Az XV anomália elhárult,tegnap elvitték.(megnyugodott a lelkem)
Egy évnyi hirdetés:690-550-490-420-már régóta 320 és elvitték 280-ért.(ugye ha megjön rá a vevő)
Igen,majd én is cserélem 14-re,mert nincs szükségem 200-feletti tempóra(a 300000-es csekkre meg főleg nem!),viszont az asszonnyal,csomagokkal,széles hátsó gummával elkel egy kis dinamikus gyorsulás.
Fogyasztás felezéshez húzz le két pipát a négyből és meg is van,a tankleürülésgátló megy gyárilag van rajtuk(csak ne tedd át tartalékra és nem fog leürülni)
A lánckerék meg:kellékek+fedél le-rögzítőlemez nyit-anya leteker-lánckerék lehúz(szigorúan egy kézzel)-tengelyricni ellenőriz-új lánckerék(láncostól)fel-biztosítólemez(új,persze hogyne )fel-anya teker meghúz megfelelő Nm-rel-láncot beállít=kész és már nyakig zsíros is vagy-mosdás-fedél+kellékek fel-próbakör=anyád hogy gyorsul:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Hát szívesen látnék egy fogyasztásfelezőt,meg tankürülésgátlót,de ilyenről nem tudok.Sportlégszűrőket teszek rá az ideiglenes (házi)helyett,meg egy 14-fogú kislánckereket.Megyek az asszonnyal pályázni.
Te kis hamis! Ábrus,a kis lánckerék cseréhez kell valami lehúzó is,vagy könnyen lejön a tengelyről?Megjöttek a tuningcuccok amiket rendeltem,hétfőn szeretném csinálni a gépet,ha jó idő lesz.
Igen,erre gondoltam.Ez az egyik lehetőség ami a te eseted volt(golyóscsapágy elhalása,mozog az egész kuplung)
A másik eset hogy megfogod a fogaskoszorút két-két ujjal(csak azt) és megmozgatod.Ha a kuplung közepe nem mozdul,akkor halt meg a tűgörgős csapágy(vagy kopott ki a kosár futógyűrűje,általában is-is)
Jó a vidi,ment a 6-os.
Joóóóóóó !
Teccetős. És ilyen karbon kinézetű izét honnan lehet szerezni? Ill, mi is ennek a neve? Úgylátom csak simán felpopszegecselted. Eredeti kipuf dob burkolatot meghagytad, és arra raktad fel?
Grat hozzá. Gyári sport dobnak tűnik.
valaki próbált már olyat, hogy a karcos nyomott kipuf dobot beburkoltatta valamivel? A szép króm cucc "kicsit" hullámos és rozsdás. Kék vele valamit kezdeni.
Egy évnyi hirdetés:690-550-490-420-már régóta 320 és elvitték 280-ért.(ugye ha megjön rá a vevő)
A lánckerék meg:kellékek+fedél le-rögzítőlemez nyit-anya leteker-lánckerék lehúz(szigorúan egy kézzel)-tengelyricni ellenőriz-új lánckerék(láncostól)fel-biztosítólemez(új,persze hogyne )fel-anya teker meghúz megfelelő Nm-rel-láncot beállít=kész és már nyakig zsíros is vagy-mosdás-fedél+kellékek fel-próbakör=anyád hogy gyorsul:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Milyen tuning cuccok(sportbeöntő matrica a tanksapkára? )
A másik eset hogy megfogod a fogaskoszorút két-két ujjal(csak azt) és megmozgatod.Ha a kuplung közepe nem mozdul,akkor halt meg a tűgörgős csapágy(vagy kopott ki a kosár futógyűrűje,általában is-is)
Jó a vidi,ment a 6-os.
Teccetős. És ilyen karbon kinézetű izét honnan lehet szerezni? Ill, mi is ennek a neve? Úgylátom csak simán felpopszegecselted. Eredeti kipuf dob burkolatot meghagytad, és arra raktad fel?
Grat hozzá. Gyári sport dobnak tűnik.
http://www.motor.hu/motor_vpag...