Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kint van a dosszié a garázsban,de holnap megnézem.
Csak óvatosan!
Ott az egyik kollégám, és ha elcsapod idén nem tudok többet szabira menni, mert az ő munkája is rám szakad.

Vagy dumálok a főnökkel, ha a fizetését is megkapom, megadom a személyleírását.
hmmm. há mennék gurulni egyet, de ilyen forgalomban értelme sincs.
Hülye virágkarnevál.
Még a végén kapok a plexire egy kósza turistát, oszt cseszhetem. Lehet lemosom. Legalább foglalkozok kicsit vele.
Üdv
Az a helyzet hogy a 91-es és a 88 as fzr 400-as főtengely tejesen megegyezik!
Szia Ábrus .
Tudnál nekem segíteni hogy a forditott telós 1000 be milyen és mennyi olaj kell? Szimeringet cserélek mert már elég szépen ereszt.
Előre is kösz
na fiuk én is itt vagyok ám egy kicsit ugy sincs semi dolgom se de láttom mindenki alakitani akkar
Nagyon köszönöm!

Nekem is ez az érzésem a dologgal kapcsolatban
Más típusét nem javaslom és olcsóbb sem lesz,viszont legalább lehet küzdeni vele amíg összeáll.Szerintem maradj a gyárinál.
Megköszönöm!
De szerintem nem oszt-szoroz, mert vagy a hírdetések között, vagy a bontókban fogok kersgélni.
Esetleg rákeresek a katalógusban melyiké volt.

Igazából egy típus és / vagy évjárat érdekelne melyikekkel érdemes foglalkozni
Ha szarul csinálod úgy jársz mint én, lapjára rakod, csak a nagy súrlódási együttható miatt szar irányítani. Habár egy jóféle árok, fa segít benne
Fogalmam sincs, mert csak kód van benne, azt megnézem neked ha kell. Mondjuk szeretnék egy gyári fordított telót, csak szegényes a keret
milyen kifejezés az h rá kell fektetni a kanyarokra? ez mit takar vezetéstechnikailag?
Ühümm, szóval ha olcsón akarok valamit megoldani akkor legalább ne akarjak precíz lenni.

A gépedben milyen cucc van elöl?
Az én villáim se az eredetiek, nem is fordulnak akkorát mint kellene. Itt is megvan az a 10 fokos különbség, de meg kell szokni a nagy fordulókört, meg rá kell fektetni a kanyarokra. Használható így is.
Ja, hát úgy néz ki, hogy a hátsó felni után való érdeklődésem átkonvertálom első villa utáni vágyakozásba.
Itt már a szimering nem segít.

Mivel 39mm-es a szár vagy bontó, vagy új 32k/db, vagy kpl. villa csere. Viszomt az eredetin kívül nem tudom melyiket érdemes belepróbálni. Ez ügyben kérném tapasztalt szerelők véleményét.

Nemrég Esztergom környékén néztem egy FZ-t, abban CBR900 kerekek, Z750 fordított elsőteló volt. Viszont annak ellenére hogy baromian jól nézett ki, nekem nem jött be az átépítés.
A kerekekkel nem is volt nagy baj, de a teló szerintem oldalanként 8-10 fokkal kevesebbet fordult, a széles, lapos kiflik miatt. A villanyak is magasabb volt hézagolni kellett, stb. Ennyire elvetemült nem vagyok. Meg nem is értek hozzá.
Mail ment.
na mennem kell mert már nem esik jol az itt üldögelés akkor majd tárgyalunk még ábrus oké jó éjszakát mindenkinek
okés legalább én is holnap kikeresem a darabokat mi maradt nem is mondam hogy még a blokkon kiütötte valami az olaj deknit is de szerintem a kocsin volt vonohorog szerintem az de az van hála isten ithon
Ha a ford.mérő belseje nem tört szét,akkor semmi gond.(ha a háza összetört az nem baj)De holnap teszek fel képeket hogy képben legyél.
dunaújvárosban laksz ugye az tölünk kb 75 km
hát akkor jó ha neked jó és hogyan tudlak elérni vagy találkozni mert elvitettem magam hozzád ha neked jó egyeztettünk mikor jó neked és én vitettem magam én most speciel ráérek dolgoznom sem kell menni sajna ha nem akkarod publikusan a telodat bakosi@citromail.hu
csak nekem a másikbol van darabok szerinted összetudom párolni ? jó kérdés mi
Hát Neked pedig drágábban nem adom oda,mert hiányzik a ford.mérő nyáklapja(áttettem a CBR ford.mérőbe)de a Tieddel együtt csinálhatsz belőle egy jót.(két forrasztás)
Egyébként olyan.(csak nem mérföldes)