Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi! felejtsd el az összes 600ccm alatti FZR-t, péztemetők! Költöd a százezreket azt mindig rossz innen egy FZR 250-nek nem defektes a blokkja de az Red Baronos garanciás stb. 700 ezres gép. Az ezresekbe nincs kettes, a 600-ba már talán, de abba se sokáig... ha mindig 200 felett mész nem fog zavarni (ádbobod 1-ből 3-ba mindig de így is veri a 400ccm gépeket) én is ezért vettem ezres fizzert és újra megvenném
Sziasztok srácok! Most lett meg kb 1 hónaja az Akorlátozott jogsim, és éppen úgy áll a dolog, hogy egy kis 250es fzr lesz a befutó! A srácot már fel is hívtam, vasárnap megyek megnézni a gépet és ha minden rendben van a vassal el is hozom! Addig is nem tudna nekem valaki írni egy kis ismertetőt a kis fzr-ről(szervízigényesség, tapasztalatok, vélemények stb...) Már azért kicsit utánanéztem a motornak, de szeretném hallani egy fzr tulaj hozzászólását is... Előre is köszi
3.4 liter hivatalosan a tartalék üzemanyag
Bejött az élet!
Én 30km-et tudok tarcsin menni!Azért inkább 20 körül számolj,az tuti!
sracok balcsin zsir az ido ,viz meg fasza . megyek ugrok egy seg......
3000 birodalmi pizirt a tied
Jó reggelt.

Nem tudja véletlen valaki, hogy az FZR 600-on tartalékra átfordítva a benzincsapot még mennyi szürcsölni való van a tankba. (feltételezve, hogy nem teli tanknál forgatom RES állásba, hanem csak ha egyébként kifogyott )
Hát igen mennie kellett volna,de nem ment és töbször is leelenőriztem a sorrendet!
Oké majd értesíts ha meggondoltad a dolgot.
E-mail az adataimnál, vagyesetleg a forumon mert valamikor nem nagyon nézem az E-maileket.
A mérés tuti jó! (de mindegy is, mert akár hány ohm-os is a trafó nagyon ótvar szikrát adott!)
A gyertyasorrendet vagy ezerszer le ellenőriztem.
A benya dolog azért sántít, mert eddig semmi gond nem volt vele, egy tized másodperc alatt beröffent. (de ha le írja valaki hol kell több benyát adni a kicsikének, megpróbálom a dolgot)
egyetértek, zizzenjetek le a trafókról amúgy se trafó, hanem gyújtótekercs
Azt nem egészen értem hogy az MZ trafókkal miért nem indult el.Párhuzamosan kötötted a két-két trafót?
És páronként az egyes trafó az egyes hengernek,a kettes trafó a négyesnek,a másik párból pedig az egyik a kettes hengernek,a másik a hármasnak adta a szikrát?
(mert akkor mennie kell)
V6isszakerestem, lehet probléma a trafód értéke. Lásd 9180 hozzászólás
jaja 2 db van jó állapotban vannak, de még meggondolom,hogy eladjam e.
Az enyémek is 2,6 - 2,8 körül vannak, de müxik vele a motor. Ábrus pont nekem fényképezte a mikéntet.
Figyu, mielőtt nagy erőkkel trafóhegyeket veszel, lehet ám más gond is... a mérésed se tuti, 2,7 ohm lehet a te mérődön, másikon meg 2,2, ezek a kinai vackok csalhatnak, szal lehet, jó a trafód.
A nagy szerelésben nem kevertel el a gyertyasorrendet ?
Más:Mert ha szikra van, benya van - akkor indul is. Tehát nincs benya ...
De csak gondolkoztam, a többiek tapasztaltabbak.
Az se baj, ha nem ért a karburátorhoz
Milyen állapotban vannak?
Van 2db?
Hány ohm-osak?
Szép erős szikrát adnak?
Mennyibe adod?
nekem van e4ladó. nem ujj de müködnek.
Kipróbáltam 4db MZ trafóval, de baszus nem indult pedig olyan szikra volt , hogy a gyári trafók elsírhatják magukat!

Az RD-ket hallotam hogy sokat kell bütykölni, és miután lecsúsztam a VF-ről olvasgattal hogy nem egy nagy szerviz háttérrel rendelkező modell.

Nem lehet újonan venni valahol trafót?
Ti nem érzitek mostanában egy karburátorbeállításhoz is értő FZR-es csajnak a hiányát ide a fórumra? Nem?
Szerintem lenne rá kereslet.(vagy csak én öregszem?)
Olvasom hogy valahogy lecsúsztál az RD-ről és a VF-ről.(akkor Isten szeret Téged)
Télleg elnézést kérünk, de nagyon jól mókázunk.
Tehát akkor 150?

Bocsi, kihagyhatatlan volt!
Szuper.(a név és a lakhely meg a motor típusa elég lett volna de így a legjobb )
Tehát.
Felrakhatsz 4db MZ trafót is(ez a legolcsóbb)de elég sok helyet foglal.(Daogyulánk alkotott ilyet,a tankot levéve elég Mad Max-es látvány,de működik)
Vagy körbecsörögsz pár bontót hogy mi a felhozatal.Javaslom kezdeni a Japánbontóval:20/425-6333(legolcsóbb,legnormálisabb)
a Kakasdit és a Polgárdit hagyd legutoljára(az pont az ellenkezője)