Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok! hát srácok,azért 350ezer alatt csak olyan fzr600 van ami vagy kulfoldi papiros,vagy tényleg egy rakás tr*gya. ritka aki annyira kicsi pénzért megválik a ténylegesen jo motorjátol.(jo alatt azt értem h sok pénzt nem kell még pluszba rákolteni a vásárláson és az átiráson kivul....mert az tény h egy használt öreg motoron mindig vannak kisebb dolgok amiket megkell javitani. kivétel talán ábrus motorja ). az is igaz persze h sokan irreális áron akarnak megszabadulni a motorjuktol. egyébként az utobbi időben jo lement a motorok ára(talán mert nem kell a kutyának sem? ) én tavaly ilyenkor 450ért vettem az enyémet,de azon nagy dolgokat nem kellett csinálni. a kötelező olaj+szűrő+gyertya cserén kivul csak első fékbetét+első gumi+telo szimering csere volt. na meg most kapott egy karbi szinkront. na meg uzemi hőfokon ennek a motorjábol egy árva zörej nem jön,hidegen van egy kis szelep hangja. (sztem legalábbis szelep kattog)
http://www.expressz.hu/gep-sze... TUTTI ANYAG..........................
Ez jó volt. A feleségem meg a benzinkúton letétbe van, mert nem fogadták el a kártyáját, és tankolás után derült ki. idáig mindenütt elfogadták, most bement egy faluba mert fogytán volt a benzin, és benyalta. Azt mondták haggya ott az autót, de akkor hogy menjen pénzért? Vannak még kutasok...... Meg nőőőőőőőők.
Jó,az igaz nem voltam korrekt,én nem adnám oda 380-ért.(talán elmenne 450-ért jó esetben,aztán már benne van vagy 650-ben+a munkaóráim)
Csere=kockacukrot cserélnék kristálycukorra kategória.
A normálisan karbantartott gépeket REÁLIS áron MEGVESZIK tőlünk,nem pedig valahogy megszabadulunk tőle mert ebből elegünk volt.
Ha el akarunk adni egy ilyen idős átlagos(ténylegesen,nem csak az eladó szerint)jó állapotú gépet(ami egy a sok közül kategória és nem különlegesség)akkor meg kell nézni az átlagos árfolyamot és nem közéjük(26.-nak)meghírdetni hanem az alsókhoz kell belőni az árat.
Ha rossz állapotú a gép,akkor viszont keményen alá kell menni az árfolyamnak.(ezeknél már nem lehet azt nézni hogy nekem mennyibe van eddig)
Amit megnéztem(én nem mondtam árat,csak a hibákat és költségeiket soroltam el,az üzleti része nem tartozott rám)
Arra magamban ~160-170ezret tartottam reálisnak(olyannak aki otthon megcsinálja magának)de itt se szakértelem,se tapasztalat nem volt a "nyugati" gépek terén ezért teljesen alkalmatlan volt első "Nagyvasnak".
(Orbitális ráb@szás lett volna megvenni)
Az eladó csak addig mondogatta hogy:"jó,de azért ez egy 19 éves motor és ezeken már vannak hibák,a többi még rosszabb mint ez,meg nézzetek körül az interneten hogy mennyiért vannak ilyenek" amíg az üzlet végén oda nem gurultam az enyémmel egy rápillantás erejéig.(elfehéredés,pislogás,hápogás,hátde-hátd
e)
Egyből kórusban rávágták hogy:jaaaaaa,dehát ez nem FZR és nem 90-es hanem sokkal fiatalabb.
(valóban.ez 88-as)
HI! Annyiért soha senkinek nem fogod eladni, gondolom te is megnézted a hirdetéseket, zxr 750-eseket láttam 400 meg az alatt, azon full állítható első hátsó futómű 17-es kerekek, profi fékek hibátlan váltó, anti-hopping, a yzf750 500-nál kezdődik, el is hiszem hogy vennél belőle másikat Egy évig hirdettem az ezresemet 420-ért, egy érdeklődő se volt rá, aztán kb fele annyiért elment, hozzáraktak szüleim 85 ezret és kijött belőle a mostani féléves tandíjam az egyetemen. Nagyon szar ügy motort eladni, én a 20 vagy 30.-ik agyatlan érdeklődő után már ráírtam hogy péz meg aznapi adásvételi nélkül felejtsenek el.
Csere.........Hm 1 pár cipő(jobbos Puma 44-es balos sandic 42-es), csak túrázásra használt zokni kb 50db különböző szinekben, susogós szabadidő naci, nem susógós felsővel, narancssárga.+ adok mellé 15 rekesz üres sörösüveget, és ha muszály egy kis kpt. Bocs fiúk nem aludtam az este.
Azt nem tudom hogy mennyit kérsz érte de ha nem keres senki akkor lehet hogy még is sokallják kicsit.(a haveromtól sem viszik az XV-t pedig ott is zuhant már az árfolyam,mindenki cserét ajánlgat)
ha a hirdetésben az ár a képen látható motorra értendő, akkor az extrém sok. Én egy hibátlan 3HE-t adtam 310-ért, és azt is csak nehezen...
Ne add fel, én a kawámat elég sokáig hirdettem, és most vitték el nemrég.(ey motorgyilkos).
Halllllllllllllllllló. Hétvégén megyünk anyámékhoz Eszterezni ha minden jól megy, Izsákra. onnan már nem vagy messzire, lehet hogy leugranék. Nem bizt........
Én értelek! De 2 hónapja nem keres senki! Ezért próbálkozok! Pedig szép motor jó motor meg nem is adom drágán!
Ha érdekli úgyis megkeres.
A hiba ki lesz javítva
Ajánlhatnám a tiedet is de szerintem Ő is látja(gondolom)amit írtál.Úgy tudom most más vonalra állt rá.(GS500,CB500,Bandit 600)
Hali!
Beajánlhatnád annak a srácnak a motorom! FZR600! Amit leírtál arról annál azért sokkal jobb szerintem! De csak meglátszódik rajta az idő vas foga! Csak gondoltam hátha
Megértem.Én eredetileg vilamosgépszerelő vagyok.Dolgoztam benne tekercselőként és trafószerelőként nyolc évig.(ipari méretekben)
Aztán otthagytam és elmentem pénzt keresni.(az energetikában)
jó lenne az is csak sokat fogyaszt
Egyébként a honvédségnél Diesel-es voltam(RKU).
De azok 100KW-osak voltak.
vésztartaléknak meg játéknak. Érdekel ez a téma, ha újra villamosmérnöknek mennék, akkor energetika felé venném az irányt (esetleg termelésirányítás). De inkább a közgáz és elsikkasztanék minden pénzt
Nincs villany a műhelybe?
De mi a túrónak neked egy generátor?(vagy dinamó)
egy kérdést megér, ha úgyis arra jársz, kössz!
Igaz lehet hogy 5kw-ot nem tud, de nem biztos.