Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helo sracok
hatha valakinek jot teszek 1 Kn legszürövel
adatlapon fent van az elado holmiknal
Nekem is el tört a nyomócső egy reggel,majd egy liter benzin folyt a csizmámra mikor észrevettem!ha sokszor veszed ki a tartályt,(ugye most volt ez a gyantaügy)akkor előbb-utóbb elfárad a cső,főleg ott lent a pumpánál.
Bagoly a hátsó fékcső nincs már meg? az enyém ezzel a lengővillával rövid lett . nem mérnéd meg hogy az milyen hosszú mert az enyém 43cm hosszú és még vagy 5 cm hijja van
Van 90 es is a bótba, de a kettő között semmi.
120-as volt benne kettő, de az is fúrt volt. A105 -ös is nagyobbra volt bővitve mint a gyári 120. Nekem egy safari csacsi volt a kulcsomon, csak lerepült legelni, és nem talál haza.
Bakker:::::::::::::::::::: most jöttem be. Összeraktam. Beindult, veszi a fordulatot is.....Csak........................... Valahol folyik a benzin ha beindítom, meg 5000 körül durrog. Lankadok.
Ja,jó az FZR-ed is.(de a macska jobb)
Ebbe a fene nagy lelkesedésbe én azért nem osztoznék veled,hanem mielőtt beletenném a 120-ast,rápillantanék a fém szívócsonkok tetejére hogy nincs-e beleöntve a 74kw-os jelzés.
Ezután megmérném a hengerfej felőli oldalát mert lehet hogy már kireszelték belőle a folytást.Ha nem,akkor szerelési gyakorlat lesz,mert nem lesz jó.(a 120-as egyébként is sok lesz szerintem)
Autósbolt Üllés. Lacibá nagy spíler, mindenre van megoldás. Itthon fotóztam. Kecskeméten, a gokartpályán.
Vazze,ezt a kocsit hol fotóztad? Nem semmi!
Zsolti,a fúvókákat hol vetted hozzá?Itt Szegeden?
Meg kipucolom a verdát
Már nem is kell, kaptam 120-ast 6-ot. (Van még ahonnan ez jött)
Aha. az enyém 2LF. egy 30-ast rádobok a gyári fuvira
Felfúrták Zsolti,azt már kidobhatod,mert nem lehet tudni pontosan mekkora is.
És köszönöm asok hasznos információt. Próbálok most már senkit sem zavarni, a kérdéseimmel. megyek megreggelizek, azutén ha hagy a kis gengszter csinálom a motort, és megyek locsóni.
Hali 120-ast kaptam csak. De ami benne volt105 ös nagyobb likkal rendelkezik, mint az új.. A 120-asról nem is beszélve. (biztos kikopott)
Az enyém inkább az a "jaj most reggel van, neeee" nézés :D

És senki meg sem dícséri a szép FZR-emet, csak a macskát? Cccc... :D
Az!
Garfield!
Búrám az nincs de a kép nagyon jó.Rásütött a nap a monitorra és ezért csak a motor látszott,nem láttam hogy mi az a sötét folt a kép jobb oldalán.
Aztán körvonalazódott hogy bajsza van,felsőbbrendű pillantással illeti az előtte állót és egyből ismerős lett itthonról az "Én vagyok a főnök,te meg a beosztott" testtartás.
Ez meg itthon az "aggyá enni me szétszedlek" állás:
Jó köszi szépen.
Én is feladtam,holnap ott lesz!Ha beraktad,fordulaton mérj rá az akkura,13.8-14.4v között jó!
Nem egyformák de ez nem véletlen.A két külső henger "hűtése" jobb mint a belsőké,ezért kell "több" benzin a külsőknek.Gyakorlatilag ez nem nagy különbség,ezért négy egyformával is jó lesz.(nekem is négy 110-es kisipari van benne)
De mint a táblázatokból láthatod,az sem mindegy hogy melyik országnak gyártották a motort,az emissziós normák és a teljesítmény miatt.(pl:a svájci és az USA(Californiai)változatokon szekunder levegő rendszer is van(volt,mert nálunk elsőként hajították le ezt a környezetbarát elképzelést a teljesítménycsökkentő hatása miatt)
Szóval nézd meg a vázszám első két betűjét és kiderül hová készült eredetileg(elvileg a motorszám ugyanez)
Természetesen ez csak arra garancia amit mi "Semminek" szoktunk nevezni.
Szia Gyula. A boritékot feladtam ajánlva.