Ha ezt előbb tudom akkor,(most már mindegy)szóval Izsák legközelebb.
Ha jössz akkor holnap várlak,jó délelőtt is.
Amikor jött az sms akkor kapcsoltam be a gépet.
Nem nem. Szombat bolondok háza. du 4 kor nyit, de reggel 6kor sorba kell állni hogy bekerülj. Múltkor muszáj volt menni, de most lőjenek le ha én bemegyek. majd hétfő este.
Ha menek lessz. Csongrádon voltunk tesóméknál, a torok felé vezető úton laknak. Azta tyűűűűűűű debasssz sok motor volt. Nem is ettem rántotthúst. Sőt nem ittam.
Háhá ez Yamaha FZR itt hawer everybody! Csak egy Verhovinás vagyok én is (már fizzer nélkül de otthol van még tesóm Kárpátiája fordulatszámkirály tuning tirisztoros gyújtással is) nem gááz Tuti nagy az áttételed füstölj le még egy kicsit a gumiból az is csökkent az áttételen, belsőig bírni fogja! http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszi a tippeket, én csak azért nem értem, mert 6-ban is dinamikusan gyorsul 100-ig és (8000rpm) ha gyorsabban akarok menni vissza kell kapcsolnom 5-be. A 6 nálam overdrive fokozat, lehet, hogy tényleg túl hosszú az áttétel.
Petya
Nekem 500-am van,és nem tudom mennyi a végsebessége az FZX250-nek,de gondolom azért lassul vissza,mert abban a fokozatban már kevés a motor nyomatéka.Lehet rossz karbi beállítás vagy gyenge kompresszió,vagy a gyárinál gyorsabb láncáttétel van rajta.Ha a gyárinál szélesebb gumi van rajta,az is plusz teljesítményt vesz el a motortól.
Nem vágunk ki senkit(főleg ha kitölti az adatlapját)mert még a Verhovinásokat is motorosnak tekintjük és nem vagyunk taplók sem.(egyébként meg ez egy nyitott fórum)
A Te esetedben arra tudok gondolni hogy nagyon hosszú az áttétel a motorodon és ezért esik vissza a fordulatszám.(és ehhez nincs már elég erő a gépben)
Nekem (nagyon)hosszú áttétellel negyedikben ment 260-at 10.000-nél,itt felakasztottam 5-be és visszaesett 7.500-ra és finoman lassult 250-ig.(kevés volt hozzá az erő)
Jól sejtem,FZX 250 Zeal?(idom nélküli kis méregzsák?)
Sziasztok!
Lehet, hogy kivágtok, mert nem FZR-em hanem egy 1992-es FZX250 -esem van. Ha jól tudom ugyanaz a motor van mindegyikben (sor4 + vízhűtés). Esetleg meg tudnátok mondani, hogy ha 5-ben 140-nél felváltok 6-ba miért esik vissza a fordulatszámom 8000 -re és lassul vissza a motor kb 100-ra. Mivel nem egy gyakori modell ezért fordulok hozzátok.
Köszi:
Petya
Vizsgára minek másik?Ott azzal nem foglalkoznak.
De ha kell persze odaadom.(de mi a frászt csináljak akár 10 csapággyal )
Odaadom,aztán tartozol egy szívességgel.(ha valakivel nézeteltérésem lesz majd szólok )
Ábrushoz mégy?Azon gondolkodtam,csak elüzletelném vele azt az egybeülést,legyen egy gyárim is vizsgára.Ábrus,adok érte csapágyat,akár tízet is.Zsolti,ha elhoznád,az jó lenne.Persze ha Ábrus is benne van a bizniszben.
Ha jössz akkor holnap várlak,jó délelőtt is.
Amikor jött az sms akkor kapcsoltam be a gépet.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Petya
A Te esetedben arra tudok gondolni hogy nagyon hosszú az áttétel a motorodon és ezért esik vissza a fordulatszám.(és ehhez nincs már elég erő a gépben)
Nekem (nagyon)hosszú áttétellel negyedikben ment 260-at 10.000-nél,itt felakasztottam 5-be és visszaesett 7.500-ra és finoman lassult 250-ig.(kevés volt hozzá az erő)
Jól sejtem,FZX 250 Zeal?(idom nélküli kis méregzsák?)
Lehet, hogy kivágtok, mert nem FZR-em hanem egy 1992-es FZX250 -esem van. Ha jól tudom ugyanaz a motor van mindegyikben (sor4 + vízhűtés). Esetleg meg tudnátok mondani, hogy ha 5-ben 140-nél felváltok 6-ba miért esik vissza a fordulatszámom 8000 -re és lassul vissza a motor kb 100-ra. Mivel nem egy gyakori modell ezért fordulok hozzátok.
Köszi:
Petya
De ha kell persze odaadom.(de mi a frászt csináljak akár 10 csapággyal )
Odaadom,aztán tartozol egy szívességgel.(ha valakivel nézeteltérésem lesz majd szólok )