nah meg a motoroknal is elkepzelheto, hogy bejon a divatba a "rat" stilus :D
csak itt egyszerubben oldjak meg. vegighuztad a fenyezest, nembaj, csiszold meg picit, aztan mehet ra a 3 reteg lakk :D
Ha le lennének, akkor "picit" megdobná a motorok árát, és a többség valószínűleg a nem karcálló fényezéssel venné a motorokat, mondván "úúúgyse esek el" :D
Hát a 10 rugós sisak is megvéd, de nagy temponál körbe forog a fejeden az is tuti. Én is most melós sisakban nyomulok, de 160 fölött már a plexi hozzá ér az arcomhoz. arról nem is beszélek ha felemelem a fejem a menetszél feltépi a plexit is.Ja és nem tajvani gagyi sisakról beszélek. Szerintem aki szeret gyorsan menni az beruház egy normális sisakra.
megint előjött a repülő - fekete doboz dilemma. Ha a fekete doboz elpusztíthatatlan, miért nem csinálják abból a repülőt is? A motor idomjai persze semmivel sincsenek lefújva/kenve.
nah ezekről a karc álló dolgokról annyit, hogy semmit
Az én előző bukóim is gurulak, sőt sokat estem velük. De mindig úgy estem, hogy a bukónak nem lett baja.
Ezzel szemben a vadiúj karcmentes (-álló?) plexim... lósz*r. Jobban vigyázok rá, mint a nemi betegségekre
na ja. Én is így voltam vele. Nem mindegy, hogy meghalok, vagy csak csontom törik. Először csak annyit tudtam róla, hogy ARAI... na mondom ami az F1 pilótáknak jó. Nekem is! Megvettem. Megjött postán dobozába a használt sisak. Megnéztem, sértetlen, és jó rám. Felhajintottam a szekrény tetejére. Most tavasszal nézem a doboz oldalán a típust, és akkor kerestem rá. Na volt nagy meglepi, hogy 10x annyiba kerül újonnan mint nekem került. Én se adtam volna (tudtam volna) annyit érte, ha újonnan veszem.
az olcsóbb üvegszálas előbb kettényílik, és szakad apró darabokra, mint egy karbon-kevlárral erősített héj
Bár az a másik dolog, hogy ha én kiadnék 150-200-250... ezer forintot bukóra, soha nem venném fel, nehogy megkarcolódjon
De nem véletlenül alkalmazzák ezeket az anyagokat a bukósisakok gyártásánál is. kemény, könnyű ugyanakkor rugalmas. Nem kell ahhoz nagy tempóval menni, hogy az ember fejéről leváljon a sisak amikor megfejeli az aszfaltot.
Nekem a kis AGV K3-Mono sapim ca. 40be fájt, holott egy teljesen alap sisak.
Mire jó a tanktáska?Na ezért is imádtam a Gilerát,(adatlapon)annak a benzintank helyén volt egy hatalmas sisaktartó,(tank meg a blokk előtt-alatt)abba vittem krumplit,paprikát,húst,de sisakot sose.
Rendben,persze átmelegszik a motor,mert az üzemi hőfoka magasabb mint egy gépkocsié,viszont a motortér jóval kisebb,ezért kell a jó szellőzés.Ne felejtsd el ezek sportmotorok,hangsebességre t tervezték őket,nem városi togyogásra.Kell nekik az intenzív menetszél.
oda felfele lehet szépen endurózni
visszafele tényleg feeling, amikor sisakhálóval az ülésre "rögzített" tizenakárhány literes kannyi'szter elkezd elmászni, s közben a kormányra akasztott tecsós zacsiban a pár kiló lopott cseresznye ficereg... nah és persze lejtő, fű és aznap esett az eső
csak itt egyszerubben oldjak meg. vegighuztad a fenyezest, nembaj, csiszold meg picit, aztan mehet ra a 3 reteg lakk :D