Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képeket követelünk!
igen, az ilyen tákolt szarokkal csak az alkotója tud igazán kezdeni valamit. Ez a motor pl egy lelkészé, nem nagyon ért hozzá, de legalább jól átverték :-)

Továbbá elhozza az ember hozzám a szemetét, elvárja, hogy olcsó legyen és jó is.

Az USA dolgok kissé másképp működnek, ott ÚJ alkatrészeket szerelnek be a régi szar helyére. Sebaj, a legjobban a lemezből hegesztett légszűrőházra csavarozott levágott generátorvég tetszik
Egyébként nincs rosszabb,mint a mások által szétkókányolt gépet rendbehozni.
Kellő gyakorlattal és tapasztalattal nem gond az átalakítás,lásd az amerikai hotroad építők is milyen lazán trancsírozzák szét a donor gépeket,és milyen profi módon építik újjá!Akkor van baj,ha hozzáértés nélkül ugranak neki,az ilyen gépek szokták a bontókban,vagy az ócskapiacon(esetleg a tyúkudvarban) végezni!Én sem tornáztam volna rajta,ha lett volna keretem új alkatrészre,sőt ha lett volna elég forintom,akkor újat vettem volna garanciával,és izzadjon vele a szakszervíz!
nana. Gyulának is alien trafói vannak... Meg van itt még pár ember, akinek a világ minden tájáról való tipusidegen alkatrészek vannak a kecskén. A különbség, hogy akik itt "egyedileg" belenyúlnak, nem viszik szerelőhöz..
az ezreseket nem követtem soha, így pl nekem az is újdonság, hogy normál villás

de sebaj, van még mit tanulnom.. pl azt, hogy régi hazai kókányolt szarokat ne vállaljunk a jövőben
van itt egy GS400. A teljesség igénye nélkül: MZ trafók, autó generátorának hátulja lefűrészelve egyenirányítónak, csak fekete vezeték mindenhol, lemezből hegesztett legszűrőház, honda tank. Magyar virtus
A Genesis megkülönböztetést meg nem szeretem mert mindegyik FZR az.(szélmalomharc)
Egy hobbiszerelőnek első pillantásra illene felismerni a 87-88-as első szériás ezres FZR-t(ez most itt egy lesújtó pillantás helye)
köszönöm fiúk de ez sajna nekem nem jó ez ezredes csak genesis és a villája 41 es nekem meg 43 as meg a többi alkatrész sem annyira nagyon paszolos sajna
Most hogy nézem , váz alapján tényleg 600-ra hasonlít.
ez inkább egy 600-asnak tűnik
Találtam egy ilyet Fzr
Egy próbát megér a reggeli csörgés, 50%-os esély van ráhogy fent leszünk már. De jössz te arra délután is, ha jól gondolom.
Hmm. értem. Hát jobbulást !

VAnnak cégek, akiktől még árajánlaot is lehet kérni külföldről hozott motorra. Tudsz hozatni...
Steve!Nekem a 3.5 collos keréken van 160-as gumi,úgyhogy nyugodtan ráteheted a 4-esre is!
Láttam már pár javítottat(van itthon is)én magamnak simán kicserélném olyanokra amik tuti egyenesek.(megnyomkodni hogy a szimeringnél nem szívárog-e,"sokat állt és folyik de majd használatban abbahagyja"dumát nem megenni,kupak le-rugót kivenni(olaj maradhat)és fel-le koppanásig LASSAN megmozgatni a szárakat,elforgatni a szárat és ugyanezt megcsinálni párszor.Nem szorulhat-akadhat meg sehol,elejétől a végéig simán-könnyen kell csúsznia.(összerakva hiába nyomkodod)
Ha ezt nem engedik megcsinálni akkor könnyen lehetsz egy-két görbe telóval gazdagabb.(tapasztalat)
Mielőbbi jobbulást Neked!
Ja,felni:a 160x18-as gumihoz gyárilag 4,5-collos felni volt(ezreseken)
Hülyeséget nem akarok mondani,nem tudom hogy a hatszázasé pontosan milyen(azt tudom hogy a féktárcsa átmérője nem egyforma de a furatok megegyeznek,ezért kicserélhetőek)
Szerintem mérjétek meg a fontosabb méreteket és egyeztessétek,az a biztos.
A 18-as ezres felni méreteit meg tudom mérni Neked ha kell.
Kizárásos alapon a szombat körvonalazódik ha jó idő lesz(együtt valószínűleg csak akkor érünk rá)és asszonyom felavathatná az új komplett motoros ruháját.De ezt előtte még pontosítani kell.
Helló Ábrus!Beszéltem Hubiur-ral és van neki egy FZR 400-as vagy
600-as komplett hátsója,lengővillával együtt.Azt szeretném kérdezni,hogy az belemegy-e az FZ 750-embe?Vagy csak tegyem bele inkább a kereket?Ja még egy kérdés:4" felnire mennyire egészséges
a 160-as gumi,mert most ilyen van rajta.Köszi a választ előre is.
A felni ami nekem van az 4,5x18-as(a gyári)
Az 5,5x17 erős átalakítással talán mehetne bele(nekem az ezresbe is faragni kellett)viszont a 4,5x18-as(87-88-as ezresé nagyon jó eséllyel jó bele fékestől és rámegy a 160-170-es gumi)
meg ilyenkor nem talál az ember pont ilyen motort papir nélkül már körül nézztem de nem adom fel föleg ha már idén nem kell motorra ülnöm akkor meg ráérek vele na mindegy a mentösök meg a szemtanuk aszt mondták nem hiszik el ,hogy igy megusztam valaki vigyázzot rám oda fent na megyek mert kb 25 perce ültem ide de nem jó már Jó éjszakát mindenkinek !
a lábbamon kivül mindenhol megvédet a ruha kiszakat minden de megvédet és ott csak a zuzodások meg az ütések nyoma van meg a frankó fájdalom de a lábbam az nem uszta meg ilyen könnyen mert ahogyan elcsatantam alákerült a motor alá és oda préselte a váz és az aszfalt közé és még igy csúsztam kb 10-15 métert és mikor becsapodtam az elötem lévö suzukiba még mindig alatta volt majd onnan kicsapodval a másik sávban elütött az autó és az meg még jobban rá paszirozta alábamra amocit hát ez van vele egyenlöre állnom nem kell vele csak fekvés és ülés egyenlöre aszt mondták a rögenek után hogy annyira nagyra dúzat hogy egyszerüen nem látni normálisan vagy nem akkarták látni eszt már nem tudom és hát az fő baj ,hogy a térdem a legroszabb aszt zuszta meg a legjobban pont az a gyenga az ember lábán meg a boka hát ez van de rajtam kivül még 2 baleset volt siófokon pénteken
Kitartás!
Megszabad kérdezni, hogy mi van a lábaddal? Mit és miért kell megműteni?
Mi veled vagyunk! Esetleg komplett másik ezredes beszerzésén gondolkodtál? 600-as van neten külföldi 130ért sporpuffal. SZerintem egy ezredest sem lenne sokkal drágább, és a végére azért maradna egy fél motorod. Árban meg szerintem (nem értek hozzá) kb. ugyanott lenne.