Nah megoldódott az ülés zár problémám. A sárvédőket képtelen voltam úgy eltávolítani, hogy hozzáférjek.
Aztánb végülis sikerült lemókolnom az egyik idomot, és az ülés zárjához beszorult indexbúrát az ujjaimmal arrébb pöcköltem, és lám kinyílt a szelence...
Ha már ott voltam be is olajoztam, ne nyekeregjen.
Tanulság: Ne rakj pici vackokat az ülés alá, mert abból nagy szopás lesz
A más blokkal kapcsolatban:Jó hírnek tűnhet hogy a 750-es és az ezredes külső geometriai méretei megegyeznek,sőt a belseje is részben ugyanaz,tehát bele tudnád rakni.
DE!
Kell hozzá az összes kacat ami nem egyezik meg a 750-essel.
-Kip.rendszer,gy.elektronika,karburátorok,l
égszűrőház és ehhez még a papírozás tortúrája is.(bár ebben vannak áthidaló megoldások is)
Továbbá itt sem tudod igazán hogy mit vettél meg.
és az új henger/dugó páros nagyobb igénybevétel a főtengelynek és miközben vidáman huzkodja a bika motornak szépen kipusztul a főtengely
egyetértek, szerelpszárazni oszt jól van, egy motor nem hinném, hogy ennyire el tudna kopni...
Én először is kompressziót mérnék,mivel erőnlétileg(szerinted)rendben van.Könnyen megeshet hogy csak szelepszár szimeringet kellene cserélni,ugyanis ott is el tud tűnni az olaj és füstöl is rendesen.
A henger környékére pénzt csak akkor áldozz,ha a kapcsolat örökre szól,ugyanis a dugattyúk és a gyűrűk önmagában ~120e környéke.(az utángyártott-kisipari dugattyúkat felejtsd el,ez nem az a súlycsoport)
Mindenestől összerakva szervízben(csak ezek,semmi főtengely vagy hengerfej)simán otthagysz 180-200-at.
A másik blokkal meg az a baj(bár sokkal olcsóbb megoldás)
hogy csak akkor tudod(nagyjából)hogy mit veszel meg,ha vázban van és ki tudod próbálni.
Én azért nem feszegettem a haverom XV-jét mert tudom hogy két dugattyú+gyűrűk a belépő szintén ~120-ért(hiába fizetne rá 200-at a cserére,rá is menne+küzdhetnék még az önindítóval is,hiába én csinálnám itthon)
Dugattyút legolcsóbban számolva éppen ki lehet hozni 60-70e körül fúrással azt mondta a szerelőm. Ja a munkadíj 30e ez így együtt nagyon sok.
Más blokk belemegy?
Gyűrűsor 40ezer, tömítéskészlet 30 ezer. Dugókat nemtudom hogyvannak árba, de itt tudsz érdeklődni, eredeti yamaha alkatrészek, a gyári mindenhol ennyi(ha jól tudom) Motordiszkont
HellÓ nem akarom dagogyula ÜzletÉt rontani. de nekem most egy gyulafÉle van annyiÉrt amennyiÉrt vettem vagyis 7500. mert Én vettem tÖlle de anyifelÉ ugrÁltam anno,hogy kÖzber a vaterÁrol is vettem egyet ha kell kÜld emailba a cÍmed És feladom utÁnvÉttel.
Hengerjavítás,gyűrűzés kapásból 120-130 ezer,(saccra),a használt blokk meg ismeretlen,lehet még rosszabb mint a tied.Ha bizton tudnád hogy jó állapotú,akkor igen.
Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem, mit lehet tenni, úgy az olcsóbb ha 4dugattú, gyűrűzés, fúrás, komplett tömítésgarnitúrát cserélek, vagy valhonnan boltolni 1másik blokkot kompletten? Anyagilag sehogyse jó de valamelyiket muszály megjátszanom hamarosan SAJNOS...
Olajtemető 20w50es olajat is fogyasztja bőven és melegen füstöl. Erőnlétileg és egyéb szempontból megbízható/jó.
motor:'86 750ccm 1FN kb 80eKm
?
Munkahelyen csinálom,csak ha van rá időm,ezért nem tudok pontos időpontot adni,de igyekszem a héten összehozni.Ábrus,nem akarom én cserélni,csak szeretnék egy tartalék blokkot,mert így még mindig olcsóbb az alkatrész,mint darabonként.A motortól egyelőre nem válok meg,(nem is tudnám cserélni)Ha esetleg mégsem kell,akkor csinálok belőle valami tereptraktort,vagy darálót!
értem nekem tőkéletes mert pont 600-asom van szoval és akkor 7500 ba mene és mikora lene ez meg vagy ép kész te hova valosi is vagy egyépként mert bizti érdekelne és mit takar hogy nem lesz valami szép de mükődni fog majd
Most tudok olcsón,7500-ért készíteni,mert sikerült bontott alkatrészhez jutni.Nem lesz szép,de működni fog.de csak a 600-hoz való,nagyobbhoz erősebb kell,az már 10000-felett van,ha nagyobb géphez kell!
Aztánb végülis sikerült lemókolnom az egyik idomot, és az ülés zárjához beszorult indexbúrát az ujjaimmal arrébb pöcköltem, és lám kinyílt a szelence...
Ha már ott voltam be is olajoztam, ne nyekeregjen.
Tanulság: Ne rakj pici vackokat az ülés alá, mert abból nagy szopás lesz