ennek már mindegy. szakaszosan nyúlt. kuka a lánc, de most nincs rá zsééé. A motor meg ott áll, és néz rám a 2 nagy szemével. Odavillant, hogy csapjunk már egy karikát, nah.. hát tudjátok ti hogy megy ez.
az enyém is így csinálja. Megoldás: 4000 felett kell elváltani mindig, és álandó haladás 4500 fordulat körül. kicsit már nagy hangja van, de legalább halják, hogy jövök. Bár amúgyis mert félelmetesen csörög a láncom. (HA a láncon kicsit feszítek, az nagy baj? Csak, hogy gáz visszaengedénél ne csapjon a vázhoz... Az csak annyi, hogy fellazitom a kereket, és hátul a 2 oldalsó csavart szinkromban húzom igaz? Majd visszahúzom a kerékcsavarokat, és csá.)
HÁT ÉN NEM TUDOM LEHET CSAK ÉN VAGYOK SZERENCSÉS,DE AZ ÉN MOTOROMMAL se hidegen se melegen semmi probléma nincs. mindig indul elsőre és megy mint a sárkány! nem dadog nem köhög
mar kezdi a szivatast amugy:) a szokasos tulmelegvanhisztizekesnemdolgozok :) de allitolagez termeszetes,volt mar itt is szo rola. nevezetesen,h alacsony fordulaton nagy melegben dadog. na meg a gyertyapipa is kezdi megadni magat.de majd kap ujakat.bar azt mondtatok,h egybe van a trafokkal,de max csinaltatok gyulaval:)
Hát persze hogy lehet.
Abbahagyja a sunyi disznó(Te kezdesz örülni )utána meg úgy megszivat valami mással,hogy csak pillázol.
(ezek 14 év felett ilyenek)
hat epp ez az,nem ertem.
gyerekek,letezhet az,h egy egyszeru karbi+szelepbeallitastol,meg egy szerelesnek nem mondhato kompressziomerestol abbahagyja a motor az olajzabalast?
azert van egy masik veglet is!
a mtor aranak tobbszoroset rafizeti,az utolso centjet is rakolti,hitelt vesz fel ra,h vegre legyen tokeletes,es a finish elott el kell adnia az eredeti ar toredekeert,mert mar annyira kiurult a tarcaja,h sorre sincs penze.lasd engem
megvettem 350-ert,rakoltottem kb 500-at,eladtam 250-ert.mindig uj alkatreszeket raktam bele,v minosegi felujitottat.eladtam,faszikam rakoltott meg 50ezret,es vigan motorozik.en meg itthon duhomben verem a fejem a falba,h miert ne mszoritottam meg ki azt a 50-est.
inkabb vettem egy 600ast,es most tessek.mi van?unatkozom.sose romlik el rajta semmi.nincs mit szerelni rajta.multkor mar azert leszedtem az oldalidomot,hatha eszi a vizet.de nem.ez a geci tokeletes hat lehet igy motrozni egy joizut?
jut eszembe,rekordot dontottem,megleptem a 230-at vele! es beszereltem egy szivargyujtot a GPSnek
"Akkor van baj,ha hozzáértés nélkül ugranak neki,az ilyen gépek szokták a bontókban,vagy az ócskapiacon(esetleg a tyúkudvarban) végezni"
Ez erre vonatkozott
(Magyarországon a focihoz-szereléshez-gyerekneveléshez mindenki ért,csak mindenki másképpen)
Örülök hogy tetszik,én nem örültem mikor szarból kellett rendes gépet csinálnom,aztán meg el volt ájulva a tulaj,hogy miért ilyen drága a javítás!Ezért is hagytam fel az elektromos javítással,inkább fejlesztésre álltam rá.Persze azt is csak módjával.
A következő átépítésnél choppert csinálok belőle,arra meg nem kell idom.(meg plexi se)
Vagy helikoptert?
Abbahagyja a sunyi disznó(Te kezdesz örülni )utána meg úgy megszivat valami mással,hogy csak pillázol.
(ezek 14 év felett ilyenek)
gyerekek,letezhet az,h egy egyszeru karbi+szelepbeallitastol,meg egy szerelesnek nem mondhato kompressziomerestol abbahagyja a motor az olajzabalast?
jut eszembe,ma is ott fogok elhuzni
Tel.: 20 332 5455
a mtor aranak tobbszoroset rafizeti,az utolso centjet is rakolti,hitelt vesz fel ra,h vegre legyen tokeletes,es a finish elott el kell adnia az eredeti ar toredekeert,mert mar annyira kiurult a tarcaja,h sorre sincs penze.lasd engem
megvettem 350-ert,rakoltottem kb 500-at,eladtam 250-ert.mindig uj alkatreszeket raktam bele,v minosegi felujitottat.eladtam,faszikam rakoltott meg 50ezret,es vigan motorozik.en meg itthon duhomben verem a fejem a falba,h miert ne mszoritottam meg ki azt a 50-est.
inkabb vettem egy 600ast,es most tessek.mi van?unatkozom.sose romlik el rajta semmi.nincs mit szerelni rajta.multkor mar azert leszedtem az oldalidomot,hatha eszi a vizet.de nem.ez a geci tokeletes hat lehet igy motrozni egy joizut?
jut eszembe,rekordot dontottem,megleptem a 230-at vele! es beszereltem egy szivargyujtot a GPSnek
Én az ilyenek miatt fejeztem be szerelői pályafutásomat.(elég volt a sok hazai fejlesztőmérnök egyedi szabadalmából)
Ez erre vonatkozott
(Magyarországon a focihoz-szereléshez-gyerekneveléshez mindenki ért,csak mindenki másképpen)
hogy passzentos-e. Úgyis motorral megyek megnézni a cuccot és
akkor kéznél lesz mindkettő.