Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Imre!Szerintem neked ugyanaz a 18-as hátsó felnid van,mint nekem az 500-on!A 89-es Fzr600(és az osztrák belpiacos 500)első szériájára is az a 130/70/18-as gumi került,de egy év múlva már 140/60-18 ast tettek rá.Sajna ezt már nehéz beszerezni,az enyémen is 160/60-18 as gumi van!(adatlapomon)Kicsit jobban fogja a motort,3-4 decivel többet eszik százon,de hirtelen fékezéskor is stabilabb marad a hátulja,kevésbé hajlamos kitörni oldalra.Szerintem nyugodtan vehetsz ilyen gumit rá,750-es motor elbírja,befér a villába,nem kell költséges átalakítás,ami vizsgán is gond lehet.És stabilabb lesz a motor.Lehet,szegény Bakosi is jobban járt volna szélesebb hátsó gummával.
Grat a kecskéhez! Én is szemeztem vele csak hát mit csináljak az enyémel. Nekem komplett slip on rendszer van rajta 4000 alatt nekem is befullad nagy gázra. Az exup kell neki. Én már a harmadik karbisor cserén vagyok és nem igazán lesz jó. Valahogy ki lamdázom a rendszert. Mert bármit csinálok alacson fordulaton írdatlan dús a keverék.
Ha a karbi rendben van és kormos a gyertya,akkor abban a hengerben nincs normális szikra,vagy időszakos gyújtáskimaradás van.A csavaroknak elvileg egyformának kellene lenniük,a Keihin karbit viszont furcsának találom,mert azokon hiába állítod be az összes értéket a gyárira,nem fog stimmelni.
A szinkronnál a pillangószelepek állásával állítod be a szívócsőben lévő vákuum egyforma értékét.
A 87-88-as ezresnek a hátsó felnije 4,5x18-as amire gyárilag 160-as gumi való.(a fényképeim között van egy amit egy xv-be rakunk bele)
Van itthon még egy elfekvőben,ha kellene róla valami méret,akkor megmérem neked hogy be tudod-e tenni a lengővilládba.
Na most jutottam odáig, hogy szétszedjem a karbisort. Membránok ok, fúvokák áttakarítva, üzajáratok kitakarítva, szívató visszazár rendesen. Az egyes henger gyertyaképe fekete a koromtól, a többi marha szép őzbarna. Gondolom az első hengerem hagy ki gyorsításnál, meg amúgy is. Az üza csavarok: 1-2 henger 3 fordulat, 3-4 henger 3,5 fordulat. Nem tudom ez mennyire ok neki. Egy kérdés: jól gondolom hogy a szinkront a pillangószelepek állásszögének állításával lövik be?
Marha szerencsésen megúsztad, jobbulást, gyógyulj minél hamarabb.
Köszi segített rajta a dúsitás
Üdv Urak!

Egy kisebb probléma elött állok ebben szeretnék tanácsot kérni.
Adobb egy 87-es FZ750 gyárilag 3x18"-os hátsóval, ami max 130-as gumival használható.
Viszont nekem per pill van 2db 140/70-18" gumi ami kicsit nagy erre a felnire. Ehhez szeretnék megfelelő felnit.

Milyen felni mehet bele ebbe a vasba amire még jó a fent említett abroncs? Súgomotor szerint az FZR1000 kpl. futómű jó hozzá hátra de az meg 17"-os, ami a meglévők gumik miatt nem az igazi.
hát nagyon sajnálom nem tudom mit tegyek egyenlöre most amugy sem lényeg mert nem tudok lábra állni egyenlöre aszt mondták nem kell müteni a lábomat de biztosan majd jővő héten derül ki a történés annyi ,hogy elöttem ráfékeztek az autók mert az ö elmondásuk szerint egy kutya átment az utón én is ráfékeztem és kicsúszot az elsö kerék elcsusztam és bele az autóba assztán onnan átvágottam a szemköszti sávba ahol meg elütött egy másik autó és kivágot a z ut szélre csak majd megakkarom jobban vizsgálni a motor gumit mert máskor is fékeztem ekkorát és akkor nem volt ilyen és állitolag van valami anyag a gumin is de eszt csak majd ha átvizsgáltam akkor tudom megmondani biztosan kb 80-90 el csúsztam ell és lakot területen kivül volt csak azért irom mert gyorsan nem mentem hála isten különben nem lenék itt szerintem de igy is a rendör is meg mindenki aszt mondta ,hogy el sem hiszik ,hogy ennyivel megusztam na most kicsit átfordulok az ágyban majd jelentkezek vigyázzatok magatokra !
