Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendicsek, teljesen jó az ár! Légyszi ha megoldható küldj egy telefonszámot és holnap rád csörgök a címegyeztetés kapcsán! Mikor hívhatlak? Meló stb.....
melegítsd meg, hogy az esetleges ragasztó engedjen, aztán üss bele egy torx kulcsot jó lesz, többször bevált már
Betétet nem találtam de működik a szimuláció:
(a dugattyúkat nyomd vissza teljesen és elfér)
A sárvédőt holnap lefényképezem(csak az eleje van meg és frissen festett fekete)aztán megnézed hogy olyan-e(olyan )együtt a kettő legyen 8e és mehet utánvéttel is.(de van egy régi képem)
ütögetés megvolt, innen-onnan de semmi hatása. a feje meg elég csúnyán elkopott, hisz újra és újra azt hittem megindul...

Arra is gondoltam, hogy az egész nyerget kettéhúzom, beleteszem a betéteket, és úgy rakom össze. A stift ugye így bentmarad... Vélemény errő a verzióról?
Köszi a tippet! Hívtam őket, de sárvédőjük sajna nincs. Oldal standerük van, de holnap meló és nem igazán lesz időm utána járni Úgy néz ki sikerült "nagyjából" vissza hajlítanom, szinte az eredeti állapotába, tehát az egyik probléma nagyjából megoldódott. Viszont ha megválnál ezektől a cuccoktól szivesen megvenném tőled. A sárvédő első részére lenne szükségem, a tipus száma 2gh - 21511. Mennyit kérsz értük? És postai utánvétel lehetséges e? Előre is nagyon köszi!
Kimegyek,lefényképezem a "B" változatot.(bár elég késő van)
Most néztem utána hogy mi történt,elképesztő.
http://www.kisalfold.hu/mosonm.
..

Állítlólag lesz bankszámlaszám és SMS segélyszámla a családnak+a Szigetközi Sasok MC már szervezi a gyűjtést a segíteni akaró motorosoktól.
Az ütögetést azért nem mondom mert gondolom az már megvolt.
Ez a sz@rabbik eset,nem irigyellek.(a régebbi típus nem menetes hanem csak betolod a stiftet és egy sasszeg rögzíti)
Azt javaslom hogy a csavar fejét ne barmold szét teljesen,ha a kémia nem használ(fékolaj+várakozás)mert esetleg valaki csavarrögzítővel is megkente és sehogy sem enged,akkor én(végső eset) meg szoktam melegíteni hőlégfúvóval(a festésnek nem használ)ekkor tágul annyit és megmozdul-kijön.(a WD-40 jó,de ehhez kevés)
Nah ittvan a "drága" kis sumitomo
benyalok egy kávét, és lelövöm a nyerget. Remélem már töltött annyit a fotóapparát
Ennél jobbat nem tudok mutatni:
(mielőtt szétszeded a himbát kösd fel a motor hátulját mert összerogyik!)
Sziasztok mindenki.....


Mi zu veletek?

Halottátok azt a 19.éves srácot mit csinállt?
Szerintem segiteni kellene az apán (3 gyerekkel )mert nem lesz neki kőnnyü ezek után!

Na mit szóltok?
Meg kellene szólitani a motoros társadalmat mert szerinten tudnánk segiteni ha akarunk, és vagyunk is egy páran!
Tisztázzuk hogy melyik fajta féknyerged van.A négy dugattyúsból van kétféle és még van a hat dugattyús is.
Tegyél képet felülről.(stiftet nemigen kapsz külön csak gyáriban,de olyat szerintem nem szeretnél venni.Csináltatni kell.)
igen mert ugytudom,hogy a gyári is annyi
nincs zsirzó gomb szét kell hozzá ezt azt szedni de kb 15 perc. most hirtelen nincs képem de mindjárt keresek valamit
a stift ami tartja a betétet (menetes ugye). Leszedtem a nyerget, fújtam jobbra-balra, de lószart nem ér. Meg ugye az imbusz feje is el van már nyalva a sok próbálkozástól... gondoltam ütök bele 2 hornyot, és egy bika csavarhúzóval kitekerem, de olyan kemény anyagból van, hogy nem lehet...

Ugye lehet kapni hozzá stifteket? (már ha valahogy sikerül kimókolni)
Am a generátor után tudja tölteni rendesen az akksit, ha 2X35Wattos égő van benne?
Tudnál valami képet mutatni, hogy miket kell bezsírozni?
Holnap akkor sztem szétkapom, elég idegesítő ez a hang.
Nem a rugóstag nyikorog hanem a himbamechanizmus.(fújhatod) (szétszedés-zsírzás)
lehet a csapágyak nyikorognak a himbában,vagy a lengővillában
Nekem meg ma délután a hátsó teló elkezdett nyikorogni. Próbáltam állítani rajta, hátha jobb lesz, meg fújtam bele WD40et, hátha változik, de csak nyikorog ugyanúgy.
A biztosító sasszeg nem jön ki,vagy a stift ami a betétet tartja?