Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nagyon jó,és a gumitakaró?
az két műanyag cső, ami a a motor elején levő két lyukból megy hátra?
azok megvannak igen, megnéztem eltömődve sincsenek...
megnézem azt a gumitakarót mindenképp. de egyébként a ventillátorom ilyenkor egyfolytában megy, csak hosszabb úton kapcsolom ki, amikor lehet kényelmes tempót menni
de hiába megy a hűtés folyamatosan, a váz nagyon átforrósodik
Ridi,megvannak neked a kormány két oldalán levő frisslevegő csövek?Azok visznek hideg levegőt a légszűrőhöz,és hűtik is a belső teret.Persze ha megvannak.Nem véletlenül tervezték őket a motorra.
Na ez hárompontos volt!
A borospincéhez odafelé még persze hogy nincs nagy gond,de visszafelé már elhiszem hogy "feelinges" a közlekedés/tájékozódás.
Valószínű Ábrusom hogy igazad lesz,és utoljára fogok arra költeni.
Ridi,lehet hogy neked hiányzik a szelepfedél felett levő gumitakaró.Lenni kéne ott egy gumilemeznek,ami nem engedi hogy víz kerüljön a gyertyaárokba,és a levegőt is tereli,hogy az meg ne jusson hátra a tankhoz.Nem egészséges ha 100-fokos levegő fűti a benzint!
A "majd egyszer"-rel kezdődő mondatok általában a végleges állapotot szokták jelenteni.
Amikor nyit a termosztát, akkor bizony kizúdul a meleg,ősszel meg tavasszal nagyon kellemes volt,ilyenkor már nem annyira.Nekem is alig mozdul a műszer,az érzékelő hibája,ezért kértem másikat Immuneo-tól.Érdekes látvány amikor megy a venti ezerrel(105 fok!),a műszer meg alig mér 70-fokot!
Nekem már vagy négyszer leesett a motorról a bukó(le is van már harcolva),de hagytam hadd guruljon,a motort jobban féltem.
nah meg mielőtt elfelejtem... a váz jobb oldala, (ahol kb. a térdem van) eszméletlenül melegszik. Menet közben, kb 20 perc eltelte után melegebb napokon olyan tűzforró, hogy nem lehet hozzáérni. Ezt mondjuk olyan 160 fölötti haladás esetén hagyja csak el.
A vízhőfokmérő pedig majdnem vízszintesen fekszik... Ez gondolom nem normális
Igen Thomas,én dőltem neki Üllésen a kapunak,mert elfogyott alólam a homok.sajnos ezekkel az aszfaltgumikkal nagyon kóvályog homokon,meg nehéz is a gép,kérdezd royal Zsoltit,neki van földje,ő szokott vele terepezni.Azt a generátor fedelet már nálam is megnyomta valaki előttem,kentem rá egy kis műgyantát,majd csiszolás után lefújtam feketére oszt jó napot.Majd egyszer kicserélem,ha sok pénzem lesz.
én az fzr megvétele másnapján estem ugyanebbe a hibába, bár a sisakot még sikerült lekapni, a túloldalra dőlő motoron meg átugrottam. A jobb első index bánta
Amúgy lightos terepen szerintem egész jól viselkedik. Én 2x mentem vele ki a borospincéhez, 1-2 km, földúton, ami kissé fel is volt ázva. Nagyon feelinges tud lenni
Na nézzük sorjában: az a kis szűrő kilevegőző(és be is) szűrő,pneumatikus szelepeken is használatos hogy tudjon kiereszteni a szelep,de kosz viszont ne jusson bele.a tartálynak is levegőznie kell,de szűrni kell,hogy ne szennyeződjön a benzin.Mivel pneumatikával is foglalkozom,add meg a régi szűrő csőcsatlakozóinak átmérőjét,és összeütök itt egy szűrőt neked.Rézszűrő,így bármikor kimoshatod és újra visszarakhatod.
Megnéztem mégegyszer, és az bizony túlfolyó. A tank tetejéről leveszem a fütyiről a csövet, belefújok, és a blokk alá van egy cső kivezetve, azon érzem hogy jön a levegő.Ha befogom, nemtudom fújni. Csak azt nemértem, errre minek a szűrő.
Az nekem is megvan karcolva, bár nem én csináltam. De sztem nemnagyon van olyan motor, amin nem találnál karcot azon a környéken.
igen.
A generátorfedélre gondolsz?
Lehet nem ugyanarról beszélünk. Ez a tank tetejénél van egy kis fütyi, és azon a gumicső, aztán a szűrő, és megint gumicső. Lehet hogy rosszul láttam, és tényleg nem túlfolyó, majd nemsoká megnézem mégegyszer, mert az előbb még nagyon meleg volt a blokk. De akarok rá rakni másik szűrőt mindenképp.
az aluminium izé jobb oldalon micsoda? balon tudom, hogy a kuplungot takarja.
az a szürő biztos,hogy nem a tulfojón van és tegyél rá ha akarsz még alapjáratot. különben tele megy a karbi retekkel és az nem lesz neked nagyon jó
bakker.... letámasztottam a motort. kinyitottam a kaput. begurultam, amikoris a miki egér fülre volt akasztva az Arai Rx7 Corsair sisakom.... sisak megidult. Én meg utána, hogy elkapom. Na ezt nem kellett volna. Nemelég, hogy a sisak így is úgyis leesett, de még a motort is sikerült magam alól áltó helyben kifordítani. Első index benyomódott, de visszahajlítottam. Viszont a kis alu cuccmuccot a motor oldalán sikerült összekaristolni. (na most látszik teljes műszaki analfabétaságom, mert nemtom mit takar az az aluminium izéke) Gyula! Azt hiszem te újságoltad nemrég, hogy sikerült vele eldőlni. Hogy tapasztaltad Földúton, porban nagyon rosszul viselkedik. December óta házas vagyok. (barátnőmmel házat vettünk) kertségbe, vackot, úgyhogy még most is állandóan glettpor folyik még a tökömön is... de, saját éshát erre futotta. nem jártam még kint motorral, de már előre félek tőle, mert aszfalt után 1 km földút a hűz, ráadásul a vége, meredek poros emelkedő. Kénytelen leszek a motor anyámék tartani? Ott fűtött garázsja lenne... Ja, annyira kertség, hogy ezt találtuk multkor:
És azt megtudod mondani hogy minek kell bele az a szűrő egyáltalán?Az a cső ha jól láttam csak egy túlfolyó.
Kedves mlas nekem se tetszik annyira az első ülés,de kárpitozás nem az erősségem,de így sem rossz,mert ha ráülök összébb lapul.Muszáj volt neki ártani valamit,mert 10km.után már teljesen elzsibbadt tökindám.