Igen Bagoly mind megy,a bal szélső az akkufeszt méri,középső az olajnyomásmérő,(az olajhűtőre kötve) a jobb szélső meg a trabi fogyasztásmérője.Azt pedig a pumpa elé kötöttem.Igaz hogy eléggé ugrálva mutat ahogy a pumpa nyomogatja a benzint,de így is jó.Ha felugrik sárgába,akkor már 6 felett csipeget.Ha ötödikbe 6000-alatt tartom,akkor 90-100 közt megy zöld mezőben,így legutóbb 5.7-re jött ki a fogyasztás két személlyel.
A sajt nagy siker volt a családban úgyhogy erről még beszélünk.(tudnom kéne a címet )
A műszerek pedig cinkeltek és hazugság az egész.
Egy 3,3-as amerikai batárnak kutya kötelessége minimum 14 litert fogyasztania ekkora tempónál,főleg ha 4x4-es+automata.
(más kifogás most nem jut az eszembe,pedig nagyon dolgozom rajta)
Üdv!
Olajszűrőből mit javasoltok, vegyem a gyárit márkakereskedőnél (gondolom jó drága)
vagy megteszi az utángyártott is, egyéb motoros boltbol?
Jaaa, és az Igol olajrol van tapasztalata valakinek?
Hali, hazaértünk. Ahol anyáék dolgoznak, onnan van a sajt, egy kis maszek üzem, nagy kecskefarmmal. van sok féle még. A teló összerakva, csak a csövekkel, még nem boldogultam, 3 mm szűkebb. Hazafele csináltam pár képet. Remélem látszik. Eső nuku...
Sziasztok lenne egy kérdésem hozátok egy kis segitség kéne nekem van egy 92 yamaha fzr 600-som és kellene nekem hozá egy feszabályzo meg egy a/c tutok nekem eben segiteni esetleg meg ha lehet ne valami holibilis őszegért előre is kőszike a segitségeteket üdv jeckson
10es kulccsal hogy oldjam meg?
Gondoltam arra hogy leszedem a farokidomokat, de ott azt még tartja csavar az ülés alatt, amihez nem férek hozzá az üléstől ugye...
PH! Miskolcon vetted az emelőt? Darócon laksz? Szoktam oda járni néha, egy havernak van ott háza, hozzá. Ő sokat nyomul. Gsxr 600al. Az én emelőm természetesen csak hátra vagy előre jó. Nem cserélhető. Daogyula tudom h nem kérted, én akartam odaadni, mert nekem már biztos nem kell. A többi megérkezett?
Gondom van. Nem fordul el az ülésnek a zárja
Múltkor betettem az ülés alá egy indexburát, lehet hogy az került rossz helyre, és amiatt nem fordul a zár?!
Segítsetek!
A láncszemek oldalán (a zsír alatt ) megtalálod a lánc méretét és nevét.(530 vagy 532 RK,DID,stb) a szám a lényeg mert olyan méretű a lánckerék is(jó esetben).
Az O gyűrű nélküli "sima" láncot utcára nem javaslom,az inkább terepmotorokra való(lazább csap illesztésű).
A k.sajt saját fejlesztés?(népszerű volt,a felét már betoltuk és a többi sem lesz hosszú életű)
Asszonyom nagyon örült hogy megismerhetett benneteket.(legközelebb ne rohanjatok ennyire és az eső is inkább nálatok essen)
Az Igol pedig jó,használtam én is.(Igol Roadster 10w40)
A műszerek pedig cinkeltek és hazugság az egész.
Egy 3,3-as amerikai batárnak kutya kötelessége minimum 14 litert fogyasztania ekkora tempónál,főleg ha 4x4-es+automata.
(más kifogás most nem jut az eszembe,pedig nagyon dolgozom rajta)
Olajszűrőből mit javasoltok, vegyem a gyárit márkakereskedőnél (gondolom jó drága)
vagy megteszi az utángyártott is, egyéb motoros boltbol?
Jaaa, és az Igol olajrol van tapasztalata valakinek?
a/c-t sajna nem tudok(esetleg bontóban érdeklődj)
Gondoltam arra hogy leszedem a farokidomokat, de ott azt még tartja csavar az ülés alatt, amihez nem férek hozzá az üléstől ugye...
Múltkor betettem az ülés alá egy indexburát, lehet hogy az került rossz helyre, és amiatt nem fordul a zár?!
Segítsetek!
Az O gyűrű nélküli "sima" láncot utcára nem javaslom,az inkább terepmotorokra való(lazább csap illesztésű).
A k.sajt saját fejlesztés?(népszerű volt,a felét már betoltuk és a többi sem lesz hosszú életű)
Asszonyom nagyon örült hogy megismerhetett benneteket.(legközelebb ne rohanjatok ennyire és az eső is inkább nálatok essen)