na én is pont így gondolkodom. Csak félek, hogy a néha megrántom a szarvátot látja egy jard valami kicsi kis képernyőn át, és elviszi az állampapa 5-6 havi lakáshitel törlesztőmet, oszt az asszony agyonüt. Életemben nemjártam motorral autópályán, és nem is fenyeget a dolog, így az kilőve. Máshol nemigen mérnek hátulról... Kéne egy jard aki feltud homályosítani...
Először is:én az esetek 98%-ában betartom a szabályokat(majdnem mindet)
Lakott területen SOHASEM állatkodom(máshol sem) mert nem szeretném senki életét tönkretenni azzal,hogy én akár pár másodpercre is egy idióta barommá válok,és azt higgyem magamról hogy tudom hogy mit csinálok!
Gyorshajtásilag előfordul hogy időnként szabadon engedem a lovakat KÉT-HÁROM PERCRE olyan helyen ahol ritka,vagy nincs forgalom(tegnap EGY autó jött szembe a 6-os úton,ahol elengedtem 200 fölé egy kicsit)
Az M6-oson kb:6 km-t mentem a következő lejáróig(250-nel),de tudom hogy itt nincs felüljáró,belátható nagyon hosszan az útszakasz(nem áll a leállósávon egy autó sem),a külső sávban is két autót előztem meg összesen(nem azért mert a többit nem bírtam )és az M6-oson még szerencsére nincsenek dobozok.
Általában főúton 90 helyett 100-110,pályán 130-140,és lakott területen SZIGORÚAN 50-60 és NEM megyek előre a lámpánál a sor mellett.
Nem használok blokkolót,nem hajtogatom a rendszámot,mert nincs szükségem rá,inkább betartom(nagyjából)a szabályokat,az elején leírtam hogy miért.Az utakon nagyon sok balesetet látok,épp elég veszélyes a szabályokat betartva is motorosnak lenni,nem akarok meghalni,vagy nyomorék lenni,még kevésbé más életét elvenni,vagy megkeseríteni.
Épp nemrég beszélgettünk XV-s haverommal egy két éves tuningolt Fireblade próbálgatása után(a haverjáé és néha kölcsönkapja száguldozni)hogyha mi 18-22 évesen(annyi ésszel és tudással)ráülhettünk volna ilyen gépekre(vagy akkoriban csak megengedhettünk volna magunknak egy FZR,CBR,ZXRakármilyet)akkor mi azzal MEGHALUNK,EZ TÉNY!
Azóta felnőttünk fejben is.(a haverom még nem teljesen mert hayabusát venne ha tehetné,én viszont egy fotel choppert hogy ne is kísértsen)
Szóval ne szokj rá a száguldozásra,jól csinálod így ahogy most is teszed,ne változtass rajta szerintem.
Most mondhatják sokan,hogy hülye vagyok,akkor minek vettem ennyire gyors gépet(nem ilyet kerestem)ha nem tudom hogyan kell használni(vagy szerintük nem tudok motorozni)de nem érdekel.Túl sokat láttam már túl profi motorosokat-autósokat fekete zsákban.
de nem is annyira a pénz az is mert sok rá ment hanem a munka az nem mérhetö pénzben évek munkája nullázodott de nem adom fel most igy változtatthatok más féle elejére vicc bár ne kelet volna na mindegy vigyázzatok a hétvégén mert ugy láttom nem a mi hétvégénk a mostani
az este itt voltak a haverok és ahogy ök mondják a hátsó lengövilla,a farokidom,tank,oldalidomok,elsövilla ,lámpa ,konzol, müszerfal, karok ,indexek ,sárvédö .kormány csutka,hűtő,villahíd,meg sok kis aproság egyenlőre ennyi
kösszönöm remélem még idén motorra ülök de valami volt a levegöben mert itt siófoknál pénteken rajtam kivül még 2 motoros járt igy csak ök asziszem rosszabul mert a mentőhelikopter vite öket
Az FZR400 89-es parts katalógusban a főtengelynek ez a cikkszáma:
1WG-11411-01-00 CRANKSHAFT
Menj be egy boltba és akarj ilyent másik évjáratjoz, ha lehülyéznek nem egyforma.
Én sajnos más évjáratúét nem tudom megnézni, de nagy valószínűséggel ugyanez a cucc. De szerintem jobban jársz kpl. blokk cserével. Ha csak nem te magad akarod otthon szétszedni-összerakni.
Nem tudom mennyi lehet azt ára, de gondolom a régi hajtókar és főtengely csapágyakat nem rakod vissza, meg szvsz tennék rá új gyűrűket is. Ez így már 100k fölött lesz szerintem.
