Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem akarlak elkeseriteni,de az en 250-esem ugyanigy kezdte.beinditod,es full gaznal eppenhogycsak jar.aztan egyszercsak elkapja az ekszijat,es megy mint az alom.
en a kovetkezokeppen javitottam: full gaz,indit.bedorren.szep ovatosan engedem vissza a gazt.amikor mar sikerult majdnem teljesen,akkor oarantom neki.nekem eleinte 10-bol 8x bevalt. kesobb 20bol 1x:)
oka: az egyik,v rosszabb esetben 2 henger nem indult be.nem volt jo a kompreszio.nalam szelephezag gond volt. vidd el muszakishoz kompressziot merni. v szerzz egy mert.nem nagy kunszt megmerni,es legalabb megtudod,h ez a problema,v sem.
ez az en verziom,lehet nalad csak a gyertya a rossz:)
Hali!Szerintem túl folyik a karbid és az első indíásnál nemtudja eldolgozni a sok anyagot azért dödög csak alacsony fordulaton és mikor kidolgozza a felesleges benzint akkor ujra jó.Meg kell nézni melyik karbid nem zár el és kicserélni az uszóházat,mert asszem csak egybe lehet rendelni hozzá.De ez csak egy tipp!

MInden jót!
'95-ös FZR 1000(macskalámpás,6dugós fékkel!) Eladó! Műszakival! 450EZER!
Srácnak kell a Zseton!
Mi a túró van,mindenki fzr-t akar eladni?
CBR idomos ezres valakinek?
az enyém is eladó ha érdekel irj ide.
Sziasztok srácok!
Egy kis segítség kellene... Nem tudom mi lehet a baja a mocimnak, de szinte majdnem minden nap, az első indításkor, mikor még hideg a gép nem veszi a fordulatot, tehát még csutka gázon is csak alapjárat környékén nyekereg, viszont ha visszaengedem a gázt az indítás után(amikor is elvileg alapjáraton kéne mennie) lefullad ... Ha viszont egyszer már beindult, utána nincs vele gond, akkor már teszi a dolgát rendesen . Ez a szitu mindig csak napi első indításkor jön elő... Várnék vmi ötletet, hogy mi lehet a galiba Mondjuk lehet meg kéne nézetni vmi szakzsenivel, csak most nem sok időm akad rá. Előre is köszi a segítséget Csáó
csáá az én 400-asomhoz nem jók a fékbetétek,ezért akarom eladni.Ezekhez a tipusokhoz jók:FZ400 01,FZR 600 89,YZFR 600 94,FZ 750 85,TDM 850 91-95,XJ 900 EU
Sziasztok srácok a két oldalidom még mindig eladó! Kicsit lejjebb adtam az árból! hibái a fenti tartófülek le vannak törve, de nem nagy cucc! Az árról telefonon : 0620 332 5455
Jó reggelit,sajnos újra munkában.Nálam is van két kép Csongrádról,jó kis buli volt.
Saját gyártmány télen unatkoztam
Ha már nagyon hiányom van behangolom a rendszert azt tolom neki tiltásig
ááááááá... mostlátom a videóid között. MŰKÖDIK ! Ez nagyon durva!
háhh . tényleg nem gyenge az a játék kormány. Az működik is, vagy poén?
FZR 600 tényleg jó választás. Úgyis kevés van Debrecenben.
Az mekkora, a játék konzolod vagy mi! saját gyártmány?
Lehet majd érdekelni fog a gép csak előtte még el kell adnom a régi vasamat
Köszönöm a segítséget remélem kitudok fogni valami jó gépet
Nekem van egy eladó 1995 ös FZR 600 R em. Gyönyörű a hangja, mintha a szalonból toltad volna ki. Olajat sem eszi. Gyári dob is megvan hozzá. az idomok is gyáriak, csak át vannak fényezve. 51ezer km van benne.
Egyébként egyszerű kideríteni:Fogsz egy mérőszalagot,és megméred mind a két oldalon az első tengely közepétől a kuplungfedél alatti blokkcsavar távolságát,aztán megkérsz itt egy ugyanilyen villás testvért hogy tegye meg ő is.
Az FZR-nek a végén volt gyárilag upside villája,de a tied nem ugyanaz(egyébként nem 8 centi hanem 1 is rengeteget számít)
Lehet hogy nem vígasztal,de Royal testvérünknek is Honda-Yamaha első villa van összetákolva(nem is jó)
keseregni nem kell, vastagabb olajat neki aztán hajrá.

Amúgy én is pont az első villa gyengesége miatt vettem az R1-et , de nekem elég volt egy használt is
Igen, az előző tulaj is mondta, hogy nem eredeti (ez up-side), de Yamaha fotókon látok pont ilyet, meg a kézikönyvben is pont így néz ki. Most már nem is tudom, milyen
Valaki 1x volt szíves, megmérte nekem a magasságát, az enyém kevesebb vagy 8 centivel, de ekkora eltérés meg nem lehet...

El vagyok keseredve, belököm a Tiszába, és megyek veszek egy új R1-et - 112 év részletre
nem szükségszerűen a szinttel van a baj (főleg ha nem folyattad el sehol ), hanem az olaj csillapító-képességével. Aztán a kopás miatt lehet elbírna sűrűbb olajat
Olajszintet lehet benne nézni valahogy? Vagy csak kiöntve-kimérve és betöltve lehet pontosan eltalálni?
Nem nagyon van most időm ennyire kibelezni, de ha ez a baja, akkor megérné a fáradtságot.
Azt beszéltük már hogy a tiednek nem FZR eleje van.A villaszöge sokkal meredekebb mint a gyári,azért ilyen.(nézd meg a könyöksor és az első kerék távolságát,nagyon kicsi)
ha jó a hátsó csillapítás beállítása, akkor az elejében lesz kevés a csillapítás.
Ugyanez volt a második FZR-en a baj elöl, és hullámzott tőle a gép kigyorsításkor. Az R1 meg mintha sínen menne Jövőre abban is kell olajat cserélni, szerintem még sosem volt.