hm gyanús hogy valami kontaktja lehet a gyujtásnak ez az egyszer megy egyszer nem(mivel nem varázslattal megy a moci):D nagyon úgy tűnik átkellene nézni a dolgokat!
Problémám van de nem kicsi. Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
Írnám a beteg tüneteit: Az egyik henger, hengerek időszakosan kihagynak menet közben, gyorsítás alatt, motorfékezés után esetleg akkor amikor jónak látják. Sebesség fel le váltással plusz egy gázrántással átlagban elfelejti a kihagyást és megy hengersor tovább, van mikor nem hajlandó javulni. Ha jó kedve van akkor, a kihagyás után akár 10-15 percig is megy tünetmentesen.
Ugyanez a gond már felmerült 2 hónapja, de akkor karbi takarítás, gyertyacsere megoldotta a gondot, de újra kezdte ismét. A gyertyákból itélve az 1-es henger ludas, de a 4-es is kérdéses. Ti mire tippeltek?
most olyat csinál a moci, hogy ha kicsi gázokkal, óvatosan, a forgalommal megyek, minden ok, de ha kicsit megcibálom, és mikor lassítok húzom a kuplungot. nem visszaesik alapjáratra, hanem megáll.
Az vajon mitől lehet? Olyat is csinál, hogy néha rángat határozottan ha húzom kicsi fordulatnál a kövéret. Vagy kövéret ne húzzak kicsi fordulatnál, mert ez egyébként is ilyen? Hmmm. Gondolkozom rajta, hogy visszaviszem a Yamahához. Csak ők szedték ki és pucolták ki a karbit...
Ha kevesebb olaj van benne, akkor puhább lesz, vagy ha más értékű olajat teszel bele, akár attól is. Nekem mielőtt öntöttem bele olyan puha volt, hogy mint egy hinta úgy himbálózott az egész.
Megy a szőke csaj az M7esen Kispolákkal. Egyszer csak kifogy a benzin. Szőke cica leáll a leállósávba.
Nem érti, hogy mi van, csak néz bután a CSOMAGTARTÓBA. Megáll mellette egy másik szőke, szinten polskival.
- Szia, mi a baj? Segíthetek?
- Húúúú, képzeld, kiesett a motor!
Mire a másik sugárzó arccal kinyitja a MOTORHÁZTETŐT.
- Tök jó, nekem pont van egy a csomagtartóban.
És láss csodát..... Köszönöm szépen Hubiur !
A leg gázabb, hogy emiatt a kis pici hiba miatt béreltem futót, és ugrasztottam öcsémet.
Nade nézzük a jó oldalát. Kuplungnak, váltónak kutya baja.
Mégegyszer köszi!
valószinüleg lecsúszott a kuplungkarnál a vezeték ami valamien kapcsolatban van a sztender vezetékével is. szóval nézd meg a kuplungkarnál a vezetéket mozgasd meg nem e kontaktos és a sztendernél lévő vezetéket és kapcsolót is nézd át mert az ugy érzékeli,hogy lent van a sztender és ezért áll le mikor sebességbe rakod.
Bajom van. Nem kicsi. Ma mentem érte a mociért a Yamaha Máthé-hoz(Debrecen). készen volt (36 e Ft volt, ebből csak 25 munkadíj, mert a cuccok jó részét vittem). örültem, ki is ugrottam unokatestvéremékhez Nyírmártonfalvára (Debrecentől 30 km) A 30 km megtétele után leállítottam a motor, majd fél percre rá indítottam, és raknám sebességbe, és.... leáll. Na és ezt csinálja azóta is folyamatosan. Ha sebességbe hagyom, és kuplung mellett próbálok indítózni, világit az OIL feliratú lámpa mindaddig míg a Start gombot tartom. (és nem is teker az önindító)
A motoron az alábbiakat csinálták:
- Olajcsere
- gyertyák cseréje
- karbi szinkron
- első teló szimering csere, porvédő, villa olaj
- megbontották a hátsó himbarendszert, mert nyikorgott mint őrület, na ott csak újra lett zsírozva minden.
Kb. ennyi. Annyi jutott eszembe csak, hogy az olaj ablakon belessek, hamár egyszer az oil felirat világított. Ott minden ok. szép tiszta, és megfelelő szintű. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi. Mostmár az össz pénzem elfogyott, ráadásul a ház felújítása sincs még kész meg még mindig téli gumi a kocsin, nem tudok venni nyárit, mert nincs pénz. áhh. haggyuk. A lényeg, hogy magam kezdenék neki, mert a júniusban esedékes műszakira csak a saját lábán kék mennie... NAGYON köszönöm előre is a segítségeteket.
