Erről jut eszembe.Azt mondtad kell neked az ezresnek az ülése átalakítás céljából.Ha kell akkor gyorsan döntsd el,mert ha minden igaz akkor Royal márkatárs holnap eljön hozzám és ha jól emlékszem ti szoktatok találkozni.
Tessék!
Elmegy az ember pár nap szabadságra,elkezd ráérni gondolkodni(nincs elég baja)aztán előáll hogy 600-as kéne.
De ha lehet akkor ezres kéne!(meg sok pénz is kéne!-sör is kéne!)Na.
Hova jutna a világ ha mindenki így gondolkodna?
Az ezrest felejtsd el,az nem fog menni.De ha menne is ahhoz ki kellene cserélni egy halom mást is.
-kip.rendszer(teljesen más)
-gy.elektronika
-vezetékek és csatlakozások
-hűtőrendszer
-karbisor
-légszűrő
ház
-szekunder áttétel
-ezres váz
De mire ez a blokk cserélgetés?
Keresek 160as méretű(17"os)jó állapotú slick gumit.Olyan kellene,ami vagy tök sima,vagy egy gyárilag mintás gumi(pl dunlop d208) mintája van belevágva(ez az utóbbi lenne a legideálisabb!)
Aki tudna segíteni,az vagy itt vagy az adatlapomon található címre legyen szíves írni!
Előre is köszönöm!
Egy 1000-es blokkal tuningolnám,de attól félek az nem megy bele.Tartaléknak akarnék egy 600-as blokkot,de nem sűrgős,ha jó áron lenne,azt nem hagynám ki.Jut eszembe,míg szabadságon voltam villanyász kollégák kiszedtek itt a gyárban egy halott motorszabályzót,Gyuszi bácsi mindjárt elkommunizálta a hűtőbordát róla!Mostanra sikerült szétfűrészelni,úgyhogy jövő héten is rakok össze vagy három fesszabályzót,ezeket olcsón tudom adni(7500)!Okos ember ott spórol,ahol tud.
na tuning lessz:)) én tudok 170 ért egy komplett 3he 600 ast német papírokkal forgalombahelyezhetően a forgalmiban 25kw van 1 évesen lett lefojtva nincs agyonütve de tavaj ki lett véve a folytás.
Helló srácok,végetért a szabadságom,újra itt vagyok.Emelőt én a lakatos haverommal csináltam,jó izmos lett.Immu,én fékkart nem kértem,azt valaki más kérte!Én is ajánlom a 20W50-es Actevo-t,csendesebb vele a motor,és a kuplung is kezelhetőbb!Fizetéskor lesz egy kis pénzmagom,tud valaki egy jó állapotú csörgésmentes komplett blokkot elfogadható áron?Elsősorban 600-as érdekel,de ha az 1000-es blokk betehető a 600-as vázba,az is érdekel!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy fokozatszám jelzőt be lehet-e szerelni egy Yamaha FZR 250 esbe?
Segítségeteket előre is KÖSZ!
A többi rajtad múlik.
Az a gyanúm hogy a tiedben Honda cbr 1000f teleszkópszárak vannak.
Elmegy az ember pár nap szabadságra,elkezd ráérni gondolkodni(nincs elég baja)aztán előáll hogy 600-as kéne.
De ha lehet akkor ezres kéne!(meg sok pénz is kéne!-sör is kéne!)Na.
Hova jutna a világ ha mindenki így gondolkodna?
Az ezrest felejtsd el,az nem fog menni.De ha menne is ahhoz ki kellene cserélni egy halom mást is.
-kip.rendszer(teljesen más)
-gy.elektronika
-vezetékek és csatlakozások
-hűtőrendszer
-karbisor
-légszűrő
ház
-szekunder áttétel
-ezres váz
De mire ez a blokk cserélgetés?
Aki tudna segíteni,az vagy itt vagy az adatlapomon található címre legyen szíves írni!
Előre is köszönöm!
Meg az hogy nektek legalább van.(nekem pedig nincs)