Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!Hogy áll a fesszabályzó?Megkapted az email emet?
NEM
Ha elvállalja,és nem kér érte sokat.
Srácok,kéne nekem 600-hoz egy használt elkopott hátsó féktárcsa.Csak mintának kéne,próbálok csináltatni itt a TMK-ban az esztergályossal rozsdamentesből.Ha vállalja,sokat megspórolnék.elvállalja.Van négy darab nyers acéltárcsám,de azok csak 150-ek,ide kicsik.Thanks!
Naaa!Én a kalapos vagyok!
hát nem , boá
Nyugi srácok,ne vesszetek össze holmi vacak ékezet hiányán!Hát nem mindegy hogy Gizike jön,vagy a gőzeke? Az olajteknő aljára menő vezeték az olajszintjelzőé,indítózáskor világítani kell a lámpának,ha jó.Fzr-en nincs olajnyomásgomba,ezért raktam rá egy nyomásmérő órát.
Már csak a fuxok meg a mercikulcs hiányzik rólam.
Nem lettem szebb?
az nem reklám, hanem csak egy link
Hazug!
Annak idején feltetted ide az essmotor linkjét!(tehát reklámozod magad és kész)
"tud valaki választ adni azz a kérdésre hogy ez a vezeték micsoda fekete alapon piros csikkal?"
Talán tigris?
én ugyan nem nem reklámozom magam, még egy deci olajat sem akartam itt eladni senkinek meg különben sem értek semmihez...
a nem verbális jelzésedet vettem de nem lettél szebb
Forduljanak ahhoz akinek R1-e meg szervize van.(meg ahhoz aki itt reklámozza magát)
Az utóbbiért meg:
Látod erre ÉN sem akarok okot adni,de mások helyett nem dönthetek.
Olajszintjelző.Dugd össze nyugodtan,és ezentúl ne lepődj meg ha kikapcsolt vészleállítónál a startgombot megnyomva valami pirosan fog világítani.(tesztüzem)
Csáá skacok tud valaki választ adni azz a kérdésre hogy ez a vezeték micsoda fekete alapon piros csikkal?a blokk aljára megy valamihez.Létezik olyan hogy a fordulatszám elektronika?mert eddig nekem ez szét volt húzva de ugyan ug müködik minden viszont elötte kipörögte a 16000-et mikor 14000 tiltani kellett volna.most még összedugva nem néztem meg mit csinál a gép. Vagy ez az olajnyomásmérö vagy mi?
A motorosokat nem ezért tartják bunkónak. (csak gondolj bele, aki nem motoros, nem olvas FZR fórumot) Én is rendszeresen mellé ütök, pedig ebből élek, naphosszat panaszlevelek válaszait kreálom egy nagy cégnél.
Szerintem felesleges nyelvészkednünk. (Az Én böngészőm pl. nem javít bele abba amit írok.)

Javításról jut eszembe...
Vicc:
- Klárika, miért javította ki az "e" betűt "a"-ra a levelemben?
- De főnök, hát annak úgy mi értelme, hogy feszmérő?
Én sem vagyok nyelvtanár, de a hozzászólásban a hibákat a legtöbb böngésző aláhúzza pirossal. És ha tele van piros hullámvonallal, nem nyomom meg azt a qrva gombot.
Számomra ez a különbség a "figyelek rá" és a "szarok bele, jó így is" közt.
A motorosokat úgyis bunkónak tartják, én nem akarok erre okot adni
de téged mindenki szeret ezért fordulnak tanácsért hozzád bár ronda vagy
Köszi szépen.Útba szokott esni mert melóból kifolyólag elég sűrűn járok arrafelé.(konkrétan a Fóti útra)
Egyébként meg kb:80km ami motorral semeddig sem tart.
Nézd,én a suliban helyesírásból 5,2 voltam,ezért igyekszem hibátlanul írni a mondandómat,átolvasom és kijavítom a hibákat ha észreveszem.Én kényes vagyok erre,de csak magammal szemben,ennek ellenére nem zavar ha itt valaki helyesírási hibákkal teli hozzászólást ír,ha az egyébként értelmes gondolat.(emlékszem hogy a suliban sem ment mindenkinek jól a nyelvtan)
Erre írtam hogy nem vagyunk egyformák.
Az internetes rövidítéseket viszont már nehezebben tudom tolerálni.(sztem,vok,stb+idegennyelvű arcoskodás a filmekből)
Gondolom sokaknak az is feltűnhetett hogy a minimális bemutatkozás hiánya is szokott zavarni,különösen ha engem(még ha általánosságban is)megszólít valaki.
Nos én ezeket várnám el másoktól,még ha nem is kötelező jelleggel.
A180-as igen. Meg amit levettem. De lvan egy csomó 17-es 8000 körül ha érdekel valakit, és lesz időm,fotózok.
Szegasztok!Tegnap hazaértem melóból,és lemostam a vasat/nem magasnyomásúval,sose szerette/.Nos,vagy a mosás miatt,vagy nem,de nem indul a gép önindítóval,csak tolásra.A mai napom arra ment el,hogy az összes csatlakozót széthúzgáltam,kontakt spay-vel befújkáltam.A gyújtáskapcsolót is szétkaptam,kipucoltam.Hiába.A gőzborotvától sem produkált ekkora szivatást,olyankor volt egy lyuk a gázban,ami hamar elmúlt.Önindítózáskor nincs is szikra. Valakinek van ötlete?Valami el is szállt,vagy beázás-kábeltörés... Előre is tenk jú.
hejes !