Fő a jószívűség ! De amúgy, ha vki tud nekem ajánlani egy jó 600as gépet 25kw-os papírral, jó állapotban és ráadásul még az ára is megfelelő, akkor azért komolyan fontolóra veszem a dolgot...
Köszi a sok hozzászólást , de én akkor is kitarok a kis fzr mellett, abban semmi sincs, ha elmegyek és megnézem, ha meg baj van vele, akkor a szerelő úgyis kiszúrja...legalábbis bizom benne ! Amúgy meg azért nem akarok nagyobbat, mert hát kezdő motoros vok és nem akarok azonnal egy 100 lovas, 220 kilós vassal cirkálni, még ha 25kw-os papírja is van... Meg már ismerem magam annyira, hogy ha érzem magam alatt az erőt, akkor húzom ameddig bírja...és sztem még fiatal vok a halálhoz tehát inkább most egy kicsi gép, aztán majd 3-4 szezon, és remélem lesz vmi nagyobb(600ast tervezek)
33 ezer korul sozktak elso korben eladni.ilyenkor egy vezermulanccsere illo.foleg a zorgesre figyelj.ha elszakad a lanc,akkortornek a szelepek,beszakadnak a dugattyuk.nekem mazlim volt, az elso szerelom kicserelte.28.000km-rel vettem,es mar cserelni is kellett.
ha 93-as,akkor valoszinu 3ln-4 -tol 3ln-6-ig a tipusa.azok tuti,h 45 lovasok.
az http://fzrclub.extra.hu/ sok hasznos infot kaphatsz a 250-esrol.feltoltottem par pdf-et. gyari beallitasok,alkatresz lista,miegymas.
Ezek a rakéták ennyire érzékenyek a hőre? Reggel mint a golyó. d.u. 3 kor 36 fokban meg 3 ezer alatt örülök ha óvatos gázzal birok haladni. ti láttok valamit is az fzr gyári tükrében? Lehet túl széles a vállam?
1,5 hónap? Kézzel 1 alatt kireszelem. Na az kisipari lesz. CNC marós kellene... kár hogy haver faterja elitta a máját és elpatkolt. Már én is csináltattam volna ezt azt rá.
nálam is van egy 250-es retek :-) kilazult a kuplungkosár szegecselésénél a motyó, fajinul kattog, mintha csapágyas lenn :-) Talán 25 körül lesz egy kosár...
nem lehet külön cserélni, trafóval egybe van csinálva 92-től biztosan
azért én kicseréltem, de fölösleges. Csak a pipánál lehet kontaktos, de azt kicsit visszavágod és még jó
jaja ha nem értessz hozzá nagyon akkor szerelő nélkül el se indulj:) én is vettem már meg szart mert beleszerettem de nem érte meg. 600as is van 25 kw-os forgalmival azzal sokkal sokkal jobban járnál.
Köszi az építő jellegű hozzászólásokat! Hát amit most kinéztem '93as és a csávó állítja hogy csak 33ezer van benne(hát igen óra szerint tuti )... biztos ami biztos azért viszek magammal egy szerelőt mert a saját magam műszaki hozzáérétsében nem bízok annyira... Amúgy a gép már eleve 25Kw-os papírral fut , valahogy meg van buherálva, mert a srác azt mondta, hogy 45 pacis a szerkezet...Tehát akkor amire figyelni kell : zörgés, füstölés, első pöccre indulás és hogy jól ejtse a fordulatot! Köszi szépen( különösen Q-nak ), ha minden rendben van a paripával, vasárnaptól én is boldog Fzr tulaj leszek
Hello!
ket evig volt 250-esem,most 600-asom van.rettenetesen szeretheto kis motor,beleszeretsz azonnal,mint ahogy tete men is,e akinek eladtam,az is.DE! nagoyn vizsgald at! nehez kifogni jo allapotut.es ha a blokkja szar,csak a penzt temeted bele.en 350-ert vettem.rakoltottem durvan fel millat,es eladtam 250-ert.
kb 1 eve vettem egy 600-ast.mar 2x annyit tettem bele,mint a 250-esbe,es rakoltottem 8000Ft-ot egy kotelezo szelepallitasra es karbiszinkronra.
dontsd el melyi keri meg jobban:)
a kis 250-esrol:
poro,mint allat.ebbol kifolyolag gyorsan elkopik a belso resz,ha nincs karbantartva. karbantartas mellett 40-50E km-t is elmegy.nelkule 20-30-at.
