Még egyet tisztázzunk:a súber kerek vagy lapos?(ha lapos akkor az az Exup karburátora,abban valóban ekkora fúvóka van gyárilag)
Abban az esetben lehetne 120-nál nagyobb fúvókával üzemeltetni a tiedet,ha sportlégszűrő lenne rajta.
Azt biztosan tudom hogy volt 34-50-60 Le-s lépcsőkben a biztosítási díjak miatt.(a nyitott 100Le-s)
Úgy emlékszem(német dokumentációkból)hogy a szívócsonk volt szűkítve,illetve a fúvókák voltak kisebbek,a súbertűk és a rugók voltak mások.
A 34 Le-s pedig módosított vezérműtengelyt és kipufogót kapott.(ezeket nem mondom 100%-ra de ilyesmire emlékszem)
Mondom hogy nézd meg a szívócsonkokat.
Akkor 90-es ha lefojtott és be van szűkítve(74kw jelzés)
Az enyém is ilyen,de ki van reszelve eredeti átmérőre,ezért van benne 110-es fúvóka.De még ha nyitott,akkor is nagy bele a 120-as méret,ha meg nem akkor fordulaton belefullad a benzinbe.
ha valakinek kell esetleg van eladó hátsókerekem 160-as jó gumival r18 as és van egy elsökerekem meg 38mm-es elsőtelóm villahíddal megf egy csomó cucc kormánycsutka is van
Abban az esetben lehetne 120-nál nagyobb fúvókával üzemeltetni a tiedet,ha sportlégszűrő lenne rajta.
Úgy emlékszem(német dokumentációkból)hogy a szívócsonk volt szűkítve,illetve a fúvókák voltak kisebbek,a súbertűk és a rugók voltak mások.
A 34 Le-s pedig módosított vezérműtengelyt és kipufogót kapott.(ezeket nem mondom 100%-ra de ilyesmire emlékszem)
Akkor 90-es ha lefojtott és be van szűkítve(74kw jelzés)
Az enyém is ilyen,de ki van reszelve eredeti átmérőre,ezért van benne 110-es fúvóka.De még ha nyitott,akkor is nagy bele a 120-as méret,ha meg nem akkor fordulaton belefullad a benzinbe.