Most csinálták meg az FZR-emet elvben.Már minden kész van rajta, de valami gondd van még mindig.Nagyon nehezen lehet bebikázni is és ha 3000 alá esik a fordulat akkor egyből leáll...hangja is fura.Valakinek valami ötlet?
Nem vagyok nagy motorszerelő úgyh érthetően ha lehet :)
Sziasztok!
Nemrég írtátok, hogy Nógrád megyében (úgy emlékszem) készítenek bovdent. Ha leírnátok még egyszer azt, hogy hol megköszönném. Vagy ha vkinek van otthon FZR250-hez gázbovden elfekvőben és eladná azt is megköszönném.
Akkor nekem kéne olyan cső. De úgy látom senkinek sincs elfekvőben a sublót tetején, két három darab fölöslegbe....
Azt is akartam még kérdezni, hogy sisakzár van ezeken? Mert mintha azt is lefűrészelték volna az enyémről, de lehet nem is volt rajta.
Ha visszaég a karbiba, valószínű valamelyik szívószelep nem zár rendesen.Nem irigyellek,szelephézagállítás,rosszabb esetben a szelepfészket is javítani kell.
nálunk a sok ló okozta konrolálatlanságra is mondják. Amikor csúszik a fara a pörgő kerék miatt, stb. Na a riga is ilyen vadállat.
ja és bocsi ha hajdúsági tájszaúlásomat nem értítek.
Ha visszadurrog a karburátorba akkor lehet(jobbik eset) hogy szegény a keverék vagy fals levegőt szív be valahol és ezért kevés a benzin.
A másik lehetőség(rosszabbik)hogy kicsi a szelephézag vagy valamelyik szelep nem tömít rendesen és robbanásnál visszalő a szívócsőbe.
Fúvókám nincs,nekem autósboltból való kisipari négy egyforma van benne mert csak ötös lépcsőkben lehet kapni.
Ha szerencséd van akkor BVF gyártmányút(ex-DDR)kaphatsz,az legalább méretpontos is.(én vettem nemrég 125-ösben valamihez,tehát még létezik)
Ha viszont gyári Mikuni kell akkor:http://www.mforce.hu/elerhetos...
Itt van minden és Kovács Laci még megválaszolhat pár nehéz kérdést is.(én annak idején csináltattam vele ETZ rezonátoros dobot,már akkor is komoly tudása volt de még nem volt ekkora "sztár" mint most)
Keresd bátran.
Igen,Simóval is lehetett érezni,hűvös vagy párás időben jobban húzott,kis térfogatú motorok érzékenyebbek az égésre.Nagyobbak nem annyira,de azzal is lehet érezni mikor lángol jobban bent a tűz.
Én a K&N sportlégszűrőket raktam rá,de a csövek továbbra is fenn vannak,mikor megállok egy lámpánál,akkor nagyon felcsap a meleg alulról,akkor látszik mennyire kell a hideg levegő neki.Ne felejtsük el,az üzemi hőfok 100 C° felett van!
A hideg levegő kisebb térfogatú mint a meleg,ezért több oxigént is tartalmaz ugyanabban a hengertérfogatban.Jobb az égés,jobban megy a moci.Télen táltos a gép,csak a motoros fagy kővé rajta. Kellenek azok a frisslevegő csövek,nem véletlenül vannak rajta.
Most csinálták meg az FZR-emet elvben.Már minden kész van rajta, de valami gondd van még mindig.Nagyon nehezen lehet bebikázni is és ha 3000 alá esik a fordulat akkor egyből leáll...hangja is fura.Valakinek valami ötlet?
Nem vagyok nagy motorszerelő úgyh érthetően ha lehet :)
A sisakzár meg ott van az ülés végénél ahová a gumipók megy.(gyárilag)
Nemrég írtátok, hogy Nógrád megyében (úgy emlékszem) készítenek bovdent. Ha leírnátok még egyszer azt, hogy hol megköszönném. Vagy ha vkinek van otthon FZR250-hez gázbovden elfekvőben és eladná azt is megköszönném.
Azt is akartam még kérdezni, hogy sisakzár van ezeken? Mert mintha azt is lefűrészelték volna az enyémről, de lehet nem is volt rajta.
(nekem van de nem lenne etikus ha továbbadnám)
ja és bocsi ha hajdúsági tájszaúlásomat nem értítek.
A másik lehetőség(rosszabbik)hogy kicsi a szelephézag vagy valamelyik szelep nem tömít rendesen és robbanásnál visszalő a szívócsőbe.
Fúvókám nincs,nekem autósboltból való kisipari négy egyforma van benne mert csak ötös lépcsőkben lehet kapni.
Ha szerencséd van akkor BVF gyártmányút(ex-DDR)kaphatsz,az legalább méretpontos is.(én vettem nemrég 125-ösben valamihez,tehát még létezik)
Ha viszont gyári Mikuni kell akkor:http://www.mforce.hu/elerhetos...
Itt van minden és Kovács Laci még megválaszolhat pár nehéz kérdést is.(én annak idején csináltattam vele ETZ rezonátoros dobot,már akkor is komoly tudása volt de még nem volt ekkora "sztár" mint most)
Keresd bátran.