Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ennek már mindegy. szakaszosan nyúlt. kuka a lánc, de most nincs rá zsééé. A motor meg ott áll, és néz rám a 2 nagy szemével. Odavillant, hogy csapjunk már egy karikát, nah.. hát tudjátok ti hogy megy ez.
ha csörög akkor kenni kell, nem feszíteni
pipát lehet könnyen cserélni, kábelt nem lehet, me be van ragasztva
hol vetted? hol vetted?
jaja ennyi. de ne húzd túl feszesre mert akkor kinyirja a lánckereket meg jobban nyúloik stb.
az enyém is így csinálja. Megoldás: 4000 felett kell elváltani mindig, és álandó haladás 4500 fordulat körül. kicsit már nagy hangja van, de legalább halják, hogy jövök. Bár amúgyis mert félelmetesen csörög a láncom. (HA a láncon kicsit feszítek, az nagy baj? Csak, hogy gáz visszaengedénél ne csapjon a vázhoz... Az csak annyi, hogy fellazitom a kereket, és hátul a 2 oldalsó csavart szinkromban húzom igaz? Majd visszahúzom a kerékcsavarokat, és csá.)
HÁT ÉN NEM TUDOM LEHET CSAK ÉN VAGYOK SZERENCSÉS,DE AZ ÉN MOTOROMMAL se hidegen se melegen semmi probléma nincs. mindig indul elsőre és megy mint a sárkány! nem dadog nem köhög
Hát te tudod meg 600-asé nem jó neked amúgy se
mar kezdi a szivatast amugy:) a szokasos tulmelegvanhisztizekesnemdolgozok :) de allitolagez termeszetes,volt mar itt is szo rola. nevezetesen,h alacsony fordulaton nagy melegben dadog. na meg a gyertyapipa is kezdi megadni magat.de majd kap ujakat.bar azt mondtatok,h egybe van a trafokkal,de max csinaltatok gyulaval:)
Sajnos nem tehetem.
A következő átépítésnél choppert csinálok belőle,arra meg nem kell idom.(meg plexi se)
Vagy helikoptert?
Hát persze hogy lehet.
Abbahagyja a sunyi disznó(Te kezdesz örülni )utána meg úgy megszivat valami mással,hogy csak pillázol.
(ezek 14 év felett ilyenek)
Hát ezt nem tudom,talán Ábrus.Na mindenkinek kellemes ünnepet,én már csak hétfőn leszek,viszlát!
hat epp ez az,nem ertem.
gyerekek,letezhet az,h egy egyszeru karbi+szelepbeallitastol,meg egy szerelesnek nem mondhato kompressziomerestol abbahagyja a motor az olajzabalast?
Nem füstölt az,jól húzott!
konnyen meglehet,ott szoktam kihuzatni,addig rendesen felmelegszik.nem fustolt?
jut eszembe,ma is ott fogok elhuzni
Srácok valaki vegyen már 2 fzr oldalidomot olcsón adom
Tel.: 20 332 5455
Feri,tegnap ott fordultál ki előttem a körútra a Kálváriáról,mentél az állomás felé!Ott álltam neked balról a lámpánál.Gyorsan elhúztad a csíkot.
Oké rendben!
azert van egy masik veglet is!
a mtor aranak tobbszoroset rafizeti,az utolso centjet is rakolti,hitelt vesz fel ra,h vegre legyen tokeletes,es a finish elott el kell adnia az eredeti ar toredekeert,mert mar annyira kiurult a tarcaja,h sorre sincs penze.lasd engem
megvettem 350-ert,rakoltottem kb 500-at,eladtam 250-ert.mindig uj alkatreszeket raktam bele,v minosegi felujitottat.eladtam,faszikam rakoltott meg 50ezret,es vigan motorozik.en meg itthon duhomben verem a fejem a falba,h miert ne mszoritottam meg ki azt a 50-est.
inkabb vettem egy 600ast,es most tessek.mi van?unatkozom.sose romlik el rajta semmi.nincs mit szerelni rajta.multkor mar azert leszedtem az oldalidomot,hatha eszi a vizet.de nem.ez a geci tokeletes hat lehet igy motrozni egy joizut?
jut eszembe,rekordot dontottem,megleptem a 230-at vele! es beszereltem egy szivargyujtot a GPSnek
Látom alakul Neked is!
Én az ilyenek miatt fejeztem be szerelői pályafutásomat.(elég volt a sok hazai fejlesztőmérnök egyedi szabadalmából)
"Akkor van baj,ha hozzáértés nélkül ugranak neki,az ilyen gépek szokták a bontókban,vagy az ócskapiacon(esetleg a tyúkudvarban) végezni"
Ez erre vonatkozott
(Magyarországon a focihoz-szereléshez-gyerekneveléshez mindenki ért,csak mindenki másképpen)
Köszönöm a választ Ábrus! Leméretezzük és kiderül
hogy passzentos-e. Úgyis motorral megyek megnézni a cuccot és
akkor kéznél lesz mindkettő.
Oké!Köszi az infót Gyula!
Örülök hogy tetszik,én nem örültem mikor szarból kellett rendes gépet csinálnom,aztán meg el volt ájulva a tulaj,hogy miért ilyen drága a javítás!Ezért is hagytam fel az elektromos javítással,inkább fejlesztésre álltam rá.Persze azt is csak módjával.
Gyulám,ez nagyon szép volt!