a múltkor beszélgettunk egy km spirálrol,azota jo kiment a fejunkbol szerintem. viszont most egy 2-3 héten belul égető szukségem lenne rá. lehet még rola szo?
ajánlat mindenkinek: R6 féknyereg + fémszövetes fékcső 35000 HUF-ért. 100 mm csavartávolság, 298 mm-es tárcsához.
Király cucc, nem hasonlítható a sima FZR fékhez. Alku lehetséges.
még valami: nem szeretnél tartalékba egy vázat? nekem van egy fölös meg egy hátsó rugóstag is akad pár egyéb dolgon kívül
a gép szép, állítható már az eleje teljesen?
Köszönöm a válaszokat! Majd kitapasztalom, mit mikor ,miért kell ki ill. be kapcsolni! De akkor alap helyzetben nem On állásban kell lennie ugye? Na lassan már én is belezavarodok
Majd holnap csinálok még képeket.
ha nincs más jó leszek énis Nem tudtam megfejteni a kapcsoló értelmét, mert a szivattyú 1 helyről szív. 1x volt csupán az, hogy mikor bejelzett a szintjeladó, hogy fogytán a nyál (pannonia ring hátul ) akkor elkezdett kihagyni, majd már a szervizúton cammogva és a kapcsolót átkapcsolva jó lett... "egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki"
Hát adatlap nélkül nehéz a tipus belövés. Kapcsolóm egy darab nincs az idomon, mint ahogy idomom sincs . De az az igazság nyomát se látom, hogy hol lenne, így marad Bagoly a titkok tudója és a low cost bike
Elnézést kérek mindenkitől akinek nincs és nem is volt gondja fesz. szabályzóval. Én eddig egy gilera mx-en, és egy aprilia etx-en cseréltem az elmúlt másfél évben. asszem velem lehet a baj. ez már kísérteties...
üdv és gratulálok a gépedhez gondolom 4jh, mert a 3he tipusokon nincs ilyenk kapcsoló de majd jászipapa megmondja neki olyan van. sok sikert a géphez és töltsd ki az adatlapod,hogy mi is tudhassuk kivel beszélünk
Üdvözlet mindenkinek! Nem rég lettem egy 600-as FZR tulajdonosa!
Nagyon tetszik a gép, még most barátkozunk. Egyenlőre egy témakörben volna egy pár kérdésem: jol tudom hogy az a kis kapcsoló a bal idomon a tartalék átkapcsolója? Milyen állásba mit csinál? Tehát ON jelzésen a tartalék ágbol kapja a benzint a gép? Általában mennyi benzin marad még a kontrol lámpa felvillanásátol kezdve a tankban? Ilyenkor célszerű átkapcsolni ON állásba? Előre is köszönöm a válaszokat!
azért szépítendő a dolgokat. A fesz.szab erős betegsége az összes motornak. Kicsi a hely, nagy az amper, aztán főzi az alkatrészeket szépen. daogyula kolléga tud nagyon faszányos házit főzni... hűűű. házi feszszabot. Szépen beönti műgyantába, kap egy szép méretes hűtés, és máris kész az atombiztos szabályzó. Ez az ellen is véd.
ja és a futomuvon csak a hátso rugostag rugo előfeszitését lehet állitani. én az előbb kihagytam,de az előttem szolo kolléga emlitette,h a válto is (általában a 2. fokozat) hajlamos tönkremenni.
Hali! jellemző fzr betegségek: fesszabályzo előbb utobb tönkremegy,mert a gyári fesszabnak kevés a hűtése. a kuplung kosár zörgése is előjön egy idő után(általában). az fzr-ek szeretik az olajat is csipegetni,de szerintem ez erősen karbantartás és használatfuggő h mikor jön elő. agyo sok kilométeres motornak szerintem megbocsáthato ha picit belekostolgat az olajba. nekem is 600am van,én még egyik hibát sem tapasztaltam szerencsére,de a baráti körömben is voltak példák,meg hallani is rola elég sokfelől. sztem egy megbizhato motor,és mint minden más,ez is meghálálja a törödést,odafigyelést. az alkatrész se aranyáron van hozzá
Király cucc, nem hasonlítható a sima FZR fékhez. Alku lehetséges.
a gép szép, állítható már az eleje teljesen?
Majd holnap csinálok még képeket.
A kapcsoló a tank betöltő nyillással egy vonalban a bal oldalt az idomon van!
Nagyon tetszik a gép, még most barátkozunk. Egyenlőre egy témakörben volna egy pár kérdésem: jol tudom hogy az a kis kapcsoló a bal idomon a tartalék átkapcsolója? Milyen állásba mit csinál? Tehát ON jelzésen a tartalék ágbol kapja a benzint a gép? Általában mennyi benzin marad még a kontrol lámpa felvillanásátol kezdve a tankban? Ilyenkor célszerű átkapcsolni ON állásba? Előre is köszönöm a válaszokat!
Tudna valaki segítteni abbanhogy hogyan lehet a fesszabájzót kimérn,ha kilehet mert nincs töltésem de feleslegesen nemakarnék venni eggyet!
Előre is köszi!