Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

korábban már volt berakva kép. A lényeg, hogy ha kifelé tekered, akkor dúsul az alapjárati keverék (meg mindig, hiszen az a rendszer is működik mindig)
Próbálj ki egy olyat, hogy megszámolod az egyes karbiknál hány fordulat mire már nem tekerhető beljebb. Felírod.
Utána mondjuk 2 fordulattal kitekered mindegyiket és próba. Elmegy vele pár lityó benya mire megvan a jó beállítás, de jól fog indulni és szépen ejti a fordulatot, ha jó ez a beállítás.
Ha nagyon eltekered még mindig vissza tudsz állni az eredeti értékre.
Csak kérdezném, hogy a jó Istenbe állítjátok a szintet, mikor az úszó műanyag, és nem lehet rajta semmit sem állítani?
Egy gyors továbbképzés elférne, keverék plussz levegőcsavarok terén. Nem mertem még tekergetni semmit, mivel nem tudom mekkora gondot okozok. Egyébként valami megfontolásból keihin karbik vannak rajta.
Sziasztok!

Yamaha FZR 400-hoz 1WG nem lenne valakinek eladó karburátor sor és AC pumpa?FONTOS LENNE!Előre is köszönöm!
keverékcsavarok mennyire vannak kitekerve?
Na, szóval: benzinszint rendben (már amennyire én látom), minden karbiban egyforma. Viszont tartós használat során kiderült: feltekert alapjáratnál, csak egy bizonyos fordulatszámnál dadog, átlendül fölötte, megy egy kicsit, megint dadog. Ha azt a bizonyos fordulatszámot nem éred el, nyugodt tempóban használod nem igazán van probléma. A két alapjárat megvan még mindig, letekert alapjáratnál a dadogás hamarabb jelentkezik.
hát Gyula a te koporsódat trafókon fogják a gödör felé gurítani nincs olyan hét, hogy ne hozd szóba
Tá-rááám!
Jelenleg az 500-adik oldalon tart az FZR fórum.
(köszönjük meg eleinknek hogy megnyitották anno)
Jaszi,állítsd be a benzinszinteket a rajz alapján,ha erre sem javul akkor trafócsere.Ha öregszik,gyengül a trafó akkor csinál olyan hibát,hogy terhelés alatt nem ugrik át a szikra,mert akkor növekszik a nyomás a hengerben.Ha szivatót adsz rá és dúsul a keverék,szintén,mert akkor a gyertyára lecsapódó benzinen fog kúszni az áram,nem lesz szikra.Ráadásul ezek a kis gyertyák könnyebben zárlatosodnak mint a nagyobb.Trükkös ez a szikragyújtás!
Köszi srácok!
Már megvan a probléma nyitja... A szivatóm volt rosszul beállítva és azzal volt vmi gubanc. Most belőttük egyik haverral, és pöcc-röff indul a masina Azért köszi a felvetéseket, építő jellegűek voltak
első körben a helyén ellenőrizd mindegyik karbi szintjét. Aztán vesd össze az előírttal - biztos van valakinek adat, hogy hol kell lennie. Ész nélkül ne áligasd
Benzinszinten vegyek vissza? Vagy mit kellene vele tennem, hogy minimálisan javuljon? Valami ilyesmire gondoltam én is, mert legtöbb esetben segíteni szokott a full gáz. Habár van mikor henger kihagy, behúzott kuplungnál kiforog rendesen, kuplung ráenged cserébe henger ugyanúgy kihagy. Buzi ez.
szerintem túlfolyik, aztán ha teligázt adsz akkor kiürül és egy darabig jó.
Hát nekem is varázslatnak tűnik.
MA takarítottam fúvókákat, szart se ért, holnap benzinszint ellenőrzés. Nem értem, idáig működött, tavasszal ugyanilyen gond volt ott a szívató szopatott. De a tünetek ugyanezek voltak. Szívató be tud ragadni, ha a "tüskéi" alaphelyzetre visszamennek?
Fu,hát,ööö:MEDZSIK!.
Én elsőre levenném és szétkapnám a karburátorokat,megnézve a gumimembránokat hogy nem sérültek-e,valamint hogy a tűszelepek teszik-e a dolgukat.(nyitnak-zárnak és közben normális-e a benzinszint,valamint nem folyik-e túl az úszóház,mert ez szerintem benzinbaj így elsőre)
Ábrus, Bagoly!

