Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tedd fel a motorosok.hu-ra a szervízkönyvekhez és mindenki jól jár.
Ha nem jártál még ott és le vagy feltöltenél írj a srácnak egy mailt hogy mit szeretnél és küld neked password-öt a belépéshez.(ingyenes)
mlas,

küld el az email címedet, vagy tedd be az adatlapodba és küldöm a kézikönyvet
A kézikönyv betömörítve 14 MB, de kb 150 KB-os kis képekből áll az egész, tehát részletekben el tudom küldeni, vagy talán fel lehetne tenni egy file megosztó tárhelyre...

Köszönöm a részletes infót az exup bowden és a folytott vagy nyitott verzió témákban !
pedig jól mehet az r1 is jól megy
Az ezredes sem gyorsul jobban 100-ig,a különbség 140-től kezdődik feltűnően és 200-tól robban a felismerés hogy az ezredes továbbra is kozmikus sebességgel távolodik,(miközben a tankjában kisebbfajta vákuum kezd kialakulni)
valamint két személlyel érezhetően lazábban-könnyedebben használható.(egyenesben)
Napi normál használatban nincs érzékelhető különbség közöttük.(a súlyuktól eltekintve)
A macska nem a témához kapcsolódó anyag.
Még annyit hogy mielőtt barkácsolni kezdesz érdemes megnézni hogy működik-e az exup "szelep" léptetőmotorja(ami húzgálja a bovdeneket)mert lehet hogy az is döglött(megesik)
Ellenőrzése:ahogy húzod a gázt kb:3000-től lassan el kell kezdenie fordítania a tárcsát és ha jól emlékszem 7000-nél már teljesen ki kell nyitnia.
Sok sikert.
Nézzük.
Bovdenek:Első lépének nézd meg hogy az exup "szelep" könnyen mozog-e kézzel,ugyanis lehet hogy nem véletlenül kötötték ki(elég barbár módon).
Be szokott rohadni és megszorul,vagy szétesik és csörög-zörög az egész.
Ha ez jó,akkor én az itthon régen kidobásra szánt Simson-Mz stb.bovdenek végéről simán leforrasztanám a végét,arra meg felforrasztanám és 0Ft-ból kész is vagyunk.
Nem találom de lehet kapni autós-motoros boltban bovdenjavító készletet,vannak benne kisebb-nagyobb csavaros végek,bovdenek stb. az is jó megoldás lehet.
(vagy csak veszel két Simson gázbovdent és leforrasztod a végét,lásd:kép)
Kimondottan FZR bovdent én nem vennék mert pofátlanul drágább mint bármilyen más konvencionális megoldás.
Folytás:meg kell nézni a fém szívócsonkot a hengerfejen és kiderül ha kutya van a felszín alatt.
Ha fojtott akkor bele van öntve hogy 74 Kw vagy bármi hasonló dolog,a nyitotton gyárilag nincs semmi felirat.
Az is könnyen megeshet hogy 74Kw-os a sz.csonk de kireszelték a belsejét és nyitottá vált a termék.
A képeken láthatod hogy miről van szó.Ez egy igazi 74Kw-os csonk.A nyitott nekem fent van a gépen,az ugyanilyen volt csak ki van reszelve a belseje.(nem én csináltam)Ezt a képen szemből nézve láthatod: a nyitottnál a gumi tömítés mellett belül kb 1-2 mm-re van a perem,ennél meg látszik hogy sokkal vastagabb a sz.cső fala.
Leszedés nélkül úgy tudod megnézni,hogy leveszed a karburátorsort és belenézel/belenyúlsz a csőbe(igen az ujjaddal,pont ÚGY) és érezni fogod hogy van-e válla a sz.csonknak vagy ugyanakkora átmérőjű mint a hengerfej szívócsatornája.Ha nincs akkor nyertél,ha van,akkor sz.csonk csere vagy megmunkálás és a karburátorban is ki kell cserélni ezt-azt.(ha fontos akkor visszatérhetünk rá)
Hát nagyjából ennyi.(utálok ennyit gépelni )
Mai fárasztó: (képrejtvény)
A helyes megfejtést adók között kisorsolunk egy kétkazettás hajszárítót...
A 600-as sima FZR (92 ló) 3,6 alatt van gyári adat szerint százon. (A Porsche Carrera GT 5500 ccm 612 ló. és 3,9 alatt tudja... )
Az ezredest exup-val elsem tudom képzelni. brrr..
Szia.
Nekem elküldhetnéd, van pár leírásom, de PONT ez nincs, pedig épp ilyen a verda...
Teljesítmény: biztos lehetne mérni a gyorsulást, én sem tudom, mit tud az enyém, de még 11 ezerig sosem forgattam el, de így is a 100 lovas FZ kimondottan erőtlennek tűnik utána.
sajna nekem nincs ilyen készségem, estleg súgó motors bontót kérdezném meg komplett bontott bowdenért...
Semmi gond,csak sokan elfelejtik és úgy meg annyira személytelen.
Hány megás a doksi?
Elnézést...
ma este regisztráltam csak és most töltöttem ki az adatlapomat

... ha valakit érdekel, PDF-ben megvan a Yamaha_FZR1000_'91-93_Owners_Manual. Szivesen elküldöm e-mailben ha valakit érdekel.
De azért nem lenne baj ha tudnám hogy kinek van szerencsém válaszolni.(a Horgesz feliratra kattintva nem lettem sokkal okosabb)
Holnap délelőtt megválaszolódnak a dolgok jó?(dobok fel pár képet és világos lesz minden)
Sorbakötsz a kimenő + kábellel egy nagyáramú diódát(kocsi generátorokból pl.)akkor csökkenni fog a feszültség,de meddig?Ha végleg behal és nem szabályoz,felmegy a feszültség 17V-ra is!7500+500 postaköltséggel együtt,ha kell,üzenj.
Sziasztok !

Teljesítmény mérés nélkül hogyan tudom megnézni, hogy nyitott 144LE, vagy lefolytott a motorom: 1991-es FZR1000 Exup ?
Valami elektromos ketyere közbeiktatásával nem lehet lentebb vinni?
Cellaszintet nehéz mert teljesen zárt és gondozásmentes, mennyibe fáj egy csere?
14,4 felett már főzi az akkut,ellenőrizd a cellaszinteket.Sajnos ez beteg,cserét javaslok.Az utóbbi napok forrósága betett neki.
Büdösnek nem büdös, de terhelés nélkül 14,7 környéke a töltés, terhelten 14,6 a plafon, de ott váltakozik, de 14 alá nem igazán megy.
Ez nekem mennyire gond? Gondolom akksit ki tudja nyirni, még valami?
Ha van multimétered,ellenőrizd a töltőfeszültséget fordulaton,ha 14.4-nél nem több,akkor jó.Persze ha így olvasztja a műgyantát,akkor bármikor kipurcanhat.Messzire ne menj vele,vagy vigyél pótos szervízkocsit is!
Holnap kész,köszi a képeket,én is megnéztem a 400-as villamos rajzát.Jaszi,ha olvad ki a műgyanta az gáz,mert valami odabent nagyon forró.Főleg ha van egy kis égett szaga is,valami kezd meghalni benne.Ha nagyon sürgős,péntekre megpróbálok csinálni egy újabbat,de ez attól is függ,mennyi munkám lesz itt a gyárban.