A C a mérete, az R a felhasználás. A 9 a hőérték a vége meg a spec cucc. (dupla elektróda,stb) Jelen esetben mivel CR8E volt benne, az ugyanaz, mint a CR9e, csak alacsonyabb hőértékkel (felfelé nő) Ha határozott fodulaton mész kell a 9-es, hogy bírja. Ha kicsi fordulaton szöszöls sokat városba, kényelmesebb a 7-es vagy 8-as.
De, persze kinek hiányzik, hogy hamáregyszer gyors és lendületes gép, ne menjen úgy, mert a tulaj 7-est vagy 8-ast rakott bele. Toljad bele a 9-es bátran. Én is olyantot használok a 600-ba.
Sziasztok! Gyertyákat szeretnék cserélni az FZR500-ban. Amikkel vettem és amiket most kivettem belőle azok CR8E típusúak. Katalógusba megnéztük de csak a 600-t találtuk meg és ahoz CR9E típusút ír.
Elvileg csak hőértékbeli különbség van közöttük.
Légyszi segítsetek hogy melyiket vegyem bele.
Előre is köszi.
örülök. hűű. láttam is a villanást kelet felől. nagyon világos ! na tiplizek szunyálni. má 11 múlt. Sőt nálad már holnap van. Átírok a szerdai napba. De sz.r. Neked mindjárt kelni kell. (ha dolgozol holnap. )
lámpa? Index? féklámpa? semmi sincs rajta. (Egyébként menni itt is lehet vele, csak ha a jard megállít (Öcsibácsi szavaival élve) MEgba..tjuk mindenki kur.va anyját! ) Itt az a pogfátlanság, hogyha van Személykocsi jogsid, és pl. satu részegen biciklizel hazafelé, és megállít, befogja vonni a jogsidat. Nagybátyám ezzel szívta meg. Nekem ha ezzel megállít büntetés+ by-by fzr, ugrik a korlátlan "A" jogsi.
ráadásul szerelni meg lenne mit, mert van ott egy suzuki Sephia robogó is, de azzal meg az a nyűgöm, hogy SEMMIHEZ SEM lehet rajta hozzáférni. Útálom! Az etx-ből a karbit kiszedni 10 perc. De ez...Most csempézek, glettelek, csiszolok festek. HA ez megvan, kertrendezés, mert az FZR nem tud felmenni a garázsig. Elássa magát. Alig tudtam multkor összeszedni. A feljárót le kell betonozzam.
ááá... hová gondolsz. Dehogy vannak ! Ne szitkozódj teehh! (úgyse mehetsz vele ki közútra.) Ha kell, és vagy 2 hetet vársz, tudok segíteni hazavinni. Ha az első kereket kikapom bekék férjen a Berligoba.
ja. alkatrésznek is többe lehetne eladni, ha elbontanám. De, ahhoz költöztetni kellene, és azt nem akarom. Ha kivinném "tanyára" a kutya nem jönne el az alkatrészér. Még itt Debrecenben csak-csak...
rotax blokk, delOrto karburátor. Kipuf széthullva, fékek, futómű patent, moci nem indul. (gyujtás van, benyát kap, de hogy mennyit és milyet...) Mint látható pályamamotor. Párat estem vele, és rájöttem mégsem az én világom. Utána meg jött az FZR, ez meg csak sínylődik a garázs végében. (fél óra volt kibányászni, mert annyi lom volt rápakolva.)
csao szep a mocid, jo az izlesed.szerintem csereld ki a szimeringet es ugy vidd el .en is kpm hez hordom vizsgara sarvedo es macskaszem az tuti ,hogy kel
De, persze kinek hiányzik, hogy hamáregyszer gyors és lendületes gép, ne menjen úgy, mert a tulaj 7-est vagy 8-ast rakott bele. Toljad bele a 9-es bátran. Én is olyantot használok a 600-ba.
Elvileg csak hőértékbeli különbség van közöttük.
Légyszi segítsetek hogy melyiket vegyem bele.
Előre is köszi.
na majd még meglátom
A másik márka a Kenda amiről eddig még nem is hallottam. Erről mit tudtok?
Mi a véleményetek a Vee Rubber gumimárkáról? Merjem választani?
Köszi