Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

'reggelt mindenki!

'93-as 1000-es FZR-re van valakinek indexbúrája?
- kicsit elfeküdt a gép :)

( amúgy 2 hete vettem a vasat! )
Veszek 4 110-est. Köszi.
Ezt nem értem ,nem egyformék a fúvókák?
olyannal kezdtem ES125/1
Basszus és Super Elastic oldalkocsival!(vettem annak idején egy csepptankos Jáwát alkatrésznek,azon volt ilyen)
És Ti többi "igazi" Bikerek mentetek-e olyan vassal,aminek fékezésnél nem összeül az eleje,hanem kiemelkedik?
Mert az öreg Porszívó pont ilyen volt!(elmebetegül hangzik de hihetetlenül jó vezetni,nagy meglepi az első fékezés!)
Szevasztok eladó az FZR400 am ha valakit érdekel,350.000-re hirdetem de hajlandó vagyok engedni annak aki ebben a hónapban elviszi.sürgös épitkezés miatt.e-mailban mindenre válaszolok.
Ja. Csak ezt megspóroltam volna, mert amikor megvettem a súbereket állítottam. tehát csak meg kellet volna fordítani, 16 csvar és most nem kéne sz@rakodnom.
ugylátom te is szeretsz szerelni mi vagyunk a barkácsbrigád. egyszer összekéne hozni egy találkozót és mind szétszednénk aztán összeraknánk a gépeinket
Homokra jó lenne, de gázosítanám. Gázkútból van erre egy pár. Valszínű már dolgozol, de megkérnélek hogy linkeld már be azt a táblázatot amibe a karbi, és fúvókaméretek vannak. Leszedtem az úszóházat hát hu. A főfúvókák mérete, nem passzol.2db 105-ös 2db 112-es azt hiszem, mert nem nagyon látszanak. Annó lementettem a táblázatot, de picire saikerült és olvashatatlan.
Arra kÉszÜly,hogy kiszedni nem egy leÁnyÁlom.
a csapágy száma: TA2428Z. A MÉRETEI: KÜLSŐ MÉRET 31MM A BELSŐ 24MM A HOSSZ 28MM
Hali naggyábóó kipucoltam, Úgyhogy visszamet az ővé. De köszi.
jaja volt pár trophym
Én is elköszöntem,majd holnap délután jövök.Gyuri délelőtt megy a posta!
Ábrusom,meg tudod nekem mondani milyenméretűek azok a tűgőrgős csapágyak a 600-as hátsó villá
ban?Én is ki akarom cserélni,mert amióta megvettem a gépet azóta nyikorog,de amíg nincs csapágy,nem akarom szétszedni.Előre is köszi!
Na mentem éjszakára(motorral)
Jó éjt mindenkinek.(nekem is)
Ha volt Trophyd akkor biztos tudod hogy azoknál is perselyes volt a lengővilla,de tettek rá zsírzógombot(nem véletlenül)
Az ETZ-nél a persely maradt,a zsírzógomb nem,a tengely viszont kenés nélkül pár év után összerohadt és szinte kivehetetlen.(szóval időnként ki kell venni és megzsírozni)
nem a spórolásrol van szó csak egy ujjabb komolyabb lengövilla került bele és a házasitás miatt másféle csapágy kellet volna bele be olyan méret nem létezik aztán ez a megoldás maradt csináltattam egy esztergályossal mindjárt 2 garnitúrát kőkemény 1200ft-ba került
Spórolni szeretnél?
Egyébként kivitelezhető.(de ha az egyszer belegyógyul )
Nem jó.
Ábrus! szerinted az jó megoldás,hogy a lengővilla tügörgös csapágyát helyettesítettem bronzperselyel? telyesen méretpontos passzol és jó csak vajon birnifogja e? mert sokhelyen helyetesitik pl régi mz trophym hajtókarján is lecseréltem az bevált. vélemény?
Bár tisztelnék a környéken az biztos.
A vaterán van eladó tank?
De a Zsoltinak mi a fenének kellene az FZR helyett egy tank?
ha a hatszázasé jó rá akkor láéttam egyet kallodni bagolynál