Én ősszel vettem, azt nem cseréltem benne, nem tudom, milyen lehet. A rugó előfeszítéssel játszottam, most elég puhára van állítva.
A hátsó csillapítás elég, mert ha betekerem, szinte botmerev alattam (70 kg alatt vagyok), és akkor is nyugtalan.
Múltkor mentem egy gixerrel, azt szinte elengedett kézzel, testtel lehetett irányítani, ezt meg "kormányozni" kell, nem tudom, érthető-e így, hogy mi a bajom vele (és itt nem a GSXR-FZR eltéréséről van szó )
Ez a kormánycsapágy lógás miben jelentkezik? Én már többször is leírtam itt, hogy a gépem úttartását nem érzem kifogástalannak, elég nyugtalan, főleg hosszanti úthibákon megy össze-vissza. Megemelve az elejét, nem éreztem lógni kézzel...de lehet, hogy csak nem jól néztem.
szerintem(tünk) jó választás egy fzr 600. nekem is az van és meg vagyok vele elégedve. a kuplungot halgasd meg nem e zakatol, ha exupos akkor az müködik e teleszkópok nem halottake. kormánycsapágy ilyenek, de a kuplungon kívül én nem tudok nagyon gyenge pontrol.
Jó, hogy legalább vonulás közben találkoztunk
Utána kerestem bent a motorod, meg is találtam ott a sátrak közt, néhányszor el is mentem arra, de nem voltál a közelben... pedig dumálhattunk volna pár szót.
Volt ott melletted nem messze egy szép gyári állapotú FZR1000, eladó, azt is nézegettem.
Sziasztok!
Most szeretnék majd venni motort és fzr600-ban is gondolkozok.
Azt szeretném megtudni milyen jó és rossz tulajdonságai vannak
és mire kell hogy odafigyeljek ha elmegyek megnézni egy ilyen motort?
Apu haverjának van egy cége ahol porfestéssel foglalkoznak és minden konzol köztük a felni is evvel az eljárással lett lefestve a lényege az hogy lehomokfujják hogy tiszta legyen majd írány a kemence ahol a konzol vagy az adott rész pl mondjuk a felni töltést kapt majd szinte végülis az hogy a festéket felhordja teljesen egyenletesen majd kiszedik és lakkozák , azt soha nem felejtem el mikor idehozták a felniket még meleg volt mint a kenyér sűtés után:D!A plexitet a www.szatuna.hu oldalról rendeltem 7 szín közül lehet választani!A visszapillantóm pedig egy Kawasakiról való 100%-os megegyezik az eredetivel ami volt rajta!
A hátsó csillapítás elég, mert ha betekerem, szinte botmerev alattam (70 kg alatt vagyok), és akkor is nyugtalan.
Múltkor mentem egy gixerrel, azt szinte elengedett kézzel, testtel lehetett irányítani, ezt meg "kormányozni" kell, nem tudom, érthető-e így, hogy mi a bajom vele (és itt nem a GSXR-FZR eltéréséről van szó )