Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rám gondolt,én kitömtem még 10 centi magas szivaccsal,és új bőrt húztam rá.Így már el merek indulni Polgárdiba.Nézd meg a képet ,ott látszik.Enélkül gyorsan elzsibbadt tökindám! Megyek haza,viszlát holnap.
milyen az a "dagó" féle ülés?
tegyél rá egy magas kormányt. és egy dago féle ülést
Akitől vettem, Ő a hátsó oldalsó idom alatti vashoz heggesztette a tartót, valószínűleg ezért nyeste le a sisakzárat. Én azt leflexeltem, mert eléggé nem tetszett és szerkesztettem rá egy másikat. nem volt egyszerű. A hátsólámpa és az idom között megy be a laposvas, ott belül van 6 os menetes furat, ott rögzül. Innen kb 45 fokban indul hátra felfelé, majd 90 fokban megcsavarodik vízszintes helyzetbe, és a hátsó idom felső síkját elérvén, visszakanyarodik előrefelé, majd kb 45 fokban lefelé indulva az ülés és az idom között, becsatlakozik a hátsó idomot rögzítő M6 os menetes furatba. Ez ugye kétszer és közte kimerevítettem egymáshoz őket. Röviden ennyi, de ha gondolod csinálok képeket, bár lehet, hogy a furatok máshol vannak, vagy nincsenek...
Az az ő úgymondd hülyesége volt, hogy ráköltött 700.000-et, mert sokkal olcsóbban is kijött volna..a vizet nem forralja, 40.000-ből megoldottuk.Mondjuk most épp nem annyira szeretem a Feri-t és ezt neki is meg fogom mondani, mert azt mesélte, hogy minden ki lett cserélve, minden vadonatúj és minden jó, közben meg annyira mégse... :) most éppen nemtudom, hogy áll a motor, mert nem érem el a szerelőt.

Egy 10-esért felhozták nekem Soroksárra :)
sziasztok.Lenne egy kérdésem: át lehet e ezeket alakitani valahogy hogy egy kicsit kényelmesebben lehesen ülni rajta?
Amugy hosszu uton kényelmes? nem zsibbad a hátatok?(15 km nem voltam még hosszabb uton)
Válaszaitokat előre is köszönöm
Igeeen?Jól elkerült Szegedről.Ráköltött vagy 700000-et és még akkor sem lett jó.Inkább vett egy másikat.Már nem forralja a vizet?
Lefűrészelték,mert útban volt a tartónak.Én is le fogom vágni,mert csak úgy lehet rögzíteni az alsó tartót.
gyula kedves, ez a Kurai Feri motorja.Tőle vettem meg....
sziasztok. szép a motorod. én is ugy vettem az yamahámat hogy nem eredeti gyári állapotu. Érdekelne hogy hátra a batyutartót honnan szerkóztad, és hogy lehet rá szerelni.
Nekem is mindég a batyuval van a gondom, nincs hová tenni.
Kis ügyességgel meg tudod javítani a gázbowdent, de újat sem túl nehéz csinálni...
Köszi Ábrus. Akkor a sisakzáramat már régebben lefűrészelték...Pedig az jó dolog néha.

Így nézett ki a motorom amikor megvettem:

Na a vízforralós fzr250-ről Qray Feri is tudna mesélni!Csak ő megunta a kínlódást a 250-el,vett helyette egy 600-ast.
Igen, én is ott laktam 10 évig :) azért is mondtam...

OKés, köszönöm a segítségeket, megmondom a szerelőknek, hogy ha nekik nem jutnának ezek az eszükbe. :)

Más: milyen kipufot lehetne rátenni erre a 250R-re amitől kicsit jobban szólna?
Az Óbudai temetőig elég hosszú az út,tudom mert óbudán laktam Nekem mikor kitisztítottam a karbim a 4 henger szivatójánál valami történt és ott szívott falslevegőt. Kiszedtem megpucoltam és összeraktam azóta jó. de elötte 30 szor kaptam szét a karbit. Kifújtam kompresszorral hátha megint eltömődött valamelyik fuvóka,úszószintet állítottam,stb.
De, nagyon rémes hangja van állítólag ( mert sajnos én még mióta kész van nem hallottam ) Az a baj, hogy az előző tulaj azt hitte, hogy nagyon ért a motorokhoz (félre értés ne essék az én motoros tudásom kimerül ott h 2 kerék..) és megbütykölte kicsit, minek következtében megrepedt a motorban vmi (talán henger, vagy hengerfej) és forralta a vizet 15 km után...ezt most megoldottuk ( új alkatrészekkel) de nem akart beindulni, csak ha letoltuk a hármashatárhegy legtetejéről az óbudai temetőig...gondoltuk, hogy a karbi lehet koszos, vagy a szinkron-al van baj.Most mindkettő meg lett csinálva, de most megint gondd van vele.Mielőtt elvittem erre a lassan 2 hónapja húzódó szerelésre, a megvételkor mentünk is vele egy kört és nem volt ilyen jellegű probléma...
én is most pucoltam ki a karbim nekem Fzr 1000 van és ugyan ezt csinálta. Ábrus írta hogy szegény a keverék mert falslevegőt szív valahol. Azzal a külömbséggel hogy nekem még lángok is jöttek a karbiból. két napon keresztül éjjel 2 ig csináltam. Tegnap gyógyult csak meg. A tied nem puffog ,vagy hörög?
Yamaha FZR 250R a motorom...

azt mondjátok akkor, hogy biztos nem a vezérléssel lesz a gondd akkor? :S hamarosan felhívom az okosokat és meglátjuk mit sikerült kideríteniük.. :(
köszönöm. megtaláltam.
Tulajdonképpen milyen motorod van?(vagy csak én maradtam le valamiről?)
Ábrus írta múltkor,ha nincs helyén a vezérlés,be se indul.
jaja lehet el rakta egy két szemmel a vezérlést.
El se hoztam :) most este mér egy kompressziót, abból állítólag megtud majd valamit. Arra gondolt még egy ismerősöm, hogy esetleg akkor történt egy kis elállítás mikor a vezérműtengelyt tették össze...
Most meg nincs alapjárat.Elállíthatta az úszószintet,vagy elzárta az alapjárati szabályzó csavart.Az is lehet hogy a központi alapjárat tekerő csavarját állította el.Vidd vissza,és mond meg neki addig tornázzon rajta,míg jó nem lesz!
Most volt karbipucolás. De hozzáértő szerelő csinálta...