Te ábrus! Okítsál már ki légyszi, hogy hogyan is működik ez a motorral gyorsanmenés..
ill. a gázhuzigálás részét, meg a megállást, stb. tudom, hanem a technikát nem tudom, hogyan lehet elkerülni a megmérettetést.
Pl. pályán hogyan mérnek? szemből? akkor kapnak egy rendszám nélküli fényképet, egy rohadt vidám motorosról? Azzal úgysem tudnak mit kezdeni...
Vagy, távolodókat is szoktak mérni? akkor ciki, mert látható rendszám.
Esetleg radar detektoros blokkolós lézert használsz, vagy felhajtod/leszeded a rendszámot?
NAgyon parázok, hogy egyszer hoz a postás egy 2 havi fizetéses csekket...
Szerintem várjál addig amíg hadrafogható leszel.Akkor szétszedheted az elejét és meglátod hogy mi kell(lene)hozzá.(és hogy megúszta-e a váz)
Ma délután elmentem az M0 feljáróig meg vissza a 6-os úton.
Laza 100-110,itt-ott 140,sok motorost láttam,mind meglepően normálisan közlekedett.
Odafelé Adony előtt látom hogy jön szembe villogva a mentő.(biztos siet valahova)
Felmentem,megfordultam,égetek vissza 100-110(Érd után az egyenesben egy picit 220 harmadikban) .
Adonyból kiérve látom hogy több kilóméteres sor áll a jobb oldalon,messze látszik hogy a rendőrök lezárták az utat és helyszínelnek.Mivel egy FZR-nek mindent lehet,előremegyek a sor mellett és megnézem hogy mi van.Megállok legelől és beállok egy ZXR 750(nem zöld-fehér-kék)mellé a szalagkorlát mellett.Kérdem a srácot hogy mi történt de nem látott semmit csak most jött mint én.
Nem messze előttem az út szélén a szalagkorlát mellett fekszik csúnyán összetörve az a sötétkék Hornet(ha jól láttam) akinek odafelé menet nagyjából ott intettem.Nemsokkal azután történhetett a baleset miután találkoztunk.Mentő vitte el a srácot.
A rendőr kiszólt a kocsiból hogy erre még két órán keresztül nem lehet menni és forduljunk vissza.Az M6-oson a Kulcsi lejáróig most ingyen lehet menni.(remélem tényleg így volt)
Mivel rendőr mondta hogy menjek fel a pályára mert most el vagyok terelve,ezért kötelességemnek éreztem hogy azon a szakaszon menjek egy laza 250-et hogy minél rövidebb ideig használjam azt amiért mások keményen fizetnek,és ne tartsam fel őket.
Hogy a baleset hogy történt azt nem tudom,de csak a motort láttam,autó nem volt a környéken.(majd figyelni kell a híreket és kiderül,lehet hogy benne leszel Te is)
Mielőbbi jobbulást kívánok.
fiuk valakinek volt fent 1000 res exup hoz mindkétt oldalidom kinek ?valaki jelentkezen mert már 1 napja nincs motorom a lábbam az nem mükszik de az oldal idom az kéne
Köszi mégegyszer!
Lakott területen SOHASEM állatkodom(máshol sem) mert nem szeretném senki életét tönkretenni azzal,hogy én akár pár másodpercre is egy idióta barommá válok,és azt higgyem magamról hogy tudom hogy mit csinálok!
Gyorshajtásilag előfordul hogy időnként szabadon engedem a lovakat KÉT-HÁROM PERCRE olyan helyen ahol ritka,vagy nincs forgalom(tegnap EGY autó jött szembe a 6-os úton,ahol elengedtem 200 fölé egy kicsit)
Az M6-oson kb:6 km-t mentem a következő lejáróig(250-nel),de tudom hogy itt nincs felüljáró,belátható nagyon hosszan az útszakasz(nem áll a leállósávon egy autó sem),a külső sávban is két autót előztem meg összesen(nem azért mert a többit nem bírtam )és az M6-oson még szerencsére nincsenek dobozok.
Általában főúton 90 helyett 100-110,pályán 130-140,és lakott területen SZIGORÚAN 50-60 és NEM megyek előre a lámpánál a sor mellett.
Nem használok blokkolót,nem hajtogatom a rendszámot,mert nincs szükségem rá,inkább betartom(nagyjából)a szabályokat,az elején leírtam hogy miért.Az utakon nagyon sok balesetet látok,épp elég veszélyes a szabályokat betartva is motorosnak lenni,nem akarok meghalni,vagy nyomorék lenni,még kevésbé más életét elvenni,vagy megkeseríteni.
