyfesz kábel volt végig árnyékolva egy külső harisnyával,na az már ért valamit.
Igen,zavarszűrő funkciója lenne,de nem sokat számít,illetve ha már gyengül a trafód és a szikra,ilyen ellenállásmentes pipával még egy darabig javítható a helyzet.Én Ladához való szilikonos nagyfeszültségű sportkábelszettet vettem,annak eleve van belső ellenállása,és ez a sima pipa elég hozzá.Ha kell,ugorj be érte délután,fél háromtól otthon vagyok.
no most mar csak az a kerdesem,h miert jobb,ha nincs bennuk ez az ellenallas? oszinten szolva en leszidtam az anyjukat is amikor elmentek a simosok elottunk,es a kedvenc rajzfilmem kedvenc jelenetet nem lattam,mert bezavarta a TVt
koszos karbi. beszívott valami szutykot a tankod aljáról, és úgy.
Teljesen kifogyott? Azon nincs tartalék? Vagy már azt is sikerült kifogyasztani? Az ac.t kitudod iktatni ideiglenesen. (a karbikra felülről csövön keresztül csepptankos módszerrel tolod a benyát, és ha akkor indul, meg minden rendben van, akkor az AC-el van a gond) Szerintem. De ezt most teljesen elméleti síkon írtam le neked, mert én még a saját motoromon sem nyúltam a karbihoz sose. (Bár korábban 50-es meg 125-ös gépnél szereltem, de az pettyet talán egyszerűbb) De, hamarosan a nagy szerelő mágusok befutnak, és a fentieket megerősítik, vagy lehet hogy cáfolják.
http://www.vatera.hu/gyertyapi...
erre gondolsz? miert pont egyenes? talaltam hosszu 90-fokosat, meg rovidet is. kialakitason kivul van mas oka?v csak annyi,h szerelheto legyen?
Elsősórban a szakiktól kérdezném de bárki bármilyen éppkézlább ötlettel előtud állni azt is szívesen meghallgatom!van egy FZR 400 "1WG"-m a helyzet az hogy nagyon sokáig nem volt rajta alapjárat , de mellette minden tökéletesen müködött , egy alkalommal elég szerencsétlenül jártam kifogyott a benzinem és azóta ha gyujtás addok és rányomom ON-ra a kapcsolot az AC-pumpa olyan jó 10 másodpercig folyamatosan megy majd megáll mintha teljesen üres lenne a tank és nem kapna benzint és ezt üzemelegen minden helyzettt ugyan így csinálja , hát fogtam magam elvittem egy szerelőhőz ő zsírul megcsinálta az alapjáratot azt mondta az AC-t is lelevegőtelítette de ugyan azt csinálja.Oksi hát haza hoztam a gépet eltelt 3 nap majd ugyan azok a hibák jelentkeztek semmi alapjárat puffog durrog minden baja volt kiderült hogy sok benzint adot neki és folymatosan beköpte a gyertyákat erre én ujra vissza vittem megcsinálta megint alapjárat lett is de most gyujtást adok az AC ugyszintén 10 másodpercig megy majd leáll aztán elindítom a motrot és miközben jár a motor az AC ugyan olyan hangosan teker egészen addig mig le nem állítod!mitől van ez?És ezt azóta csinálja az AC mióta kifogyott a tankom véletlenül teljesen és tolnom kellet a kutig!Valaki kérem segítsen!
Feri,ha végeztél az okmányirodán,ugorj be hozzám(londoni krt. 24.)adok négy rövid pipát.Jobbak mint a bolti,mert nincs bennük csillapító ellenállás! 5-ös csengőt nyomd!
Nem hinném hogy rohannod kellene bárhová is.Előbb inkább rendbe kellene jönnie a lábadnak,elmúlni a fájdalomnak,aztán szerelgetni a garázsban.(de tudom,nem nyugszol)
Joci :D