Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fő a jószívűség ! De amúgy, ha vki tud nekem ajánlani egy jó 600as gépet 25kw-os papírral, jó állapotban és ráadásul még az ára is megfelelő, akkor azért komolyan fontolóra veszem a dolgot...
te tudod de aztán ne bőgj mert akkor majd kinevetünk
Köszi a sok hozzászólást , de én akkor is kitarok a kis fzr mellett, abban semmi sincs, ha elmegyek és megnézem, ha meg baj van vele, akkor a szerelő úgyis kiszúrja...legalábbis bizom benne ! Amúgy meg azért nem akarok nagyobbat, mert hát kezdő motoros vok és nem akarok azonnal egy 100 lovas, 220 kilós vassal cirkálni, még ha 25kw-os papírja is van... Meg már ismerem magam annyira, hogy ha érzem magam alatt az erőt, akkor húzom ameddig bírja...és sztem még fiatal vok a halálhoz tehát inkább most egy kicsi gép, aztán majd 3-4 szezon, és remélem lesz vmi nagyobb(600ast tervezek)
ott kontaktos.konkretan maga a gyartyapipa.legalabb is ezt mondta az uj szerelom.
33 ezer korul sozktak elso korben eladni.ilyenkor egy vezermulanccsere illo.foleg a zorgesre figyelj.ha elszakad a lanc,akkortornek a szelepek,beszakadnak a dugattyuk.nekem mazlim volt, az elso szerelom kicserelte.28.000km-rel vettem,es mar cserelni is kellett.
ha 93-as,akkor valoszinu 3ln-4 -tol 3ln-6-ig a tipusa.azok tuti,h 45 lovasok.
az http://fzrclub.extra.hu/ sok hasznos infot kaphatsz a 250-esrol.feltoltottem par pdf-et. gyari beallitasok,alkatresz lista,miegymas.
Ezek a rakéták ennyire érzékenyek a hőre? Reggel mint a golyó. d.u. 3 kor 36 fokban meg 3 ezer alatt örülök ha óvatos gázzal birok haladni. ti láttok valamit is az fzr gyári tükrében? Lehet túl széles a vállam?
1,5 hónap? Kézzel 1 alatt kireszelem. Na az kisipari lesz. CNC marós kellene... kár hogy haver faterja elitta a máját és elpatkolt. Már én is csináltattam volna ezt azt rá.
jaja fighterkedni kéne. lenne aki megcsionálja de ilyen egy másfél hónaprol maotyog mire elkészül.
Q szerint arra kell a legjobban figyelni hogy NE vedd meg.(egyetértek)
Vagy fighterkedni akarsz?
A 60 fogas talán körfűrészre kell?
Meg kell szegecselni.
nálam is van egy 250-es retek :-) kilazult a kuplungkosár szegecselésénél a motyó, fajinul kattog, mintha csapágyas lenn :-) Talán 25 körül lesz egy kosár...
ááá de most komolyan kérdem nekem kéne egy 60 fogas!
nem lehet külön cserélni, trafóval egybe van csinálva 92-től biztosan
azért én kicseréltem, de fölösleges. Csak a pipánál lehet kontaktos, de azt kicsit visszavágod és még jó
Én tudok csinálni Neked.(annyi fogat köszörülök ki ahányat csak szeretnél)
valaki nem tud valakit aki csinálna nekem egyedi fogszámu hátsólánckereket?
Kedves Zoli.
Elolvastam amit írtál de sehol sem láttam azt a szót hogy:SZERINTEM.(pedig szerintem ez azért hozzá tartozna)
jaja ha nem értessz hozzá nagyon akkor szerelő nélkül el se indulj:) én is vettem már meg szart mert beleszerettem de nem érte meg. 600as is van 25 kw-os forgalmival azzal sokkal sokkal jobban járnál.
Köszi az építő jellegű hozzászólásokat! Hát amit most kinéztem '93as és a csávó állítja hogy csak 33ezer van benne(hát igen óra szerint tuti )... biztos ami biztos azért viszek magammal egy szerelőt mert a saját magam műszaki hozzáérétsében nem bízok annyira... Amúgy a gép már eleve 25Kw-os papírral fut , valahogy meg van buherálva, mert a srác azt mondta, hogy 45 pacis a szerkezet...Tehát akkor amire figyelni kell : zörgés, füstölés, első pöccre indulás és hogy jól ejtse a fordulatot! Köszi szépen( különösen Q-nak ), ha minden rendben van a paripával, vasárnaptól én is boldog Fzr tulaj leszek
jut eszembe,mi penz most 90-es FZR 600-ba egy gyujtokabelsor,v gyertyakabelsor,v mi a fene. azt modnta a szerelo,h a 4-es hengere kontaktos.

amugy elnezest az elobbi helyesirasi hibakert,gyorsan gepelek,es nem ellnorzom,ha kimaradnak a betuk.
Hello!
ket evig volt 250-esem,most 600-asom van.rettenetesen szeretheto kis motor,beleszeretsz azonnal,mint ahogy tete men is,e akinek eladtam,az is.DE! nagoyn vizsgald at! nehez kifogni jo allapotut.es ha a blokkja szar,csak a penzt temeted bele.en 350-ert vettem.rakoltottem durvan fel millat,es eladtam 250-ert.
kb 1 eve vettem egy 600-ast.mar 2x annyit tettem bele,mint a 250-esbe,es rakoltottem 8000Ft-ot egy kotelezo szelepallitasra es karbiszinkronra.
dontsd el melyi keri meg jobban:)
a kis 250-esrol:
poro,mint allat.ebbol kifolyolag gyorsan elkopik a belso resz,ha nincs karbantartva. karbantartas mellett 40-50E km-t is elmegy.nelkule 20-30-at.
hallgasd meg a motort.ha csorog,fuss!ha nem esik vissza azonnal alapjaratra,vissza se nezz! ha nem indul elsore, bujj el!ha fustol,nem is reszletezem:)
az,ha az elso telo olajos,2-3 ezerbol megvan.ha az akksi rossz,6000,ezek kis penzek a tobbihez. egy dugo 16.000Ft! egy gyuruszett(4 dugora) 32.000Ft. ezek netto 2 evvel ezelotti arak.
erdemes ramerni a fesszabra is.nem nagy dolog,es 8-12.000-et sporolhatsz.
kb ennyi.
sok sikert!
Tehát:
átíráskor új forgalmit kapsz, és az okmányirodában amikor leadsz befizetsz eztazt akkor kell a 25kW-os témával előjönni, mert ott van erre lehetőség, csak mást ír be a számítógépbe az ügyintéző és kész, lehet le se kell fizetni érte
nekem annyi volt hogy átíráskor az okmányirodás nénivel lealkudtam a kilowattot 99-ről 91-re de ment volna lejjebb is. Csak nem tudtam 2006-ban hogy mi a pálya (noob voltam). Ha találsz fasza 250/400-as FZR megemelem a kalapom, kamu bringa az összes 250/400-as márkától függetlenül. Amúgy a 600-as talán még tartósabb is az ezresnél és elég kicsi a teste meg a súlya is
Zoli234 nem mond hülyeséget, habár kicsit sarkos, mert a 250-es is jó, csak nehéz belőle jót kifogni. Asszem lehet venni taán Osztrák, vagy Német piacra gyártott folytott gépeket is, azokat elvben vezetheted a jogsiddal, és akár meg is lehet bütykölni könnyedén, hogy jobban menjen. (csak a gyujtáshoz kell nyúlni)