na akkor most mar tokeletesen latod,mi a problemam.en is ugy tudtam,h az olajfogyast a szelepszarszimmering,v az olajlehuzo es/vagy dugo elkopasa okozza.ezekhez nem nyultunk.az olajfogyas megis megallt.esksuzom ez a motor maga a csoda.jo ertelemben is,de rosszban is
sőt. a több PDF-ből állót most néztem, és az én számom 3HF -vel kezdődik, míg a könyv 3hh és 3hw -hez való...
jól látom? Mekkora az eltérés? Érdemes ezt egyáltalán nézegetnem? Nagyon eltérőek?
Akartam könyveket... Asszonynak van otthon egy hőkötőgép.... Erre most asse biztos, hogy hozzávaló
értem ésfelujitás mit? takar mert az ennyémet is lehetne ujitani de én nem akkarom és a többi cuc az nincs? azért lényeges mert kaptam már egy ajánlatott csak ott is meg kell nézznem milyen és ott többi alkatrész is van oda pénteken tervezem a menést ha menni fog ( végül is autóval vissznek igy nagyon jó sorom lesz ) és te mit gondoltál árak tekintettében ha nem publikusan akkarod bakosi@citromail.hu mert láttom nálad nincs elérhetöség ja müszerfalat is keresek tényleg azért fontos mert pénteken megyek és holnap 20 dika és akkor tudnom kell kihez érdemes mennem és te hová valosi vagy nagyvonalakban ?
Nemtudja valaki, hogy miokból nem tudom nyomtatni a pdftown-os FZR600-as owners manualt? Most lenne nyomtató kapacitásom, erre nem engedi. Valakinek megvan olyan formában, hogy nyomtatható is?
Hello! Szerintem mindegy, hogy merre mész talán én a hungárián mennék ilyenkor még annyira nem rossz meg hát ha nincs most túl nagy motorod a M0-s uncsi lenne a szentendrei meg befelé úgy is áll.A hungárián a villamos sineket pedig direkt motorra találták ki. Ha nem hajt a tatár 20 perc alatt úgy is kiérsz.
és az 43 mit is takar bocsi ,hogy forditott ugyi ésahoz nincs villahid ?a villahidak nekem sajna mindenképen kellenek merta zok is elhajlotak alsó főleg felső megsérült azért kell teljes villa és más alkatrészek oldalak vagy elsö fék csővek meg kuplung hidrolika cső,és hátsó lengövilla?
futárkám! merre menjek 3/4-ed óra múlva a rómaipartra az örstől? hungárián-szentendrein ilyenkor elmegy? vaagy menjek m3-m0-szentendrei? ott a szentendreitő félek befelé..
Akkor jó gondoltam az évjáratot. Végül is ehhez lenne eleje. De ez most hírtelen a működő mociban van . ha nemm holnapra kell akkor idővel kiszedem. Van még raktáron 43-as up-sidedown is kiszerelve. De ahhoz kell alsó felső befogót cserélni meg egy két apróságot.Meg a felső fékmunka henger is más. De gondolom az a régivel is jó.
helló! ez az elsö sériás ami exupos 1989-1990 normál telo és 43 mma teló de jó a 91-92 es is igaz azok már forditott telosok de az még jó mert ott még maradt minden kerék ,320 as tárcsa ,és a f,nyergek is paszolnak ,de a 93-tol már nem jó mert ot is forditott a telo de ott már 310 es a tárcsa meg a telo is 41 mm és máshogy van a nyereg is, az oldalidomok csak a 89-90 exupos jó ,hátsó lengö villa meg a sima nem erösitett de ez is exupos mert a 88 asé nem jóaz vékonyabb ,a kuplunkg h,cső meg az első fék csővek azok asziszem egyeznek
Hello! Elvileg maradt némi cumom 1000 hez. (bontom az egyiket) Esetleg az eleje miatt írhatnád, hogy mikori. Mert látom, hogy más idomok vannak rajta. De így ránézésre 89-90.
Eléggé ki van csukva. Mert ahhoz kellett volna kopóalkatrészt is cserélni(szelepszár szimering, gyűrűk, rosszabb esetben komplett felújítás). Meg hát az olajfogyasztáshoz semmi köze a karburátornak.
jól látom? Mekkora az eltérés? Érdemes ezt egyáltalán nézegetnem? Nagyon eltérőek?
Akartam könyveket... Asszonynak van otthon egy hőkötőgép.... Erre most asse biztos, hogy hozzávaló