Ilyenkor eszembe jut az MTZ traktorra gyárilag felszerelt precíziós markolókanál.(lehet hogy még a közönség egy része sem élte volna túl,nemhogy a szöszi)
Sok minden okozhatja,úszószinttől a buherált fúvókákon,nem záró szelepeken át egész az exup szelepig,bár attól még lenni kéne alapjáratnak.Nem irigyellek.,A benzinpumpád nyom rendesen,mert az is szivathat!
Ha van mire gyanakodni, annak érdemes utána is menni.
Beszélj egy szerelővel, aki tud neked kompressziót mérni. Vidd el hozzá, és mérjetek rá. (bár ha nem indul a motor kényelmesebb a hegyet vinni mohamedhez.) Egy kompresszió mérést magad is megtudsz ejteni könnyedén. Az ilyen kis seggrakétáknál "viszonylag" sok amelyiknek beteg a motorja. Ugyanakkora az egész motor mint egy 600-as ezért el is várják, hogy nyújtson olyan élményt. Ezért engedik neki a 20 e közeli fordulatot. Na ez az amit a kis "pici" blokk már nehezen tolerál, így viszonylag sűrű a motorgenerál. Én biztosan nem bontanám meg a többi részét a motornak, míg nem láttam a kompresszió értékeket. (bocs, nem bontatnám. Én nem mernék hozzányúlni. )
Fzr600-hoz tudok készíteni,hétfő-kedd körül lesz kész,7500+500 posta.Illetve van még két kisebb 15A-es szabályzóm kétvezetékes generátorhoz,ez kisebb(125-250)motorokon fordul elő.Viszlát holnap.
fzr 250-em van. mi lehet a baja?
eddig ha sokat mentem vele városban, lefulladt ésvárni kellett vele,szerintem ez túlmelegedés,de most beindítom és nem veszi fel az alapjáratot és nem tudok vele elindulni... mi lehet a baja? az lehet,hogy szét van kopva és melegedésnél nincs elég kompresszió és emiatt fullad le?
jó lenne ha valaki segítene. kköszi
Én biztos ott leszek, a szervezőt ismerem, nekem kötelező meg közel is van. Pont ezért jövök megyek, nem alszok ott, ezért ivás kizárt De majmeglátttyuk.
legalább végre valami értelme is lesz a forma-1 nek remélem megmutattja a régi énjét vagyis megprobálja azért csak 2 év kihagyás de ha valaki akkor ö képes mutattni is valamit
Úgy írja a manual,hogy CR9 vagy CR8.Én is 9-est raktam bele,megjártam most vele Szeged(Venyim )Polgárdi utat,plusz egy kis tötyörgős felvonulás,kellett neki a 9-es hőérték.Nyáron,ha forró aszfalton araszolsz vele,kevés a 8-as hőérték.Ezeknek az üzemi hőfok 100 fok felett van.
http://www.rohej.hu/video.php?...
Beszélj egy szerelővel, aki tud neked kompressziót mérni. Vidd el hozzá, és mérjetek rá. (bár ha nem indul a motor kényelmesebb a hegyet vinni mohamedhez.) Egy kompresszió mérést magad is megtudsz ejteni könnyedén. Az ilyen kis seggrakétáknál "viszonylag" sok amelyiknek beteg a motorja. Ugyanakkora az egész motor mint egy 600-as ezért el is várják, hogy nyújtson olyan élményt. Ezért engedik neki a 20 e közeli fordulatot. Na ez az amit a kis "pici" blokk már nehezen tolerál, így viszonylag sűrű a motorgenerál. Én biztosan nem bontanám meg a többi részét a motornak, míg nem láttam a kompresszió értékeket. (bocs, nem bontatnám. Én nem mernék hozzányúlni. )
eddig ha sokat mentem vele városban, lefulladt ésvárni kellett vele,szerintem ez túlmelegedés,de most beindítom és nem veszi fel az alapjáratot és nem tudok vele elindulni... mi lehet a baja? az lehet,hogy szét van kopva és melegedésnél nincs elég kompresszió és emiatt fullad le?
jó lenne ha valaki segítene. kköszi