Hát én nem vagyok egy guru, de talán valószínűbb, hogy gyertya gond, mint trafó. Szikra van. A trafó csak a megfelelő nagyfesz-t tolja neki. A szikra mérete ami talán utalhat trafó fesz-re. + az indulás lehet, hogy karbi. Minden gyertya íve egyforma? Mindegyik "piros"?
Ha hülyeséget írtam légyszi javítsatok ki...
Tudna nekem segíteni GYÚJTÓ TRAFÓ ügyben valaki segíteni!
A jelek szerint nem a legjobbak a gyújtó trafóim:
1, nehezebben indul (de utánna fordulaton nincsen vele gond)
2, Halovány pirosas szikra
3, a fordulatszám mérő elkezdett ugrálni (úgy hallottam hogy a gyújtó trafóról kapja a jelet)
4, melegen sem indul könnyebben
Úgyhogy nagyon gyanúsak a gyújtótrafók
Ha valaki tudja hogy hol lehet szerezni új trafót az kérem segítsen.
A motor egy 93-as évjáratú 600-as 3HE gép.
Előre is köszi a segítséget és széles útat minden kedves kollégának!
Láttam régebben is hogy nagyon szép állapotban volt,ezért is érdekelt az eladhatósága.Egy ismerősöm mostanában keres valami nagyobb öregebb sportgépet 600-tól ami rendben van és a Tiédet bátran ajánlottam volna neki.(azt tudtam hogy már eladtad)
Árban hogy ment el?(alkudoztak?)
Hali! Itt egy cím: http://www.sokgumi.mlap.hu/
Én innen hozattam.Fölhívtam a srácot és egy hét mulva már volt is gumi.Kb 98%-os Brigeston Batlax gumit küldött 16E-ért.
Amugy nekem is ilyen FRZ-em van és én hátra 150/70-est raktam és tökéletesen megfelel.
Azt mondják hogy szűkösen elmegy a 160-as is, de romlik a motor fordulékonysága.
sziasztok valaki olcso gumit tud szerezni a mocimra?most vettem ,,és most festettem ,,ugye milyen szép?140/60ZR18,,110/70ZR17
HÁTULRA szeretnék 160-ast lehet? györ környéke,,, szaboandras@rlan.hu
Hello!
Hát hirdettem egy darabig(több hónap) de igazából az első érdeklődő aki eljött megnézni az el is vitte(hibátlan állapotban volt...) csak ugye az volt a gond,hogy a legtöbb érdeklődő el se jött megnézni(mert ugye nem pesti vagyok )
HOLNAPIG ELADÓ!
170/55ös DUNLOP KR108 vágott slick szép állapotban,vágás óta nem ment egy métert sem,a képeken látható minőségben.Elsősorban pályára ajánlom.Én nem tudtam fölrakatni,ezért eladnám.
Ha érdekel még ma jelentkezz mert holnap visszaküldöm a gumisnak ha nem jelentkezik rá senki...
Ára:15.000HUF
Alapjáraton elég rosszul megy.Olan mintha nem lenne kompresszió hogy túl nagy a szelephézag és nagyon kiemel.Mintha kihagyna egy henger.Ezért gondoltam hogy be kellene állítani.
Azt még meg tudod mondani hogy a levegő csavart mennyire kell kitekerni?Pl.: 0,5 vagy 1 fordulat?
Azt nem szoktam.
Csak azért akadékoskodom ennyire,mert az ezresen eredetileg BDS37-es van,az exupon meg már BDST38-as amik hiába hasonlítanak egymásra (mindkettő karburátor alakú )a belsejük tök más,és a benzinszint sem egyforma.
Mivel az ötszázasét nem tudom hogy milyen(lehet hogy csak külsőre ugyanolyan) ezért nem merem azt mondani hogy a 600-as értékei egy az egyben alkalmazhatóak lennének.
Bocsi ha nem tudtad mire gondolok.Nem vagyok teljesen tisztában a szakszavakkal.De amugy ilyen az enyém és a vonalhoz van beállítva a szint, tehát majd növelni kell rajta.Köszi az infot.
Ha hülyeséget írtam légyszi javítsatok ki...
Tudna nekem segíteni GYÚJTÓ TRAFÓ ügyben valaki segíteni!
A jelek szerint nem a legjobbak a gyújtó trafóim:
1, nehezebben indul (de utánna fordulaton nincsen vele gond)
2, Halovány pirosas szikra
3, a fordulatszám mérő elkezdett ugrálni (úgy hallottam hogy a gyújtó trafóról kapja a jelet)
4, melegen sem indul könnyebben
Úgyhogy nagyon gyanúsak a gyújtótrafók
Ha valaki tudja hogy hol lehet szerezni új trafót az kérem segítsen.
A motor egy 93-as évjáratú 600-as 3HE gép.
Előre is köszi a segítséget és széles útat minden kedves kollégának!
Árban hogy ment el?(alkudoztak?)
Én innen hozattam.Fölhívtam a srácot és egy hét mulva már volt is gumi.Kb 98%-os Brigeston Batlax gumit küldött 16E-ért.
Amugy nekem is ilyen FRZ-em van és én hátra 150/70-est raktam és tökéletesen megfelel.
Azt mondják hogy szűkösen elmegy a 160-as is, de romlik a motor fordulékonysága.
Remélem tudtam segíteni.
HÁTULRA szeretnék 160-ast lehet? györ környéke,,, szaboandras@rlan.hu
Hát hirdettem egy darabig(több hónap) de igazából az első érdeklődő aki eljött megnézni az el is vitte(hibátlan állapotban volt...) csak ugye az volt a gond,hogy a legtöbb érdeklődő el se jött megnézni(mert ugye nem pesti vagyok )
170/55ös DUNLOP KR108 vágott slick szép állapotban,vágás óta nem ment egy métert sem,a képeken látható minőségben.Elsősorban pályára ajánlom.Én nem tudtam fölrakatni,ezért eladnám.
Ha érdekel még ma jelentkezz mert holnap visszaküldöm a gumisnak ha nem jelentkezik rá senki...
Ára:15.000HUF
Azt még meg tudod mondani hogy a levegő csavart mennyire kell kitekerni?Pl.: 0,5 vagy 1 fordulat?
Csak azért akadékoskodom ennyire,mert az ezresen eredetileg BDS37-es van,az exupon meg már BDST38-as amik hiába hasonlítanak egymásra (mindkettő karburátor alakú )a belsejük tök más,és a benzinszint sem egyforma.
Mivel az ötszázasét nem tudom hogy milyen(lehet hogy csak külsőre ugyanolyan) ezért nem merem azt mondani hogy a 600-as értékei egy az egyben alkalmazhatóak lennének.