Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a sportlégszűrő olyan szépen csillog,jól mutat,sajnálom egy kicsit hogy nem nyitott motorom van.
Zsoltikám holnap megyek ki Üllésre megint,búcsú lesz.A sógornőm kihívott.Majd hívlak ha kiértem.
Az XV anomália elhárult,tegnap elvitték.(megnyugodott a lelkem)
Egy évnyi hirdetés:690-550-490-420-már régóta 320 és elvitték 280-ért.(ugye ha megjön rá a vevő)
Asszonyom dolgozik(délelőtt) de én itthon leszek.Szóval ha jó idő lesz?
Ahoj..... Kérdezném vasárnap mitr csináltok. Lehet hogy kapok itthon szabadnapot, és ha az idő is engedi motoroznék...
Igen,majd én is cserélem 14-re,mert nincs szükségem 200-feletti tempóra(a 300000-es csekkre meg főleg nem!),viszont az asszonnyal,csomagokkal,széles hátsó gummával elkel egy kis dinamikus gyorsulás.
nekem elöl 14-es hátul 48-.as van
Ehhez a mutatványhoz a gyári is magas volt.(még ezt sem tudtam csont nélkül átrepülni)
AHA! Értem már a magasabb plexi vásárlási koncepciót
Fogyasztás felezéshez húzz le két pipát a négyből és meg is van,a tankleürülésgátló megy gyárilag van rajtuk(csak ne tedd át tartalékra és nem fog leürülni)
A lánckerék meg:kellékek+fedél le-rögzítőlemez nyit-anya leteker-lánckerék lehúz(szigorúan egy kézzel)-tengelyricni ellenőriz-új lánckerék(láncostól)fel-biztosítólemez(új,persze hogyne )fel-anya teker meghúz megfelelő Nm-rel-láncot beállít=kész és már nyakig zsíros is vagy-mosdás-fedél+kellékek fel-próbakör=anyád hogy gyorsul:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Hát szívesen látnék egy fogyasztásfelezőt,meg tankürülésgátlót,de ilyenről nem tudok.Sportlégszűrőket teszek rá az ideiglenes (házi)helyett,meg egy 14-fogú kislánckereket.Megyek az asszonnyal pályázni.
Nem kell hozzá,simán lejön csak szólnod kell neki.
Milyen tuning cuccok(sportbeöntő matrica a tanksapkára? )
Te kis hamis! Ábrus,a kis lánckerék cseréhez kell valami lehúzó is,vagy könnyen lejön a tengelyről?Megjöttek a tuningcuccok amiket rendeltem,hétfőn szeretném csinálni a gépet,ha jó idő lesz.
Kinézetre olyan mint a karbon, árban pedig kijött vagy 3 ezerből. Én még tettem rá egy ARROW matricát, csakhogy legyen valami rajta
Igen,erre gondoltam.Ez az egyik lehetőség ami a te eseted volt(golyóscsapágy elhalása,mozog az egész kuplung)
A másik eset hogy megfogod a fogaskoszorút két-két ujjal(csak azt) és megmozgatod.Ha a kuplung közepe nem mozdul,akkor halt meg a tűgörgős csapágy(vagy kopott ki a kosár futógyűrűje,általában is-is)
Jó a vidi,ment a 6-os.
Én még az idén még nem voltam meg,bár eddig még nem sokat mentem. (tavaly viszont széttérdeltem a plexit átrepülés közben)
Nem rossz megoldás.
süti.
Levettem a régi burkolatot, kikapalpáltam faszán, és ez csak egy hőálló karbon mintás matrica. Ráragasztottam, és úgy szegecseltem össze.
Joóóóóóó !
Teccetős. És ilyen karbon kinézetű izét honnan lehet szerezni? Ill, mi is ennek a neve? Úgylátom csak simán felpopszegecselted. Eredeti kipuf dob burkolatot meghagytad, és arra raktad fel?
Grat hozzá. Gyári sport dobnak tűnik.
Enyém is olyan volt, én így alakítottam át
valaki próbált már olyat, hogy a karcos nyomott kipuf dobot beburkoltatta valamivel? A szép króm cucc "kicsit" hullámos és rozsdás. Kék vele valamit kezdeni.
ingyen se, de a füvet le kéne vágni
Valakinek egy jó kis FZR 160ért?
http://www.motor.hu/motor_vpag...
az jó, mert 150 km-es benne az olaj. nemkék máris leengedni.