Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó napot,újra munkában,Ábrusom múltkor Polgárdiba menet eltévedtem arra Venyimbe,(szó szerint!)de sajna dolgoztál.Kicsit visszaolvastam,balboának trafócserét javaslok,mert a pirosas szikra már kevés,kompresszió alatt nehezen ugrik át.Én négy Lada trafót dobtam rá,és egy meghajtó elektronikát is csináltam hozzá,mert a gyújtásmodul nem bír el négy trafót.Most már fent vannak a sportlégszűrők is,látványosan néz ki a mocim belseje.
Hi!Nekem van jobb oldali oldalidom 90-es évjáratú FZR-hez Szolnok megyében,ha aktuális még,akkor hívj!Kérésre küldök képet.Tel:30/7386270
nem mondod? nem a mi garázsunkban állt szétbombázva a motor nemrégig
nem igazan ertelek,nekem mar nincs 250-esem,nekem mar 600asom van tavaly augusztus ota:)
te.. aza 250es..
Enyém is ugyanezt csinálja, Ábrus mondta régebben, hogy a meleglevegő miatt van. Hidegebb időkben nekem se csinálja.
YZF ? Valakinek villámmacsek tükör elfekvőben?
De, lehet szétkapom és a szárat kicserélem egy hosszabbra. Talán azzal javul. Na majd ha lesz időm (télem.. )
Sportlégszűrő nekem is van, de egyenlőre a motorn kívül.
jelenelg a gyárivan megegyező minőségű (hehe) papír szűróje van.
Mert ezáltal kicsit kijjebb került a tükör.Kár,hogy nem hajlítható a szár,csak előre-hátra.
en gumi pogit csinaltam a tukornek ,picit segitett
Hali.Ez a tükörprobléma szerintem csak a pálcikaembereknél nem probléma. YZF tükörrel orvosolható.
en abbol indultam ki,h mondta a szerelo,h kontaktos a pipa.+ meleg= hotagulas.gondoltam a hiba a hotagulasbol adodik. de ez csak egy tipp volt,talalgatas. a te otleted se rossz:)
nekem k&n sportlegszurom van. nekeD?
várnék valakit aki tapasztalt már ilyen hideg/meleg levegős dolgot, és hogy ő is ilyen sarkosnak érezte-e. Ha igen, és ez normális nem aggódok, ha ne mnormális, akkorse, de legalább tudom, hogy valami gebasz van.
A gyertyapipának van köze a hőmérsékelthez? Én arra tippelek, hogy a 30-35 fokban 40-el 2500-as fordulaton tötymörgéskor kevés és túl meleg a levegő. A meleg levegőben kevesebb az égéshez szükéges oxigén. (megoldás, hogy 4500 alatt nem váltok, és városban is kavarok 70-80-al, tegnap este 10 körül forgalom nélkül működött. Olyan volt mint egy kezesbárány)
oszinten szolva en is ugyanezzel a problemaval szenvedek. en a gyertyapipanak tudtam be,mert most kapott karbiszinkront es szelephezag allitast. de ha van jobb otlet,hallgatom:)
Senkisem tudja, hogy mennyire kell melegedni az FZR-nek? Azt tapasztalom, ha a környezeti hőmérséklet csapdossa a 30 fokot, 3500 fordulat alatt használhatatlan. Rángat, szaggat, nem megy. Míg reggel munkába menet gyönyörűen meg a 22 fokban. Ez normáis?
jó estét uram
Jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó estét uraim. Mizu.
Hali!

Ha valakit érdekel eladó a 250 es FZr em.Sajnos anyagi okokból el kell adnom ugyhogy nagyon olcsó 240000 a hírdetés az apróban!
Halihó mindenkinek!
Ha vki netán tudna nekem ajánlani 90-es FZR600-ra jobboldali idomot, vagy segíteni nekem ez ügyben, azt nagyon megköszönném. 1 jó motorbontó cime is megteszi ami szolnok megyében van.Ugyanis 1barommegboritotta a gépet és hát most igy csúnyálkodok. előre is danke mindenkinek
Én ezzel a 600-assal kezdem. Eddig csak max. 125-öst, esetleg 250-est próbáltam. Érdekes is volt mikor a 92 lovas 2 kerekű istállóra ráültem.
Jó érzés, mikor cibálod. Elvben 3,6 alatt 100-on a gép. Persze ehez kéne egy Rossi. Örülök ha tempósan ki tudok lőni, és nem forog el a hátsó kerék. kis köbcentihez 2 ütemű kell, én azt vennék a helyedben.
max 1000-es tudok ajánlani 107kW-os papírral
akkor gyertyapipát kell cserélni