Hát nem túl szép látvány
Veled minden OK?
sztrítfájter lesz?
kösszönök mindent mindenkinek máma már mindenem fáj de az a legjobban ,hogy a szépséges FZR odavan mindenem elszakadt de itt vagyok
Remélem neked nem lett komolyabb bajod és gyorsan felépülsz.Nagyok kár azért a szép motorért, biztos sok idő és munka volt benne.
Mihamarabbi gyógyulást!
TEEE! Az a gyönyörü motor...
Jobbulást ! Gyógyulj meg hamar, és veheted a másik FZR-t (lesz alkatrészed hozzá sajnos...)
A vas jó:). CSak az a dadogás ami gázos, de a srác azt mondta hogy a kipuf nem az ami olaszban volt rajta, szerintem az exup nincs is benne és nyomás gondok lehetnek!
Egyébként a futómű tökéletes, meg sem szólal, nem rángat, nyugodtan döntöm, gyorsítok ki, ha emeli az elejét és visszateszem az elsőre nem akar beszitálni. A fékek is teljesen jók. a pofákon jókora hús, a tárcsa nem peremes. Gyorsgázas, mart villabefogókkal, minden csilli vili. A dadogás mondom amit nem értek nagyon, ezért is kértem a segítséget.
Köszönöm a segítséget. Kedves Bagoly, akkor viszont lehet zargatnálak ezzel kérésemmel. Gondolom ha ajánlanak biztosan jó szakember vagy és tudnál segíteni. Grandemotos a cumó igen. Én is nagyon rég szemezgettem vele, Vagy Thundercat vagy ez a moci, Sokat vacilltam de végül is hogy megkukkantottam e mellett döntöttem. Néhány szó akkor az egészrül:), mert lehet megmosolyogtató a sztori:D:D
Rólam: 21 éves vagyok, előtte egy cbr 600 at nyúztam rendszám nélkül zsarus menekülésekkel fanbike-ként:d... Nincs nagy motorra jogsim:d
Grandemotoról: Rengeteget hallottam ilyet is olyat is róluk. Nekem ritka szimpatikusnak tűnt. Leszedte a pályagumit és zsír papucsokat tett a gépre, tankolt bele, megmutogatott mindent és mivel csak lábon tudtam tegnap elhozni rátett nekem egy angol rendszámot, hogy ne kötözködjenek a kopók nagyon.... megmutogatott mindent, szóval rendes volt. Amit negatívumként jeleznék az az, hogy azt monda olajcserén ment át, na egy deci olaj nem volt a gépben.. de majd alább kiderül mi is volt ezel kapcsolatban
A tegnapi napomról:
Eldöntöttem megveszem. Reggel 7től utaztam fél 12 ig Kazincbarcikára, és kb fél 1 1 kor indultíam el haza. Némi rábeszélés után, nem az uj hármast választottam Miskolc miatt, hanem akkor Eger felé.. Ok.. Legyen. A srác(!) lekisért hogy ne basszam el.. mikor elváltunk:(:d.. az első kereszteződésnél elkurtam és felmentem bazdmeg a bükk tetejére.. Szép táj stb.. uj motor a seggem alatt, 5,5 liter a tankban és én a lófaszba vagyok:d.. jó.. akkor vissza.. Legurultam a hegyről, eltelt egy óra, és én ott vagyok ahol voltam barcikától 5 kmre.. Geco zsaruk.. Jó..
Vártam 10 percet egy autóra és cápáztam. Tod, amikor beállok mogé szorosan, ha leint a zsernyák mondhassam azt hittem a kocsisra gondolt, nemn rám és én lépek..
