Tedd fel a motorosok.hu-ra a szervízkönyvekhez és mindenki jól jár.
Ha nem jártál még ott és le vagy feltöltenél írj a srácnak egy mailt hogy mit szeretnél és küld neked password-öt a belépéshez.(ingyenes)
A kézikönyv betömörítve 14 MB, de kb 150 KB-os kis képekből áll az egész, tehát részletekben el tudom küldeni, vagy talán fel lehetne tenni egy file megosztó tárhelyre...
Köszönöm a részletes infót az exup bowden és a folytott vagy nyitott verzió témákban !
Az ezredes sem gyorsul jobban 100-ig,a különbség 140-től kezdődik feltűnően és 200-tól robban a felismerés hogy az ezredes továbbra is kozmikus sebességgel távolodik,(miközben a tankjában kisebbfajta vákuum kezd kialakulni)
valamint két személlyel érezhetően lazábban-könnyedebben használható.(egyenesben)
Napi normál használatban nincs érzékelhető különbség közöttük.(a súlyuktól eltekintve)
A macska nem a témához kapcsolódó anyag.
Még annyit hogy mielőtt barkácsolni kezdesz érdemes megnézni hogy működik-e az exup "szelep" léptetőmotorja(ami húzgálja a bovdeneket)mert lehet hogy az is döglött(megesik)
Ellenőrzése:ahogy húzod a gázt kb:3000-től lassan el kell kezdenie fordítania a tárcsát és ha jól emlékszem 7000-nél már teljesen ki kell nyitnia.
Sok sikert.
Nézzük.
Bovdenek:Első lépének nézd meg hogy az exup "szelep" könnyen mozog-e kézzel,ugyanis lehet hogy nem véletlenül kötötték ki(elég barbár módon).
Be szokott rohadni és megszorul,vagy szétesik és csörög-zörög az egész.
Ha ez jó,akkor én az itthon régen kidobásra szánt Simson-Mz stb.bovdenek végéről simán leforrasztanám a végét,arra meg felforrasztanám és 0Ft-ból kész is vagyunk.
Nem találom de lehet kapni autós-motoros boltban bovdenjavító készletet,vannak benne kisebb-nagyobb csavaros végek,bovdenek stb. az is jó megoldás lehet.
(vagy csak veszel két Simson gázbovdent és leforrasztod a végét,lásd:kép)
Kimondottan FZR bovdent én nem vennék mert pofátlanul drágább mint bármilyen más konvencionális megoldás.
Folytás:meg kell nézni a fém szívócsonkot a hengerfejen és kiderül ha kutya van a felszín alatt.
Ha fojtott akkor bele van öntve hogy 74 Kw vagy bármi hasonló dolog,a nyitotton gyárilag nincs semmi felirat.
Az is könnyen megeshet hogy 74Kw-os a sz.csonk de kireszelték a belsejét és nyitottá vált a termék.
A képeken láthatod hogy miről van szó.Ez egy igazi 74Kw-os csonk.A nyitott nekem fent van a gépen,az ugyanilyen volt csak ki van reszelve a belseje.(nem én csináltam)Ezt a képen szemből nézve láthatod: a nyitottnál a gumi tömítés mellett belül kb 1-2 mm-re van a perem,ennél meg látszik hogy sokkal vastagabb a sz.cső fala.
Leszedés nélkül úgy tudod megnézni,hogy leveszed a karburátorsort és belenézel/belenyúlsz a csőbe(igen az ujjaddal,pont ÚGY) és érezni fogod hogy van-e válla a sz.csonknak vagy ugyanakkora átmérőjű mint a hengerfej szívócsatornája.Ha nincs akkor nyertél,ha van,akkor sz.csonk csere vagy megmunkálás és a karburátorban is ki kell cserélni ezt-azt.(ha fontos akkor visszatérhetünk rá)
Hát nagyjából ennyi.(utálok ennyit gépelni )
A 600-as sima FZR (92 ló) 3,6 alatt van gyári adat szerint százon. (A Porsche Carrera GT 5500 ccm 612 ló. és 3,9 alatt tudja... )
Az ezredest exup-val elsem tudom képzelni. brrr..
Szia.
Nekem elküldhetnéd, van pár leírásom, de PONT ez nincs, pedig épp ilyen a verda...
Teljesítmény: biztos lehetne mérni a gyorsulást, én sem tudom, mit tud az enyém, de még 11 ezerig sosem forgattam el, de így is a 100 lovas FZ kimondottan erőtlennek tűnik utána.
Sorbakötsz a kimenő + kábellel egy nagyáramú diódát(kocsi generátorokból pl.)akkor csökkenni fog a feszültség,de meddig?Ha végleg behal és nem szabályoz,felmegy a feszültség 17V-ra is!7500+500 postaköltséggel együtt,ha kell,üzenj.
Büdösnek nem büdös, de terhelés nélkül 14,7 környéke a töltés, terhelten 14,6 a plafon, de ott váltakozik, de 14 alá nem igazán megy.
Ez nekem mennyire gond? Gondolom akksit ki tudja nyirni, még valami?
Ha van multimétered,ellenőrizd a töltőfeszültséget fordulaton,ha 14.4-nél nem több,akkor jó.Persze ha így olvasztja a műgyantát,akkor bármikor kipurcanhat.Messzire ne menj vele,vagy vigyél pótos szervízkocsit is!
Holnap kész,köszi a képeket,én is megnéztem a 400-as villamos rajzát.Jaszi,ha olvad ki a műgyanta az gáz,mert valami odabent nagyon forró.Főleg ha van egy kis égett szaga is,valami kezd meghalni benne.Ha nagyon sürgős,péntekre megpróbálok csinálni egy újabbat,de ez attól is függ,mennyi munkám lesz itt a gyárban.
Ha nem jártál még ott és le vagy feltöltenél írj a srácnak egy mailt hogy mit szeretnél és küld neked password-öt a belépéshez.(ingyenes)