Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké zsoké,tied a pont,viheted a színes tv-t! De a link jó,van ott más tipushoz is,lehet keresgélni.
500-ast, 600-ast, pirosast. Gyula ezt benézted
Itt találsz hozzá szervízleírást.Az AST-verziót nem ismerem,talán tud rá valaki mondani valamit. http://motorbikemanuals.blogsp...
na basszus,én nem tudtam h feladtad. lehet megjön még az,majdcsak nem veszett el. ha megjönne mindenképp utalom a pénzt,mert lehet kéne egy havernak is,ha meg nem akkor jo lesz tartalékba.
38x50x8
Ábrus, 3HE első teleszkóp szimering méretetit tudsz nekem mondani ha megkérlek?
sziasztok most vettem egy FZR 600-AST nagyon tetszik de mindent tudni szeretnék róla, milyen a moci 92-es. olaj ,mennyi kerék levegőnyomás,,,leirás is érd.....szaboandras@rlan.hu
háj, ezexerint nem kaptad meg, szivattyú, akkor nekem sincs már, me valahol elveszett...
kimaradt h bocsi
bocsi Bagoly,de nem tudtam tovább várni,mert holnap vizsgázok,és nagy szerencsével sikerult szereznem tegnap egy spirált.
Nos tehát:annyit tudunk hogy rezeg 8000 felett a motorod,alatta meg nem.
Bármi közelebbit akkor tudnánk mondani ha látnánk-hallanánk a jelenséget.
Így látatlanban azt kell mondanom bármi lehet:megnyúlt generátorlánc,vezérműlánc,szétkopott váltócsapágy(ak),széthullófélben levő kuplung,laza/kopott dugattyúcsapszeg(ek) vagy a csapágyazás a főtengelynél-vezérműtengelynél,szóval így távgyógyítva csak találgatás lenne bármit is mondanék.
Az biztos:mindegy hogy ezres vagy kisebb FZR-ről beszélünk,ezek ha rendben vannak és jól be vannak állítva olyan szépen ketyegnek mint a Doxa.
Az enyém is rezeg ~4000-nél de ez csak annyit jelent hogy az indexkapcsoló gombja rezonál egy kicsit,viszont ebből a motoron nem venni észre semmit és 4500-tól abbahagyja ezt is és innen 11500-ig teljesen jó.
A gyertyát kizárhatod,az ilyet nem csinál.
A vázcsavarok elmélete szintén hülyeség(szerintem)az egész másképp jelentkezne.
Ez véleményem szerint valami mechanikus probléma lesz de ennél többet így sajnos nem tudok mondani.
A szerelőt aki látta viszont nem értem(vagy nagyon is értem) hogy szemre csak ennyit tudott megállapítani.
Egyébként ezt így vetted,vagy nálad lett ilyen?
Valamelyik csapágy kikopott,és az kezd el ütni nagyobb fordulatnál.Én a kuplungéra gondolok,mert az elég nagy tömegű forgó alkatrész,ha az elkezd ütni,komoly rezonanciát csinál.De lehet főtengelycsapágy is,vagy bármely másik,pl.a szabadonfutóé.Bagoly vagy ábrus főszerelők, mi a tipp?
oké ,köszi ha valamit tudsz olcsón szolj már majd.
egy YZF1000R van, de az elég nagy és olyan 60 körül van, mert ritka. Utána már csak a gyári R1 van a motoromról, az még drágább lenne, ha adnám Farigcsálásra valóval nem tudok szolgálni
bagoly nincs valami eladó pályaidomod? mindegy milyen tipusé jobban fej has és oldalidom kellene, láttam ott nállad a szekrény tetején porosodni
Lehet...akkor nem tudok segíteni.
szerintem az a 3he mert azokba kevesebb kell mert az 38mm ármérőjü
435 ccm olajat ír, a 600 ba, de nem tudom, hogy 4jh
Hát, ha ennyire gáz, én kicserélném gyári gyertyára, hátha tényleg az....
valaki nem tudja mennyi olaj kell egy fzr600 4jh első telójába?
ábrus

Neked is fzr 100ed van, ugyanott tartok ahol eddi , es a hiba nincs meg , szoval 8 ezres fordulat folott rezeg az egesz motor alattam...lehetseges azert mert nem a gyarilag eloirt gyertyakat tettem bele hanem vmivel masabbat ? vagy mi lehet az oka ? alapfordulat jo , ero van benne , de ez az egy dolog ami zavar , nem merek 140el jobban menni mert sodor le az utrol annyira raz.....
Sziasztok!

2 kérdésem van. Ma láttam a XX.kerületbe, a Jahn Ferenc kórház környékén egy FZR-t, pont mint az enyém.A tulajdonosa fórumozó?

A másik pedig, hogy a 90'-es 250-es FZR-hez nincs valakinek szerelési útmutatója?Szét lett szedve a gépezet és az idomokhoz tartozó csavarokba kicsit elvesztem összerakásnál :S
helló szia csáó mindenkinek hazaértem a nyaralásbol olvasgatok vissza látom van mit
Szerintem is az jó mert ezrer alatt le akar állni a motor én is úgy vettem észre hogy 1000-1100-1200 szereti

Köszi
OK!Szólj ha kész.