De ez a fasz mucsai rendőr elém áll, majdnem elütöm.. Na most van végem gondolom
Se lámpa, se visszapillantó sem index vagy műszerfal. Hátul kamu angol rendszám, nekem ekkorra motorra nincs jogsim, nincs benzin a tankba hosszan lépni sem tudok.. vége..
Odaadom az olasz forgalmit ami 2 éves, nézio nézi, és látom hogy sült fasz, nem érti!:D:D..
"hát igen, a rendszámért szólni fognak(most basztam hogy kamu.. ott a forgalmin az eredeti száma).."nagyon le van hajtva" mondom "igen, de a bátyámnak veszem stb, most hoztam el..
Jó, jogsi.. (ittmár végképp bukom)..
"Elég halovány a kép"(nem veszi észre hogy 34 lóerőig szól?:O, ez meg 145:D.." na jó utat erre és erre kell mennie"
:D:D.. még trécseltem velük 20 percet és ha bármi gond van csak szóljakkal váltunk el. Elmondta merre menjek a legközelebbi benzinkúthoz, és én hangosan megköszöntem! Benzinkúthoz: mucsai, elengedem a gombot, még mindíg folyik belőle a lé hangos zakkanásokkal, kiemel a tankból, elrántom, és telibe a kesztyűmet és a sisakom. Irtózatos káromkodás, méreg, mint az állat indulok tovább, zuhog az eső, majd felrobbanok és olyan Eger magasságában rájövök ( a motor gombra indul, csak a tankhoz kell kulcs) hogy nincs meg a kulcsom. Na akkor vissza, minden balfaszt kifogok vissza a kút felé, de meg van! A büflék kutasnál, lobogtatja boldogan, én majdnem elájulok, és na akkor most leülünk. 2,5 óra telt el, és én ott ülök, nézem a hegyeket és sírok hogy 4,5 kmre vagyok barcikátol!:D:D
Hazafelé az olajnyomás nincs, 5 kútnál álok meg mire ki tudjuk nyitni a sapkát a forroság, és az iszonyatos megfeszítés ténye miatt. Ezt is egy öreg nagyszájú nekem is volt simsonom nyitja ki. Birkózóként ég a pofám, de leszarom .. haza..
4 km és otthon, előzők 2 kocsit, tipikus, srác nem lát úgy dönt ős is előz, csak én mellette vagyok, Persze hogy letol az útról.. na most akkor mutsd futómű mit tudsz, de mint a kés a vajban, meg sem mozdul a patkán, a füvön, én meg olyan boldog vagyok hogy mindjárt otthon hogy nem is pattogok a balfaszra aki majdnem kicsipkézte az arcom. 6(!) ra értem haza, és rá sem bírtam nézni, aztán csak megtisztítottam méla undorral szegényt:D:D..
na mek mert most megint muszáj megrángatnom:D.
Szép napot és gumi fákat!
áá sajnálom. de legalább te megúsztad. gyógyulj meg mi hamarább.
jáááájjj, az a szííp motor..
megvetted grandemoto-ró? milyen a vas?
Láttam én is ezt a gépet a hirdetésekben,gyanítom hogy erősen át van alakítva a belseje,aminek nem biztos hogy hosszútávon örülni fogsz.
Láttam hogy Vácon laksz,ott viszont van "emberünk" úgyhogy menj el hozzá és mindjárt nem látatlanban kell találgatnunk.(Bagoly keresnek!)
Remélem hogy nem történt komolyabb sérülésed és gyorsan kihevered.Ha jobban leszel akkor érdekelne hogy hogy mi történt konkrétan.A motort is sajnálom mert ha valaki,akkor én át tudom érezni hogy milyen egy sok munkával sk.átépített gépet leamortizálni.Mielőbbi jobbulást kívánok,a Frézi miatt pedig őszinte részvétem.
Mit tudtál elkövetni?
Sziasztok! Csak üzenni akartam, hogy máma sikerült összetörnöm a gépet. Nemrég jöttem haza a kórházból. Éppen az ágyat nyomom és diktálok a titkárnőmnek. Hamarosan teszek fel képeket. Odalett a gyönyörű szép fzr-em... :( Totálkár az eleje.
Sziasztok most vettem nem rég FZR600 fekete volt ,,szerintem így szebb ,,,ugye?