Na ezért tartanak egyes kolllégáim egy bunkó fasznak, mert motorozok....... Az ilyenek (mint a cikk motorosa) megérdemlik a halált, csak a gond, hogy magukkal visznek még ártatlanokat is. http://www.vezess.hu/vezetunk/...
Bocs ha túl durván fogalmaztam.
Szétszedtem a karbit és állítottam rajta most nem kap az első henger annyi benzintés nem is kormolja a gyertyát. Viszont összetett a probléma mert légszűrőház nélkül beindítottam és a negyedik henger pillangószelepénél alapjáraton szikrák jónnek ki és puffog is. Berobban a benzin.Kicsit hörögve veszi fel a fordulatot és lassan esik vissza,ez mitől lehet? Ja és főfuvókáid nincsenek eladók véletlenül? sokhelyen néztem már de nem találtam. 125,0mm és 122,5mm keresek. Előre is köszönöm
Annyi a dolguk hogy oldalt "becápázzák" a levegőt és felfelé a légszűrő szívótölcsére felé tolják.Ide fentre gyűlik ugyanis a forró levegő a blokkról és nem jó ha ezt lélegzi be a motor mert az lesz a jelenség mint nálam melegebb időben városban:alapjárat felett pici gázmozdításra hörrenés és 1-2mp gondolkodás a reakció,csak ezután hajlandó megindulni.3000 felett már nem csinálja.
Nekem ugye nincs ilyen csövem(felszerelve) mert a Honda oldalidom teljesen más.(de már dolgozom a szellőzésen)
Nincs az a két gumicsövem sem(felszerelve) ami a lámpák mellől vezet a vázba.(az is a tank alá visz friss levegőt)
Szóval nálam nagyon észrevenni a hiányukat.(a CBR fejidom teljesen zárt)
Hidegen elindulva semmi gond,de 15-20km után országúton is észrevehető a jelenség.(jó,180km/h felett azért már átszellőzik valahogy)
Vasárnap jót motoroztam. Üllés- Baja- Soltvadkert- Kecskemét- Szeged-Üllés. Láttam szép borospincéket, találtam kafi kanyargós utat, minőségi betonnal. Igaz nem sokat, de találtam. Sikerült nem megázni, csak a seggem ültem szét. De nagyon jó volt. Ha minden jól megy, hétvégén Gyula fele indulok.
kÖZÉPPEN ÖSSZEKÖTVE, A LÉGSZŰRŐHÁZBA MEGY. De szerintem minden szaktárs azt mondja, hogy az övé is olyan mint a tied. Hivatalos neve tökhűtő, csak a kárpitosok elb@szták az üllést.
OK, sok pénz igaz, de ahogy a blokk is elképesztően megy ez a kombó illeszkedik teljesítményben a motorhoz... király. Kis eltéréssel ez van az R1-en is
Könnyen megeshet hogy magas(abb) a benzinszint,vagy átereszt egy kicsit a tűszelep,esetleg a szivató dugattyúja nem zár tökéletesen.Elvileg lehetne gyertyahiba is(elektródahézag) de ezt észrevennéd.
Tegnap este jövök haza az asszonytól, nem akartam a ház előtt röffenteni, ne kelljenek fel a szülők, úgyhogy lejjebb gurultam, pöcc röf, gondoltam gurulok előrébb, ahol már nemlakik senki, és majd ott melegítem, addig meg szépen lassan elgurulok. Kb 300 m után egyszer csak érzem hogy motor leáll, kerék meg rásatuzik. Hirtelen beszartam,hogy megszorult, kuplung be, aztán nyomom az önindítót, beindul, és rögtön le is áll. Na mondom lesz egy jó 6km es tolós túrám. Aztán 3adjára csak beindult, és meg se állt, énmeg gyorsan megálltam melegíteni egy kicsit. Szerintetek ez a blokkoló kerék mitől lehetett?
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!Egy 90-es 600-as gépem van,a gyújtásvezérlő elektronika nem gyári rajta.
Vettem egy gyárit csak nem tudom bekötni,mert a csatlakozó házakat is levágták a kötegről.Valami rajz vagy fénykép lenne valakinek?
Köszönöm
http://www.vezess.hu/vezetunk/...
Bocs ha túl durván fogalmaztam.
Nekem ugye nincs ilyen csövem(felszerelve) mert a Honda oldalidom teljesen más.(de már dolgozom a szellőzésen)
Nincs az a két gumicsövem sem(felszerelve) ami a lámpák mellől vezet a vázba.(az is a tank alá visz friss levegőt)
Szóval nálam nagyon észrevenni a hiányukat.(a CBR fejidom teljesen zárt)
Hidegen elindulva semmi gond,de 15-20km után országúton is észrevehető a jelenség.(jó,180km/h felett azért már átszellőzik valahogy)
Sikerült bekötnöm a vezérlőt,rajz alapján,pöcc-röff lett!
KÖSZÖNÖM az infót!
van valami ötleted hogy az 1 es gyertyám mitöl kormos állandóan.Karbit már tisztítottam olajat nem eszi. Sok benzint kaphat?
Segítségre lenne szükségem!Egy 90-es 600-as gépem van,a gyújtásvezérlő elektronika nem gyári rajta.
Vettem egy gyárit csak nem tudom bekötni,mert a csatlakozó házakat is levágták a kötegről.Valami rajz vagy fénykép lenne valakinek?
Köszönöm
Ha kell bele betét is, az úgyis akcijás most minálunk, így a király HH-s EBC-t (amit én is használok a pályán) megkaphatod 17830,- Ft-é.
Az egész csomagot utánvéttel elküldöm és a postai költség az enyém.