A gyári is elég puha, így ha igazi megoldást szeretnél, akkor bele egy Öhlins rugó (én anno 30-ért vettem a párat), vagy bármilyen, de keményebb. Ehhez sűrűbb olaj (15W, 20W).
simán sűrűbb olajjal is próbálkozhatsz, de nem lesz az igazi.
Hosszabb távtartó betételét csak azért említem meg, mert nyilvánvaló megoldás lenne, de igazából a rugóállandót nem növeli, csak az előfeszítést, én nem tartom jó megoldásnak, csak szükség esetén tedd meg
a honlap jobb felső sarkában van az elérhetőség...fölhívod őket és lehet személyes átvételt is kérni(19.ker Nagykőrösi út) vagy postán is el tudják küldeni...hát én már elég régen vettem,akkor volt olyan 7~8ezer aranypénz...
sziasztok!nagy kéréssel fordulok hozzátok nem soká itt lesz a barátom szülinapja és szeretném meglepni egy átlátszo plexivel fzr 600as a van!kérlek mihamarabb jelezzen az aki tud nekem ebben segiteni!
Szeva! Volt itt valakinek egy bontatlan fékbetéte eladó. Megvan az még? És milyen motorba való! A hátsómat ki kéne cserélni sürgősen, mert már szinte semmi ferodol nincs rajta.
azt értem alatta,hogy a blokk futómű és fék akkor is "csak" egy fzr! és 900 ezerért már veszel r6-ot ami 120 pci komolyabb fék és futómű és fiatalabb vagy 10 évvel.
Hétszázért?Ne viccelj már!
Ha van ennyi pénzed akkor szerintem nézz valami sokkal fiatalabbat.Az RVF nagyon jó gép amíg nem kell hozzányúlni a blokkhoz,mert onnantól pénztemető,a ZXR-eket(főleg a 400-ast)már rég szétrúgták legalább egyszer mielőtt megveszed.
Az FZR(bármelyik méret) nagyon jó gép,de(józanul nézve)400-450-nél többet nem ér egyik sem.
Persze én is tudom hogy mennyi pénz és munka egyedivé tenni egy gépet,de erre igaz a legjobban,hogy ezt nem lehet megfizetni.(és nem is fizeti meg senki,kivéve ha jónevű Chopper)
Egyébként minek vennél replikát,ha kicsit többért igazid is lehet?
Persze jó gép az FZR,de ha lenne pénzünk(a többségre gondolok)drágább gépre akkor ilyet szerelgetnénk itthon?
Természetesen egy frászt.De párszázból megvan,van(még)hozzá alkatrész és azért egész jól üzemelnek ha elfogadjuk hogy ezek már elég öreg darabok.
Természetesen ez nem csak az FZR-re igaz.
Döntsd el:szerelni akarsz vagy motorozni?
Egyébként emlékszel hány éves voltál és mit csináltál éppen 91-ben,amikor ezt a motort először kitolták a szalonból valahol a világ jobbik felén?
Így kimarad. Voltak régen 125 öseim, és jó lenne 1 bohóckodni. Jaszi reggel 6ra menek Kécskére, de most sietek haza, kávé kilőve........ Jövőhéten remélem megisszuk
így már értem. pályáznál is. Jó is az. Egy tavasszal kivittük a még havas erdőbe. Elsőre bele akadtam egy korábban kivágott fába a lábammal. 3 hónapig sántítottam. Kék volt, majd lila, aztán átment sárgába, szürkébe, és mái napig is ott keményebb a hús a lábamba ahol megzúzódott. Pedig ez vagy 2 éve volt. Azóta a krosszon alig ültem. PRóbáltam a gyorsaságit, túrát, és most az fzr a nyerő. És marad is. Pályán persze másabb. látod hová mész.
simán sűrűbb olajjal is próbálkozhatsz, de nem lesz az igazi.
Hosszabb távtartó betételét csak azért említem meg, mert nyilvánvaló megoldás lenne, de igazából a rugóállandót nem növeli, csak az előfeszítést, én nem tartom jó megoldásnak, csak szükség esetén tedd meg