hallgasd meg a motort.ha csorog,fuss!ha nem esik vissza azonnal alapjaratra,vissza se nezz! ha nem indul elsore, bujj el!ha fustol,nem is reszletezem:)
az,ha az elso telo olajos,2-3 ezerbol megvan.ha az akksi rossz,6000,ezek kis penzek a tobbihez. egy dugo 16.000Ft! egy gyuruszett(4 dugora) 32.000Ft. ezek netto 2 evvel ezelotti arak.
erdemes ramerni a fesszabra is.nem nagy dolog,es 8-12.000-et sporolhatsz.
kb ennyi.
sok sikert!
Tehát:
átíráskor új forgalmit kapsz, és az okmányirodában amikor leadsz befizetsz eztazt akkor kell a 25kW-os témával előjönni, mert ott van erre lehetőség, csak mást ír be a számítógépbe az ügyintéző és kész, lehet le se kell fizetni érte
nekem annyi volt hogy átíráskor az okmányirodás nénivel lealkudtam a kilowattot 99-ről 91-re de ment volna lejjebb is. Csak nem tudtam 2006-ban hogy mi a pálya (noob voltam). Ha találsz fasza 250/400-as FZR megemelem a kalapom, kamu bringa az összes 250/400-as márkától függetlenül. Amúgy a 600-as talán még tartósabb is az ezresnél és elég kicsi a teste meg a súlya is
Zoli234 nem mond hülyeséget, habár kicsit sarkos, mert a 250-es is jó, csak nehéz belőle jót kifogni. Asszem lehet venni taán Osztrák, vagy Német piacra gyártott folytott gépeket is, azokat elvben vezetheted a jogsiddal, és akár meg is lehet bütykölni könnyedén, hogy jobban menjen. (csak a gyujtáshoz kell nyúlni)
ha 93-as,akkor valoszinu 3ln-4 -tol 3ln-6-ig a tipusa.azok tuti,h 45 lovasok.
az http://fzrclub.extra.hu/ sok hasznos infot kaphatsz a 250-esrol.feltoltottem par pdf-et. gyari beallitasok,alkatresz lista,miegymas.
azért én kicseréltem, de fölösleges. Csak a pipánál lehet kontaktos, de azt kicsit visszavágod és még jó
Elolvastam amit írtál de sehol sem láttam azt a szót hogy:SZERINTEM.(pedig szerintem ez azért hozzá tartozna)
amugy elnezest az elobbi helyesirasi hibakert,gyorsan gepelek,es nem ellnorzom,ha kimaradnak a betuk.
ket evig volt 250-esem,most 600-asom van.rettenetesen szeretheto kis motor,beleszeretsz azonnal,mint ahogy tete men is,e akinek eladtam,az is.DE! nagoyn vizsgald at! nehez kifogni jo allapotut.es ha a blokkja szar,csak a penzt temeted bele.en 350-ert vettem.rakoltottem durvan fel millat,es eladtam 250-ert.
kb 1 eve vettem egy 600-ast.mar 2x annyit tettem bele,mint a 250-esbe,es rakoltottem 8000Ft-ot egy kotelezo szelepallitasra es karbiszinkronra.
dontsd el melyi keri meg jobban:)
a kis 250-esrol:
poro,mint allat.ebbol kifolyolag gyorsan elkopik a belso resz,ha nincs karbantartva. karbantartas mellett 40-50E km-t is elmegy.nelkule 20-30-at.
hallgasd meg a motort.ha csorog,fuss!ha nem esik vissza azonnal alapjaratra,vissza se nezz! ha nem indul elsore, bujj el!ha fustol,nem is reszletezem:)
az,ha az elso telo olajos,2-3 ezerbol megvan.ha az akksi rossz,6000,ezek kis penzek a tobbihez. egy dugo 16.000Ft! egy gyuruszett(4 dugora) 32.000Ft. ezek netto 2 evvel ezelotti arak.
erdemes ramerni a fesszabra is.nem nagy dolog,es 8-12.000-et sporolhatsz.
kb ennyi.
sok sikert!
átíráskor új forgalmit kapsz, és az okmányirodában amikor leadsz befizetsz eztazt akkor kell a 25kW-os témával előjönni, mert ott van erre lehetőség, csak mást ír be a számítógépbe az ügyintéző és kész, lehet le se kell fizetni érte