Amúgy dobtam fel egy galériát az FZR-ről, lessétek és dícsérjétek hogy milyen szép pl. a fényezése, mennyire szép, hogy hiányzik a jobb első indexbúra, etc...
Problémám van de nem kicsi. Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
Írnám a beteg tüneteit: Az egyik henger, hengerek időszakosan kihagynak menet közben, gyorsítás alatt, motorfékezés után esetleg akkor amikor jónak látják. Sebesség fel le váltással plusz egy gázrántással átlagban elfelejti a kihagyást és megy hengersor tovább, van mikor nem hajlandó javulni. Ha jó kedve van akkor, a kihagyás után akár 10-15 percig is megy tünetmentesen.
Ugyanez a gond már felmerült 2 hónapja, de akkor karbi takarítás, gyertyacsere megoldotta a gondot, de újra kezdte ismét. A gyertyákból itélve az 1-es henger ludas, de a 4-es is kérdéses. Ti mire tippeltek?
Az vajon mitől lehet? Olyat is csinál, hogy néha rángat határozottan ha húzom kicsi fordulatnál a kövéret. Vagy kövéret ne húzzak kicsi fordulatnál, mert ez egyébként is ilyen? Hmmm. Gondolkozom rajta, hogy visszaviszem a Yamahához. Csak ők szedték ki és pucolták ki a karbit...
2*3cm-es
univerzális
sebesség és fordulatszám határátlépés jelzéssel.
Egyenlőre korlázotott darabszámban...
brutto: 19.800HUF
Nem érti, hogy mi van, csak néz bután a CSOMAGTARTÓBA. Megáll mellette egy másik szőke, szinten polskival.
- Szia, mi a baj? Segíthetek?
- Húúúú, képzeld, kiesett a motor!
Mire a másik sugárzó arccal kinyitja a MOTORHÁZTETŐT.
- Tök jó, nekem pont van egy a csomagtartóban.
A leg gázabb, hogy emiatt a kis pici hiba miatt béreltem futót, és ugrasztottam öcsémet.
Nade nézzük a jó oldalát. Kuplungnak, váltónak kutya baja.
Mégegyszer köszi!
Bajom van. Nem kicsi. Ma mentem érte a mociért a Yamaha Máthé-hoz(Debrecen). készen volt (36 e Ft volt, ebből csak 25 munkadíj, mert a cuccok jó részét vittem). örültem, ki is ugrottam unokatestvéremékhez Nyírmártonfalvára (Debrecentől 30 km) A 30 km megtétele után leállítottam a motor, majd fél percre rá indítottam, és raknám sebességbe, és.... leáll. Na és ezt csinálja azóta is folyamatosan. Ha sebességbe hagyom, és kuplung mellett próbálok indítózni, világit az OIL feliratú lámpa mindaddig míg a Start gombot tartom. (és nem is teker az önindító)
A motoron az alábbiakat csinálták:
- Olajcsere
- gyertyák cseréje
- karbi szinkron
- első teló szimering csere, porvédő, villa olaj
- megbontották a hátsó himbarendszert, mert nyikorgott mint őrület, na ott csak újra lett zsírozva minden.
Kb. ennyi. Annyi jutott eszembe csak, hogy az olaj ablakon belessek, hamár egyszer az oil felirat világított. Ott minden ok. szép tiszta, és megfelelő szintű. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi. Mostmár az össz pénzem elfogyott, ráadásul a ház felújítása sincs még kész meg még mindig téli gumi a kocsin, nem tudok venni nyárit, mert nincs pénz. áhh. haggyuk. A lényeg, hogy magam kezdenék neki, mert a júniusban esedékes műszakira csak a saját lábán kék mennie... NAGYON köszönöm előre is a segítségeteket.
Viszont hengerfejet, ill. bontott motort mintha a napokban hirdetett volna itt valaki, keresd vissza.
Szeretnék kérni 1 kis segítséget,89-es fzr 600-hoz keresek hengerfelyet.
elöre is köszi,
üdv.
Amúgy dobtam fel egy galériát az FZR-ről, lessétek és dícsérjétek hogy milyen szép pl. a fényezése, mennyire szép, hogy hiányzik a jobb első indexbúra, etc...