A medence anyáméké,a szőke meg a nagynéném.
(nénikém jelenleg 52 éves,tehát van némi korkülönbség közöttünk,viszont két éve vizsgázott le nagymotorra és egy XV535-össel zúz,tehát jó fej)
Akinek kell féktárcsa FZR 600-ra annak tudok segíteni. A hátsónak szinte semmi válla sincs, az elsőknek kicsi van már, de még simán jók és műszakin sem szólak egyikért se. Egyébbként vadonta új fékbetétek vannak hozzá pár km-t futottak. akit érdekel valami alkatrész FZR 600-ból az írjon e-mailt: petisx4@freemail.hu
Ki lehet centírozni statikus állványon is,de én a gumisnál a gépen szoktam csináltatni.(van hozzá adapter gyárilag a motorfelnikhez)
A centírsúly pedig ragasztóval van felragasztva a helyére,nem pedig "koppintva"mint a lemezfelniknél.(az elején tisztáztuk hogy csak szerinte felesleges a motorok felnijét centírozni,valamint nekem ragasztott súlyt rakjon fel mert akkor én a fejére "koppintok")
Megértettül egymást.
Ha a gumi lánckenésnél olajos lesz,akkor én meg szoktam tologatni egy kicsit a poros részen és akkor nincs bukta.
Felejtsd el,el fog vetemedni a hőtől a francba és ütni fog.(tapasztalat)
Nekem a hátsó egy ferrit nevű anyagból készült de ez sem az igazi(pedig nagyon kemény anyag)
Finomabb fékezésnél csikorog(több betéttel próbáltam)és én nem érzem,de műszakin fékmérésnél mondták hogy üt.(láttam én is a műszeren de 4e és átment)
A régi tárcsa (első) köszörülése sem jött be,pedig egy robottechnikás gyárban volt emberem rá.
Szóval a tárcsákkal kár sz.rakodni,sajna nem olcsó de csere.
(én is megpróbáltam mindent a legolcsóbban,de itt nem működött)
Jut eszembe ha valaki lecserélné az 1000-én a gyári kipufogót, adnék neki cserébe egy alu sport dobot.Persze nem univerzális cuccról van szó.hanem bolt on.
Bagoly,itt a munkahelyen szinte csak rozsdamentes van,az élelmiszeriparban vagyok,lassan 24 éve.A motoron is már kicseréltem sok csavart rozsdamentesre,de maradt még régi is benne.
Kis gyakorlással már szemmértékkel is meg lehet csinálni,van aki nagyon érti.Volt egy osztálytársam,az nagyon értette a biciklikerék centírozását is,de én meg nem tudom csinálni,pedig már néhányszor próbáltam.
Srácok, hogy szoktak a gumisok hátsó kereket centírozni? Én eddig azt hittem, géppel, mint az autónál. De emberem feltette egy állványra, kézzel forgatta... vagy egy zseni, vagy egy kókler, mert forgatta, nézegette, aztán felkoppintott rá egy súlyt, forgatott rajta kettőt és kész. Volt úgy 3 perc az egész... (meg a szerelés előtte 5 perc, össz 1500 pengő)
Beraktam a kereket, szoptam vele egészségeset, mert egyedül voltam, és kellett volna még pár kéz, a távtartók kiestek, a féknyereg mindig beakadt, végül inkább levettem, és külön felraktam utólag. Közben persze zsíros kézzel jól összefogdostam a gumit és az első körforgnál majdnem el is dobtam, mert elindult a segge (még jó, hogy óvatosan fordultam)
Billikém,kedd este óta rád vár,már rég postáztam volna,csak hiába üzentem itt neked,nem kerültél elő.Az email-címemre(adatlapomon) küldd el a pontos címed,majd válaszolok rá.
biztos jó lesz a rozsdamentes? anno nekem M1 szerszámacélból készült tárcsa, no az faszántos volt, bár drága volt már az anyag is (aztán baszhattam ki a kukába, mert a gépes ember lesérült és nem ő fejezte be a tárcsát és nem lett jó teljesen) és megvettem a gyári párt 112000 HUF-ért! talán most hubu örvendezik a befektetésemnek
Van egy 93-as FZR 600-am papirokkal bontásra. Amotor kiválón működik még minden alkatrész megvan hozzá. Jó állapotban vannak az idomok a blokk és a váz is. Papirok is megvannak hozzá. Érdeklődni ezen az e-mailon lehet: petisx4@freemail.hu
vagy írjatok a hozzászólásomra.
(nénikém jelenleg 52 éves,tehát van némi korkülönbség közöttünk,viszont két éve vizsgázott le nagymotorra és egy XV535-össel zúz,tehát jó fej)