hmmm. há mennék gurulni egyet, de ilyen forgalomban értelme sincs.
Hülye virágkarnevál.
Még a végén kapok a plexire egy kósza turistát, oszt cseszhetem. Lehet lemosom. Legalább foglalkozok kicsit vele.
Szia Ábrus .
Tudnál nekem segíteni hogy a forditott telós 1000 be milyen és mennyi olaj kell? Szimeringet cserélek mert már elég szépen ereszt.
Előre is kösz
Megköszönöm!
De szerintem nem oszt-szoroz, mert vagy a hírdetések között, vagy a bontókban fogok kersgélni.
Esetleg rákeresek a katalógusban melyiké volt.
Igazából egy típus és / vagy évjárat érdekelne melyikekkel érdemes foglalkozni
Az én villáim se az eredetiek, nem is fordulnak akkorát mint kellene. Itt is megvan az a 10 fokos különbség, de meg kell szokni a nagy fordulókört, meg rá kell fektetni a kanyarokra. Használható így is.
Ja, hát úgy néz ki, hogy a hátsó felni után való érdeklődésem átkonvertálom első villa utáni vágyakozásba.
Itt már a szimering nem segít.
Mivel 39mm-es a szár vagy bontó, vagy új 32k/db, vagy kpl. villa csere. Viszomt az eredetin kívül nem tudom melyiket érdemes belepróbálni. Ez ügyben kérném tapasztalt szerelők véleményét.
Nemrég Esztergom környékén néztem egy FZ-t, abban CBR900 kerekek, Z750 fordított elsőteló volt. Viszont annak ellenére hogy baromian jól nézett ki, nekem nem jött be az átépítés.
A kerekekkel nem is volt nagy baj, de a teló szerintem oldalanként 8-10 fokkal kevesebbet fordult, a széles, lapos kiflik miatt. A villanyak is magasabb volt hézagolni kellett, stb. Ennyire elvetemült nem vagyok. Meg nem is értek hozzá.
okés legalább én is holnap kikeresem a darabokat mi maradt nem is mondam hogy még a blokkon kiütötte valami az olaj deknit is de szerintem a kocsin volt vonohorog szerintem az de az van hála isten ithon
hát akkor jó ha neked jó és hogyan tudlak elérni vagy találkozni mert elvitettem magam hozzád ha neked jó egyeztettünk mikor jó neked és én vitettem magam én most speciel ráérek dolgoznom sem kell menni sajna ha nem akkarod publikusan a telodat bakosi@citromail.hu
Hát Neked pedig drágábban nem adom oda,mert hiányzik a ford.mérő nyáklapja(áttettem a CBR ford.mérőbe)de a Tieddel együtt csinálhatsz belőle egy jót.(két forrasztás)
Ott az egyik kollégám, és ha elcsapod idén nem tudok többet szabira menni, mert az ő munkája is rám szakad.
Vagy dumálok a főnökkel, ha a fizetését is megkapom, megadom a személyleírását.
Hülye virágkarnevál.
Még a végén kapok a plexire egy kósza turistát, oszt cseszhetem. Lehet lemosom. Legalább foglalkozok kicsit vele.
Az a helyzet hogy a 91-es és a 88 as fzr 400-as főtengely tejesen megegyezik!
Tudnál nekem segíteni hogy a forditott telós 1000 be milyen és mennyi olaj kell? Szimeringet cserélek mert már elég szépen ereszt.
Előre is kösz
Nekem is ez az érzésem a dologgal kapcsolatban
De szerintem nem oszt-szoroz, mert vagy a hírdetések között, vagy a bontókban fogok kersgélni.
Esetleg rákeresek a katalógusban melyiké volt.
Igazából egy típus és / vagy évjárat érdekelne melyikekkel érdemes foglalkozni
A gépedben milyen cucc van elöl?
Itt már a szimering nem segít.
Mivel 39mm-es a szár vagy bontó, vagy új 32k/db, vagy kpl. villa csere. Viszomt az eredetin kívül nem tudom melyiket érdemes belepróbálni. Ez ügyben kérném tapasztalt szerelők véleményét.
Nemrég Esztergom környékén néztem egy FZ-t, abban CBR900 kerekek, Z750 fordított elsőteló volt. Viszont annak ellenére hogy baromian jól nézett ki, nekem nem jött be az átépítés.
A kerekekkel nem is volt nagy baj, de a teló szerintem oldalanként 8-10 fokkal kevesebbet fordult, a széles, lapos kiflik miatt. A villanyak is magasabb volt hézagolni kellett, stb. Ennyire elvetemült nem vagyok. Meg nem is értek hozzá.