franc se tudja, 5-10 kW közé valami. Dinamó lenne jó, mert annál nem kell baxkodni a fordulatszámmal, elég a fesszab. De majd nézelődök, valami katonai cucc lenne az igazi
A " régóta áll most vettem elő keveset használtam nincs időm rá feleslegesen áll a garázsban de nagyon jó" kategória.
Piros-fehér 90-es 3HE "gyári" idomokkal.Két kőrlámpa nem halogén lámpatest,műanyagbúrák összekarcolva éjjeli vakrepüléshez
-idomok repedtek(minden csavarhelynél)
-akkumulátor természetesen hulla
-különféle szakszerű(és érdekes) villamos csatlakozások és szivárványmintás vezetékek szig.szalagozva
-első gumi 2001-es 1mm mintával,a mintában kirepedezve,kockára kopva,bakelit keménységben
-hátsó gumi (Me-Z2)1999-es(a többi mint fent)
-e.telók:szimeringek természetesen folynak(tudom sokat állt,majd bejáródik.De akkor hova lett belőle az összes olaj ha nem használták tavaly óta?)
-első fékbetétek:3mm,DE!:mind a két nyeregből hiányzik a feszítőlemez!(csak a két csapon szédelgett a két betét! )
-hátsó himbamechanizmus nyekereg(de legalább megmozdult)
-hátsó féktárcsa peremesre kopva
-kip.leömlők fent és lent a hajlatnál elvágva,rozsdás vascsővel helyettesítve a hiányzó rész (csak nem az első kerék nyomta szét az eredetit valamikor?)
-seb.váltó kar perselye a lábtartón szinte nincs(önbeálló váltókar)
-a lánc akár két FZR-re is elég lenne olyan hosszú már
-Tolásra indult,alapjárat lassan elfogy,rángat negyedgázig,gázmarkolat holtjátéka vagy negyed fordulat(ez a halálom)
-váltó jó,kuplung jó,futómű hintaló(80-nál jobban nem is mentem)
Ezek saccra első szevízzel kb:100ezer magyar egység kezdésnek finoman számolva(szerintem)
Mindez 380-as irányáron.(Az eladó srácon látszott hogy nem igazán tudta hogy mivel motorozott eddig)
Hogy jót is írjak:Sebring dob volt rajta(bár nekem hangos volt)
Nagyjából ennyi.
Hali!
Szerelők vagy hasonlót tapasztaltak véleményét várnám a következő diagnózisra: FZR600 gyertya új, karbi beszinkronizálva, kompresszió van, motor tökéletesen jár csak néha nehezen indul be,és csak gáz meg szívató nélkül! 2500as fordulat alatt elinduláskor ledadog, ha üzem meleg kb 2500tól lassan engedi vissza a fordulatot! Azt mondta a szerelő aki csinálta a karbi szinkront hogy, a hengert meg a karbit összekötő gumik eléggé ki vannak repedezve! Lehet attól hogy farsot szív? Várom válaszotokat! Előre is köszönöm! További szép napot!
Hát ebben a családi költségvetés dologban lehet valami.
Nálam is szoktak lenni morgolódások, de tudja a párom hogy ez ezzel jár. Köszönöm a segítséget, remélem jobb lett a vasam
Ma délután valószínűleg összetörtem egy Nagymotorra vágyó fiatalember szívét,viszont megmentettem(talán)a lelkét és a jövőbeni családi költségvetést. (az eladó viszont gyanítom garantáltan utál)
Hát az hogy tipusra való e nem tudom. Ugyanis töröttem vettem és az első futómű se az övé, nem is tudom melyik yamaháé lehet, lehet hogy a trafóknál is van átbaszás, mert csúnyán törött lehetett eredetileg. Szépen megtakarítva mértem az értékeket, gyertyapipát szétszedtük, ellenállásoknál tisztítottuk, mert rendesen dzsuvás volt, némelyik pipa egy mozdulatra szétcsúszott a kábelről, ezt orvosoltuk, hétfőn tudok jelenteni az eseményről, hogy javult- e, mert holnap iszákos ebédre vagyunk hivatalosak. Remélem javult!
Szépen megtisztítottad a felületet amikor mérted?Mert ha igen (és a típusra való trafó van rajta)akkor az bizony sok.
A 368. oldalon már volt erről szó.(ott is nézz szét)
Egyszerű.Fogsz egy filléres digitális multimétert.(de drága is lehet )
Széthúzod a trafó csatlakozóját(két vezetékes ami a trafóból lóg ki)
A műszert ohm(200)értékre állítod és rámérsz a trafó két vezetékére(ez a primer oldal)1,8-2,2 ohm között kellene mutatnia.
Aztán nemes egyszerűséggel a műszer két tapogatóját beledugod a kilógó gyertyakábelekbe(ez a szekunder oldal)
itt a műszer méréshatárát 20k-ra kapcsolod és mérsz,
ezen az oldalon 9,6-14,4Kohm között kell jeleznie a műszernek.(a pipákat vedd le és a kábel végét mérd)
Találtam képeket az enyém méréséről(ezek az ezres értékei,nem azonos a tieddel!)
Sok sikert!