Mitől van az, hogy a motor menetközben elhagy 1-2 hengert. Régebben csinálta olyan volt mintha felragadt volna a szívató, így is volt, a rudazata nem engedte vissza. Ennek megjavítása után tökéletes volt 2 hónapig. Most a szisztema ugyanaz. A motor hidegen megy, bemelegszik elhagyja a hengert, gázt visszaengedem, esetleg szabályzásig húzom, legtöbb esetben visszajön. Ha szívatót ráhúzom szintén kihagy a henger. Ja és a legfontosabb 2 alapjáratom van, megállás után pörög, de ha sebessségben a kuplungot kicsit ráengedem visszaáll normálisra.

Gyertyák újak, trafó bibis kicsit, de műkszik, gyertyakábelek újak
Köszi srácok rendesek vagytok! mindenkinek további jó motorozást kívánok!
Ha jól tudom 18 literes a tank, ebből 3 a tartalék.
Ha túrázni akarsz,vagy csak cipekedsz motorral,érdemes tanktáskát venni és abba pakolni először(van csatos is,ide mágneses nem jó),mert akkor az első kerék is terhelődik,és a súlypont középen marad.Főleg ha utast is viszel.Mikor Polgárdiba mentem oda raktam a 10 kilónyi műhelyt,nem is volt gond az úttartással.
Múltkor felraktam hátulra a túradobozt üresen,de már 60km.-nál úgy rázta kezemben a kormányt,hogy nem is mertem gyorsabban menni.Otthon derült ki hogy alig 1.5 bar nyomás volt az első kerékben,de nem látszott rajta.Ha látszik,akkor már szinte nincs is benne nyomás.Egy személlyel 2.25/2.5,két személlyel 2.5/2.9 az ajánlott nyomás elöl/hátul,de én hátul 3-ra nyomom,mert csomag is van,meg nekem a gyárinál szélesebb van hátul.
A gumi nyomás legkisebb esését is isteni jó diszkó mozdulatokkal jelzi a motor. (riszál mint állat) Ráadásul szerintem nem szabad látszania a keréken, hogy alacsony a nyomás, mert ha az látszik, akkor már lassan motorozhatatlan a verda.
A max. nyomást (nem összekeverendő a max. terheléssel) a gumi oldalfalán találod.
Szevasztok.olyan kérdéssel fordulnék hozzátok h a nyár elején vettem első nagymotorom egy 600as fzr-t.most vettem csak észre h mintha egy kicsit laposabb lett volna a gumim.Na most mi az ideális guminyomás az első ill. a hátsó kerekekben?sajna ezt még nem tom.válaszotok előre is köszönöm!Ja és nem tudjátok hány literes ennek a tipusnak a tankja?sajna kiskönyvem nincs hozzá.előre is kösz mégegyszer.
Ismerős dolog,nálam a 3-as henger késik induláskor,de nekem elég kis gázt adni,aztán nem sokára elkapja.El van deformálódva az úszóház a karbin,és álltában kiszivárog a benzin,pedig új gyári tömítést tettem bele.Aztán rájöttem hogy ha ráadom a gyújtást elindul a pumpa,de rövid ideig megy ahhoz hogy pótolja a hiányt.Ezért ha leállt a pumpa
a piros stop kapcsolóval leállítom,majd újraindítom a pumpát.Ezzel addig játszom amíg teljesen fel nem tölti a karbikat.Így már elkapja.Javaslom ezt te is próbáld ki,lehet hogy csak benzinhiánnyal küszködik a gép induláskor.