Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah meg a motoroknal is elkepzelheto, hogy bejon a divatba a "rat" stilus :D
csak itt egyszerubben oldjak meg. vegighuztad a fenyezest, nembaj, csiszold meg picit, aztan mehet ra a 3 reteg lakk :D
nameg valószínű a 200-nál eldobott 150m-t az idomokon csúszott motort egyébkéntsem védené meg (az ellen nem véd...)
Ha le lennének, akkor "picit" megdobná a motorok árát, és a többség valószínűleg a nem karcálló fényezéssel venné a motorokat, mondván "úúúgyse esek el" :D
Hát a 10 rugós sisak is megvéd, de nagy temponál körbe forog a fejeden az is tuti. Én is most melós sisakban nyomulok, de 160 fölött már a plexi hozzá ér az arcomhoz. arról nem is beszélek ha felemelem a fejem a menetszél feltépi a plexit is.Ja és nem tajvani gagyi sisakról beszélek. Szerintem aki szeret gyorsan menni az beruház egy normális sisakra.
Majd megnézem,milyen márka.Viszlát holnap.
megint előjött a repülő - fekete doboz dilemma. Ha a fekete doboz elpusztíthatatlan, miért nem csinálják abból a repülőt is? A motor idomjai persze semmivel sincsenek lefújva/kenve.
10e-ért karbon héjas bukó a tecsóban?! Képet vagy típust kérhetek?
nah ezekről a karc álló dolgokról annyit, hogy semmit
Az én előző bukóim is gurulak, sőt sokat estem velük. De mindig úgy estem, hogy a bukónak nem lett baja.
Ezzel szemben a vadiúj karcmentes (-álló?) plexim... lósz*r. Jobban vigyázok rá, mint a nemi betegségekre
Bár van egy "gagyi" CMS sisakom. Az ennél jóval nagyobbat is esett már, és azon is éppcsakhogy (főleg a plexin) látszik meg.
Gopndolom kerámialakkal fújták le.Az a lakk maga 10 rongy.
Az enyém is karbonos arra azért ügyeltem.Ha már ez nem tudja megvédeni a fejem,akkor már úgy is mindegy, mert akkor már a nyakam is kitörik.
a betonon gurult 2 métert, és megsem karcolódott. Gondolom valami karc álló bevonat van rajta.
na ja. Én is így voltam vele. Nem mindegy, hogy meghalok, vagy csak csontom törik. Először csak annyit tudtam róla, hogy ARAI... na mondom ami az F1 pilótáknak jó. Nekem is! Megvettem. Megjött postán dobozába a használt sisak. Megnéztem, sértetlen, és jó rám. Felhajintottam a szekrény tetejére. Most tavasszal nézem a doboz oldalán a típust, és akkor kerestem rá. Na volt nagy meglepi, hogy 10x annyiba kerül újonnan mint nekem került. Én se adtam volna (tudtam volna) annyit érte, ha újonnan veszem.
gumitakaró meglesés ma elmarad, kissé elfáradtam ma. Holnap viszont du. semmi dolgom nincs, rászentelem az időm a vasra
az olcsóbb üvegszálas előbb kettényílik, és szakad apró darabokra, mint egy karbon-kevlárral erősített héj
Bár az a másik dolog, hogy ha én kiadnék 150-200-250... ezer forintot bukóra, soha nem venném fel, nehogy megkarcolódjon

De nem véletlenül alkalmazzák ezeket az anyagokat a bukósisakok gyártásánál is. kemény, könnyű ugyanakkor rugalmas. Nem kell ahhoz nagy tempóval menni, hogy az ember fejéről leváljon a sisak amikor megfejeli az aszfaltot.

Nekem a kis AGV K3-Mono sapim ca. 40be fájt, holott egy teljesen alap sisak.
hát szerintem nemmindegy hogy szátlocsan a a fejem vagy csak egy-két fogam türik ki a kényelemröm meghát nem is beszélek
Én 10000-ért vettem a tesco-ban!Fölösleges olyan drágán venni,ha már az olcsóbb nem véd meg,akkor a drágább se.
már láttam olvasás közben a hozzászólás végét... a csövek amik hátrafele mennek? Megvannak. Kinn van a műhelyben a szekrényen.
nem is zavarna a bukó, ha nem egy 160 e Ft-os bukó lenne (hozzáteszem 22-ért vettem vaterán. )
Az is jó.Lényeg hogy szűrjön.
Beleteszek sima benzinszűrőt az nemjó?
Mire jó a tanktáska?Na ezért is imádtam a Gilerát,(adatlapon)annak a benzintank helyén volt egy hatalmas sisaktartó,(tank meg a blokk előtt-alatt)abba vittem krumplit,paprikát,húst,de sisakot sose.
azt még ma megnézem fűnyírás után. csak nem tudom fzr-re hogy lehet késeket feltenni alulra... nah megoldom, majd jövök
Rendben,persze átmelegszik a motor,mert az üzemi hőfoka magasabb mint egy gépkocsié,viszont a motortér jóval kisebb,ezért kell a jó szellőzés.Ne felejtsd el ezek sportmotorok,hangsebességre t tervezték őket,nem városi togyogásra.Kell nekik az intenzív menetszél.
oda felfele lehet szépen endurózni
visszafele tényleg feeling, amikor sisakhálóval az ülésre "rögzített" tizenakárhány literes kannyi'szter elkezd elmászni, s közben a kormányra akasztott tecsós zacsiban a pár kiló lopott cseresznye ficereg... nah és persze lejtő, fű és aznap esett az eső

de nem ittam