Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én 320-ért vettem. (kereskedés) A kötelező alkatrészeken túl 2 teló szimering, villaolaj, és egy féklámpa kapcsoló kellett, tehát jó állapotú volt. Ha teheted azt javaslom ha van olcsón pl. szalonból vedd mint én. mindössze 4 használt motorjuk volt, abból az egyik ez. Beszámított verda. Előtte átnézte az ottani szerelő. A hírnevük többet ér, minthogy eladjanak nekem egy rakás szemetet. Nameg rámerték ragasztani a deltaboxra a saját céges levonójukat...
Köszi remélem jólesz!Mert már a tököm televan az apró kis ketyerékel Mégegyszer kösz!Üdv NO
Esetleg keresgélhet ezen az oldalon is:
http://www.yamaha-motor.com/sp...

Pár napja írtam, hogy reg után lehet böngészni az alkatrészkatalógusok között
Elküdtem, de nem lesz eccerű frímélen leszedni, mert 7,41mb
Ha valami gebasz van szólj, és megismétlem
jardek@freemail.hu És nagyon szépen kösszz!
FZR600R-t keress, 500 körül már találsz és az alapból jól néz ki, 17-es a hátsó kereke és ha 100-at még ráköltesz akkor semmi hobája nem lehet már de 700-ért egy FZR, ne mókázzunk már... kicsit többért R6 is van már
Mit értesz az alatt, hogy "csak egy FZR" ?
Adj egy mail címet és küldöm
kijárni a dobhoz. Nálunk elég nagy homok van, és a fogyasztés se lenne mindegy.
Köszi a válaszokat! Tehát akkor attol függetlenül, hogy szép nem éri meg az árát? Mert gondoltam arra is veszek egy jó állapotú olcsóbbat és a télen átépítem szépre!Deh milyen áron érdemes nézelődni?
Hali!
Kéne nekem 400 as fzr-robantott rajz vagy valami ami mutogatja mi merre mert az ennyém kosárban van és az előző tulaj nagyon okos volt és ömlesztve tet mindent egyhelyre!Szóval ha valaki tudna nekem segíteni valami féle rajzal megköszöném!Üdv NO
jó motorok az fzr 600 asok. de ennyiért ne vegyél fzr-t mert lehet rajta akármilyen idom akkor is "csak" egy fzr.
Szia. nekem ilyesmi van. (csak ugye nem R1 replika)
típushibák: feszültség szabályozó. ( kb. 6 e Ft-ért készítenek egyet. ) A váltó a kettest kidobhatja ha kopott. (nagy fordulatnál kivágja a fokozatot.)
hietelen ennyi jut eszembe. Jó és megbízható motorok. Persze csak ha rendbe van, mert ugyan jó az alkatrész ellátás. Bármi beszerezhető, akár bontva is, de mint a japánok általban, ez is egész drága. Bár nem drágább mint bármely más motor esetén...
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy valaki erről a mociról tud valamit? A honda rvf400-asa a kawa zxr400asa meg ez között gondolkodom! A másik 2alkatrész ellátása a béka segge alatt van, tehát erről kérdeznék, alkatrészellátás, telejsítmény, tipikus hibák, amire figyelnikell vásárláskor ilyesmi.....köszi mindent előre is
locsolsz? Ahhoz minek krosszmotor?
Helló mindenkinek. Hubiur!Mit szólnál hozzá,ha jövő héten,mikor
megyek hozzád kicserélnénk a kereket a helyszínen,persze kifizetem és az enyémet meg ott hagynám egy pár napra és autóval érte megyek majd valamelyik nap.Persze,ha neked nem nyűgös így.
Menni akarok kanyarogni egyet megint felétek,mert rám fér egy kis gyakorlás,ahogy láttam a kollegákat ott.Jól külditek.
cakkát
Kár most jól jönne......locsolok..........
Egyenesen be a főúton, ott b@zi nagy kanyar utána rögtön sarkon a kocsmánál jobbra, onnan az utsó utcáig, közben lesz táblád, de ott is egyenest, majd az utca végén balos, jobbról a harmadik ház. Erkel F. u 28. de táblát nagyon nem találsz.
el. a srác már azóta rendbe is rakta...
Üllésen meg majd igénybe vesszük a helyi Tourinform pontot(kocsma) vagy az utcán a helyi erőket navigálásra ha megadod a címet.(nem lehet akkora Metropolis)
Legrosszabb esetben felhívunk.
Hát akkó egyről beszélünk.
Én úgy gondoltam,hogy égetünk az 53-ason Kiskunhalasig,aztán meg Üllésre.
Az útminőség nem érdekes,mert 200-220 fölé úgysem megyünk,csak cirkálgatunk.
Szia. cross elkelt?
Kell-é segítség, vagy idetaláltok? Kiskőrös fele rövid, de az utsó etap kicsit rallyis.