nem akarlak elkeseriteni,de az en 250-esem ugyanigy kezdte.beinditod,es full gaznal eppenhogycsak jar.aztan egyszercsak elkapja az ekszijat,es megy mint az alom.
en a kovetkezokeppen javitottam: full gaz,indit.bedorren.szep ovatosan engedem vissza a gazt.amikor mar sikerult majdnem teljesen,akkor oarantom neki.nekem eleinte 10-bol 8x bevalt. kesobb 20bol 1x:)
oka: az egyik,v rosszabb esetben 2 henger nem indult be.nem volt jo a kompreszio.nalam szelephezag gond volt. vidd el muszakishoz kompressziot merni. v szerzz egy mert.nem nagy kunszt megmerni,es legalabb megtudod,h ez a problema,v sem.
ez az en verziom,lehet nalad csak a gyertya a rossz:)
Hali!Szerintem túl folyik a karbid és az első indíásnál nemtudja eldolgozni a sok anyagot azért dödög csak alacsony fordulaton és mikor kidolgozza a felesleges benzint akkor ujra jó.Meg kell nézni melyik karbid nem zár el és kicserélni az uszóházat,mert asszem csak egybe lehet rendelni hozzá.De ez csak egy tipp!
Sziasztok srácok!
Egy kis segítség kellene... Nem tudom mi lehet a baja a mocimnak, de szinte majdnem minden nap, az első indításkor, mikor még hideg a gép nem veszi a fordulatot, tehát még csutka gázon is csak alapjárat környékén nyekereg, viszont ha visszaengedem a gázt az indítás után(amikor is elvileg alapjáraton kéne mennie) lefullad ... Ha viszont egyszer már beindult, utána nincs vele gond, akkor már teszi a dolgát rendesen . Ez a szitu mindig csak napi első indításkor jön elő... Várnék vmi ötletet, hogy mi lehet a galiba Mondjuk lehet meg kéne nézetni vmi szakzsenivel, csak most nem sok időm akad rá. Előre is köszi a segítséget Csáó
csáá az én 400-asomhoz nem jók a fékbetétek,ezért akarom eladni.Ezekhez a tipusokhoz jók:FZ400 01,FZR 600 89,YZFR 600 94,FZ 750 85,TDM 850 91-95,XJ 900 EU
Sziasztok srácok a két oldalidom még mindig eladó! Kicsit lejjebb adtam az árból! hibái a fenti tartófülek le vannak törve, de nem nagy cucc! Az árról telefonon : 0620 332 5455
Nekem van egy eladó 1995 ös FZR 600 R em. Gyönyörű a hangja, mintha a szalonból toltad volna ki. Olajat sem eszi. Gyári dob is megvan hozzá. az idomok is gyáriak, csak át vannak fényezve. 51ezer km van benne.
Egyébként egyszerű kideríteni:Fogsz egy mérőszalagot,és megméred mind a két oldalon az első tengely közepétől a kuplungfedél alatti blokkcsavar távolságát,aztán megkérsz itt egy ugyanilyen villás testvért hogy tegye meg ő is.
Az FZR-nek a végén volt gyárilag upside villája,de a tied nem ugyanaz(egyébként nem 8 centi hanem 1 is rengeteget számít)
Lehet hogy nem vígasztal,de Royal testvérünknek is Honda-Yamaha első villa van összetákolva(nem is jó)
Igen, az előző tulaj is mondta, hogy nem eredeti (ez up-side), de Yamaha fotókon látok pont ilyet, meg a kézikönyvben is pont így néz ki. Most már nem is tudom, milyen
Valaki 1x volt szíves, megmérte nekem a magasságát, az enyém kevesebb vagy 8 centivel, de ekkora eltérés meg nem lehet...
El vagyok keseredve, belököm a Tiszába, és megyek veszek egy új R1-et - 112 év részletre
nem szükségszerűen a szinttel van a baj (főleg ha nem folyattad el sehol ), hanem az olaj csillapító-képességével. Aztán a kopás miatt lehet elbírna sűrűbb olajat
Olajszintet lehet benne nézni valahogy? Vagy csak kiöntve-kimérve és betöltve lehet pontosan eltalálni?
Nem nagyon van most időm ennyire kibelezni, de ha ez a baja, akkor megérné a fáradtságot.
Azt beszéltük már hogy a tiednek nem FZR eleje van.A villaszöge sokkal meredekebb mint a gyári,azért ilyen.(nézd meg a könyöksor és az első kerék távolságát,nagyon kicsi)
ha jó a hátsó csillapítás beállítása, akkor az elejében lesz kevés a csillapítás.
Ugyanez volt a második FZR-en a baj elöl, és hullámzott tőle a gép kigyorsításkor. Az R1 meg mintha sínen menne Jövőre abban is kell olajat cserélni, szerintem még sosem volt.
en a kovetkezokeppen javitottam: full gaz,indit.bedorren.szep ovatosan engedem vissza a gazt.amikor mar sikerult majdnem teljesen,akkor oarantom neki.nekem eleinte 10-bol 8x bevalt. kesobb 20bol 1x:)
oka: az egyik,v rosszabb esetben 2 henger nem indult be.nem volt jo a kompreszio.nalam szelephezag gond volt. vidd el muszakishoz kompressziot merni. v szerzz egy mert.nem nagy kunszt megmerni,es legalabb megtudod,h ez a problema,v sem.
ez az en verziom,lehet nalad csak a gyertya a rossz:)