1es henger gyertya fekete kokszos, 2-es, 3-as rendes őzbarna, 4-es a kettő közötti állapotot mutat. A karbisor kitakarítva, fúvókák kitisztíva, fúvókákban kosz nem volt , csak a karbicsészében minimális mennyiségű. Gondoltam benyaminőségre is mert tankolás után 20 km-el jelentkezett a gond, de a karbik nem ezt mutatták. hengeren kívül minden gyertyapipával szép egészséges szikra van. Terhelten nem tudom mit mutathat lehet gond ez is. Kezdek belebetegedni mert 2 hónapja ugyanez volt de egyik pillanatról a másikra elmult.
Ez valószínűleg kontakthiba lesz,nézd meg a gyetyakábeleket és a pipákat.meg a trafóra menő vezetékeket és a sarukat.
A trafót is kimérheted:primer oldal:1,8-2,2 ohm,szekunder oldal:9,6-14,4 Kohm között jó.(ha nem tudod hogy kell szólj és leírom)
A gyertya gondolom NGK CR9E,vagy N.Denso U27ESR-N 0,7-0,8 as szikraközzel.
Szerintem valami vezetéktörés vagy ilyesmi a gond,csinálhat ilyet a kidörzsölődött gyertyakábel is.
Nálam a karbi pucc segített, de azt írtad hogy pucoltad. Lehet hogy betankoltál valami jó benyát? Engem még a pipa is szivatott, lecsúszott a gyertyáról. Nézd meg, de ez csak tipp.
Piros-fehér 90-es 3HE "gyári" idomokkal.Két kőrlámpa nem halogén lámpatest,műanyagbúrák összekarcolva éjjeli vakrepüléshez
-idomok repedtek(minden csavarhelynél)
-akkumulátor természetesen hulla
-különféle szakszerű(és érdekes) villamos csatlakozások és szivárványmintás vezetékek szig.szalagozva
-első gumi 2001-es 1mm mintával,a mintában kirepedezve,kockára kopva,bakelit keménységben
-hátsó gumi (Me-Z2)1999-es(a többi mint fent)
-e.telók:szimeringek természetesen folynak(tudom sokat állt,majd bejáródik.De akkor hova lett belőle az összes olaj ha nem használták tavaly óta?)
-első fékbetétek:3mm,DE!:mind a két nyeregből hiányzik a feszítőlemez!(csak a két csapon szédelgett a két betét! )
-hátsó himbamechanizmus nyekereg(de legalább megmozdult)
-hátsó féktárcsa peremesre kopva
-kip.leömlők fent és lent a hajlatnál elvágva,rozsdás vascsővel helyettesítve a hiányzó rész (csak nem az első kerék nyomta szét az eredetit valamikor?)
-seb.váltó kar perselye a lábtartón szinte nincs(önbeálló váltókar)
-a lánc akár két FZR-re is elég lenne olyan hosszú már
-Tolásra indult,alapjárat lassan elfogy,rángat negyedgázig,gázmarkolat holtjátéka vagy negyed fordulat(ez a halálom)
-váltó jó,kuplung jó,futómű hintaló(80-nál jobban nem is mentem)
Ezek saccra első szevízzel kb:100ezer magyar egység kezdésnek finoman számolva(szerintem)
Mindez 380-as irányáron.(Az eladó srácon látszott hogy nem igazán tudta hogy mivel motorozott eddig)
Hogy jót is írjak:Sebring dob volt rajta(bár nekem hangos volt)
Nagyjából ennyi.
Szerelők vagy hasonlót tapasztaltak véleményét várnám a következő diagnózisra: FZR600 gyertya új, karbi beszinkronizálva, kompresszió van, motor tökéletesen jár csak néha nehezen indul be,és csak gáz meg szívató nélkül! 2500as fordulat alatt elinduláskor ledadog, ha üzem meleg kb 2500tól lassan engedi vissza a fordulatot! Azt mondta a szerelő aki csinálta a karbi szinkront hogy, a hengert meg a karbit összekötő gumik eléggé ki vannak repedezve! Lehet attól hogy farsot szív? Várom válaszotokat! Előre is köszönöm! További szép napot!
Nálam is szoktak lenni morgolódások, de tudja a párom hogy ez ezzel jár. Köszönöm a segítséget, remélem jobb lett a vasam
Na az bizony erősen esélyes lehetőség.
A 368. oldalon már volt erről szó.(ott is nézz szét)
Szekunder oldal:11,52
Mindkét trafón ugyanazokat az értékeket mértem. A 2,8 lehet sok?
Széthúzod a trafó csatlakozóját(két vezetékes ami a trafóból lóg ki)
A műszert ohm(200)értékre állítod és rámérsz a trafó két vezetékére(ez a primer oldal)1,8-2,2 ohm között kellene mutatnia.
Aztán nemes egyszerűséggel a műszer két tapogatóját beledugod a kilógó gyertyakábelekbe(ez a szekunder oldal)
itt a műszer méréshatárát 20k-ra kapcsolod és mérsz,
ezen az oldalon 9,6-14,4Kohm között kell jeleznie a műszernek.(a pipákat vedd le és a kábel végét mérd)
Találtam képeket az enyém méréséről(ezek az ezres értékei,nem azonos a tieddel!)
Sok sikert!
A trafót is kimérheted:primer oldal:1,8-2,2 ohm,szekunder oldal:9,6-14,4 Kohm között jó.(ha nem tudod hogy kell szólj és leírom)
A gyertya gondolom NGK CR9E,vagy N.Denso U27ESR-N 0,7-0,8 as szikraközzel.
Szerintem valami vezetéktörés vagy ilyesmi a gond,csinálhat ilyet a kidörzsölődött gyertyakábel is.