Na hali mesterem. Megvolt a próbaút. röviden: hú azta bakker tyúúúúúúúúúúúúú. Városon kívül nagyon jó, megy mint a meszes, de városban gáz. Alacsony fordulaton dadogósan megy. Meg azt kérdezném hogy mondtad hogy van csöved, az én színes csövem helyett. Nos anny a kérdés hogy a telódugó meg a négy cső ? Egyenlőre,, Aztán eszembe jutott hogy most nekem DR8EA-s gyertya van bennt. Úgyhogy menek gyertyát venni, csak itthon már morognak ha megint szétszedem.
Igen,este már kikapcsoltam,fáradt voltam.A derekam kicsit megfájdult,összesen 355 kilóval vezettem oda-vissza,plusz a városi felvonulás.Majd teszek egy kézikapcsolót is a ventillátorra,abban a lassú menetben ki-be kapcsolt,jobb lett volna ha állandóan megy.
Na hali. voltam, este 7 után értem oda. Hívtalak de nem voltál kapcsolható.Ittam egy Soproni Szüzet, ettem egy fasírtot, Meghalgattam Companyékat, 11 körül hazajöttem. Eszééletlen forgalom volt hazafele is az úton.
Itt vagyok én mindig, csak inkább olvasok, mint írok Sajnos az R12 nem az enyém volt, és már elvitték....De eltöltöttünk néhány szép évet, igaz csak itt a garázsban többnyire szereléssel, de jó volt Aztán voltunk Németeknél veteránbörzén és sok szép testvérével találkoztam. Sajnos a nagy fényképezések közepette elfelejtettem megkérdezni mennyiért osztogatnak felújítandó R12-t, talán érdemes lenne hozni egyet....
Zsolti,voltál Makón?Csináltam egy rövid vidit a felvonulásról és a halálgömbös motorozásról,majd felrakom.Van itt egy kép is,a motoprról meg az asszonyról készítettem,de látszik a gömb is.Én négykor eljöttem,mert az asszony nem szereti a rockzenét,de egy Ossián koncertet azért még meg fogok nézni valamelyik találkozón.
Az alsó a kontraanya,a felette levővel pedig a rugóelőfeszítést tudod állítani.Minél beljebb tekered,annál keményebb lesz a hátulja.Viszont így a csillapítása is egyre feszesebb lesz ez ugyanis(sajnos) nem állítható.
Javaslat:ha tekergetni akarod akkor fújd be előtte a menet környékét(felülről a rugótányért is)WD-40-nel vagy valami kenőanyaggal mert menet közben tele megy(ment) kosszal és nem akar mozdulni(főleg ha régen volt állítva)először kifelé tekerd az anyát pár fordulatot hogy meginduljon,aztán ha megmozdult akkor tekergetheted amerre akarod.
Ha nem így csinálod akkor nem mozdul és lenyalod az anya sarkait+levered a kezed.(mert sz@r helyen van)
Mivel rég láttalak itt benéztem "hozzád" gondoltam megnézem a BMW-det (250-est).(meg szoktam és ilyenkor elmerengek)
Aztán benéztem a galériába is.
-Öröm?-Hiányérzet?-Irigység?-Fájdalom? (Nem tudom melyik,talán mindegyik)
Az R-12.
sziaztok! Van egy yamaha fzr 600-as blokkom eladó! alkatrészenként is.karbisor és a kuplungdekli,önindító nincs már meg. 3HE-s blokk még teljesen egyben van.
érdeklődni.: 06304511005
Tegnap vettem egy 90'-es Yamaha FZR 250R-t és azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy manuált honnan tudnék letölteni hozzá mert a neten sehol nem találok 250-eshez, csak 400-ashoz vannak.
Földesúth Küldtem egy sima mailt. Érdekes.......Van nálunk az utca végén egy kövesút, a gáztelepre megy. Hosszú egyenes és nem sokan használják. És kiváló minőségű. Akkor a nagybanin lehet hogy összefutunk.
Javaslat:ha tekergetni akarod akkor fújd be előtte a menet környékét(felülről a rugótányért is)WD-40-nel vagy valami kenőanyaggal mert menet közben tele megy(ment) kosszal és nem akar mozdulni(főleg ha régen volt állítva)először kifelé tekerd az anyát pár fordulatot hogy meginduljon,aztán ha megmozdult akkor tekergetheted amerre akarod.
Ha nem így csinálod akkor nem mozdul és lenyalod az anya sarkait+levered a kezed.(mert sz@r helyen van)
Kérdezni szeretnék a hátsó telórol azt lehet állítani hogy keményebb legyen?Mert látok ott az alján kettő csavart!
Aztán benéztem a galériába is.
-Öröm?-Hiányérzet?-Irigység?-Fájdalom? (Nem tudom melyik,talán mindegyik)
Az R-12.
érdeklődni.: 06304511005
Tegnap vettem egy 90'-es Yamaha FZR 250R-t és azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy manuált honnan tudnék letölteni hozzá mert a neten sehol nem találok 250-eshez, csak 400-ashoz vannak.
A 160-170 gondolom Német autópályán értendő.