Épp nemrég beszélgettünk XV-s haverommal egy két éves tuningolt Fireblade próbálgatása után(a haverjáé és néha kölcsönkapja száguldozni)hogyha mi 18-22 évesen(annyi ésszel és tudással)ráülhettünk volna ilyen gépekre(vagy akkoriban csak megengedhettünk volna magunknak egy FZR,CBR,ZXRakármilyet)akkor mi azzal MEGHALUNK,EZ TÉNY!
Azóta felnőttünk fejben is.(a haverom még nem teljesen mert hayabusát venne ha tehetné,én viszont egy fotel choppert hogy ne is kísértsen)
Szóval ne szokj rá a száguldozásra,jól csinálod így ahogy most is teszed,ne változtass rajta szerintem.
Most mondhatják sokan,hogy hülye vagyok,akkor minek vettem ennyire gyors gépet(nem ilyet kerestem)ha nem tudom hogyan kell használni(vagy szerintük nem tudok motorozni)de nem érdekel.Túl sokat láttam már túl profi motorosokat-autósokat fekete zsákban.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
1WG-11411-01-00 CRANKSHAFT
Menj be egy boltba és akarj ilyent másik évjáratjoz, ha lehülyéznek nem egyforma.
Én sajnos más évjáratúét nem tudom megnézni, de nagy valószínűséggel ugyanez a cucc. De szerintem jobban jársz kpl. blokk cserével. Ha csak nem te magad akarod otthon szétszedni-összerakni.
Nem tudom mennyi lehet azt ára, de gondolom a régi hajtókar és főtengely csapágyakat nem rakod vissza, meg szvsz tennék rá új gyűrűket is. Ez így már 100k fölött lesz szerintem.
ill. a gázhuzigálás részét, meg a megállást, stb. tudom, hanem a technikát nem tudom, hogyan lehet elkerülni a megmérettetést.
Pl. pályán hogyan mérnek? szemből? akkor kapnak egy rendszám nélküli fényképet, egy rohadt vidám motorosról? Azzal úgysem tudnak mit kezdeni...
Vagy, távolodókat is szoktak mérni? akkor ciki, mert látható rendszám.
Esetleg radar detektoros blokkolós lézert használsz, vagy felhajtod/leszeded a rendszámot?
NAgyon parázok, hogy egyszer hoz a postás egy 2 havi fizetéses csekket...
Ma délután elmentem az M0 feljáróig meg vissza a 6-os úton.
Laza 100-110,itt-ott 140,sok motorost láttam,mind meglepően normálisan közlekedett.
Odafelé Adony előtt látom hogy jön szembe villogva a mentő.(biztos siet valahova)
Felmentem,megfordultam,égetek vissza 100-110(Érd után az egyenesben egy picit 220 harmadikban) .
Adonyból kiérve látom hogy több kilóméteres sor áll a jobb oldalon,messze látszik hogy a rendőrök lezárták az utat és helyszínelnek.Mivel egy FZR-nek mindent lehet,előremegyek a sor mellett és megnézem hogy mi van.Megállok legelől és beállok egy ZXR 750(nem zöld-fehér-kék)mellé a szalagkorlát mellett.Kérdem a srácot hogy mi történt de nem látott semmit csak most jött mint én.
Nem messze előttem az út szélén a szalagkorlát mellett fekszik csúnyán összetörve az a sötétkék Hornet(ha jól láttam) akinek odafelé menet nagyjából ott intettem.Nemsokkal azután történhetett a baleset miután találkoztunk.Mentő vitte el a srácot.
A rendőr kiszólt a kocsiból hogy erre még két órán keresztül nem lehet menni és forduljunk vissza.Az M6-oson a Kulcsi lejáróig most ingyen lehet menni.(remélem tényleg így volt)
Mivel rendőr mondta hogy menjek fel a pályára mert most el vagyok terelve,ezért kötelességemnek éreztem hogy azon a szakaszon menjek egy laza 250-et hogy minél rövidebb ideig használjam azt amiért mások keményen fizetnek,és ne tartsam fel őket.
Hogy a baleset hogy történt azt nem tudom,de csak a motort láttam,autó nem volt a környéken.(majd figyelni kell a híreket és kiderül,lehet hogy benne leszel Te is)
Mielőbbi jobbulást kívánok.
Holnap szerintem lehet nem tudok menni, majd a jövő héten talán a hosszú hétvégén.