Nos a leírtakból kiindulva, költök egy marék pénzt, hogy jobban menjen, hálából megeszi a gatyámat. Ezt lehet hogy kihagyom. Viszont Zolinak ha megvannak a sortszűrői, megboltolom vele. 3000 alatt a tied nem gyatrálkodik?
Hm.Lényegretörő kérdés.
A tarcsi svájci gépen ez volt a karbisorban.
125-ös fúvókák,sokkal vékonyabb tűk,sűrűbb menetű,de vékonyabb és gyengébb rugók.A súberen lévő lyuk ennél nem volt nagyobbra fúrva,akkora volt mint a gyári.(megmértem)
A Dynojet táblázataiból kibányászva kiderítettem hogy ehhez a kit-hez "Individual air filter and aftermarket exhaust system" kell.(az előbb rosszul írtam,ez Stage 2 és nem Stage 3 kit)
Mivel ezek nekem nem voltak,ezért betettük egy ismerősöm fzr-jébe,ami sportszűrős és Yoshimura rendszeres gép volt.
Összelőttük(egy hét b@szakodás mire jó lett minden tartományban)és láss csodát:egyből veszi a lapot a gáz pöccintésére is,hétezertől elmebeteg módjára megindul,tiszta adrenalinbomba lett a viselkedése,szóval nagyon izgi lett.Az igazsághoz hozzátarozik hogy neki Yoshimura vezérműtengelyek voltak benne(akkor derült ki amikor megvette és szelephézagot állítottunk)de a változást az előző állapothoz viszonyítottam(gyári karbi cuccai voltak,kicsit feltekerve)
Szóval király lett.
DE!
Az eddigi 8-9 literes fogyasztás(én túramotoros vagyok,Ő meg elmebeteg)felment neki 10-12 literre,ami ritka kétségbeejtő volt még neki is.Szóval két hónapig használta,aztán köszönte szépen és hozta vissza hogy elég volt.
Én kipróbáltam a folytott SV dobommal meg gyári légszűrőmmel de nem ment jobban semmivel(nem is csodálom)viszont az 5,5-6 literes fogyasztásom felment 7-7,5 liter környékére.
Biztos lehetne kísérletezéssel optimálisabb eredményt is elérni de nekem nem ért annyit az egész hogy foglalkozzam vele.(a haverom meg tavaly összetörte a gépét és kompromisszumként a válságra való tekintettel vett egy 06-os R1-et)
Szasztok. Gondolom nagyon ment. Úgy néz ki jó lett.Csak még normélis karbiszinkron kell. Durrog, de tetszik. jól húz, a határon visszaértem, ott pálya van meghúzattam, jó volt. Csak alacsony fordulaton dadog. A kittel sokat evett?
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy egy fzr 600-on hátsótelót akarok cserélni! és milyen rugóstag menne a helyére?
meg hogy magasabb lenne gy kicsit a fara. pl R1-esé belemegy? Kérem valaki tapasztalt írjon!
Holnap Szabadkára letesztelem, már csak a burkolat híja van és kész. Köszi az R1-es bíztatást. De szerintem egy ekkora motornak nem így kéne dolgoznia. Szerintem. Nade majd ha Ábrus proffal sikerül összefutni alkatrészügyileg, majd megmondi. Kuka-e vagy se.
az nem gáz, mindegyik ilyen volt amit láttam. A felpörgés sebessége relatív a 600-as a DynoJet kezelés után szépen vette a fordulatot, de az R1-el össze se lehet hasonlítani :-)
Látatlanul/hallatlanul azt mondom, hogy ha nem tűnik rendellenesnek a gázreakció (terhelésen sem), akkor nem szabad piszkálni. Egy R6-ot 2 hétig kerülgettem, mire jó lett igaz a szomszédé és nem sürgős neki A végén már könnyen ment a szívórenszer szétszedése-összerakása
A tarcsi svájci gépen ez volt a karbisorban.
125-ös fúvókák,sokkal vékonyabb tűk,sűrűbb menetű,de vékonyabb és gyengébb rugók.A súberen lévő lyuk ennél nem volt nagyobbra fúrva,akkora volt mint a gyári.(megmértem)
A Dynojet táblázataiból kibányászva kiderítettem hogy ehhez a kit-hez "Individual air filter and aftermarket exhaust system" kell.(az előbb rosszul írtam,ez Stage 2 és nem Stage 3 kit)
Mivel ezek nekem nem voltak,ezért betettük egy ismerősöm fzr-jébe,ami sportszűrős és Yoshimura rendszeres gép volt.
Összelőttük(egy hét b@szakodás mire jó lett minden tartományban)és láss csodát:egyből veszi a lapot a gáz pöccintésére is,hétezertől elmebeteg módjára megindul,tiszta adrenalinbomba lett a viselkedése,szóval nagyon izgi lett.Az igazsághoz hozzátarozik hogy neki Yoshimura vezérműtengelyek voltak benne(akkor derült ki amikor megvette és szelephézagot állítottunk)de a változást az előző állapothoz viszonyítottam(gyári karbi cuccai voltak,kicsit feltekerve)
Szóval király lett.
DE!
Az eddigi 8-9 literes fogyasztás(én túramotoros vagyok,Ő meg elmebeteg)felment neki 10-12 literre,ami ritka kétségbeejtő volt még neki is.Szóval két hónapig használta,aztán köszönte szépen és hozta vissza hogy elég volt.
Én kipróbáltam a folytott SV dobommal meg gyári légszűrőmmel de nem ment jobban semmivel(nem is csodálom)viszont az 5,5-6 literes fogyasztásom felment 7-7,5 liter környékére.
Biztos lehetne kísérletezéssel optimálisabb eredményt is elérni de nekem nem ért annyit az egész hogy foglalkozzam vele.(a haverom meg tavaly összetörte a gépét és kompromisszumként a válságra való tekintettel vett egy 06-os R1-et)
Légyszi nézd meg mégegyszer a számot vagy adj valami más elérhetőséget mert ez a szám nem létezik!
Előre is köszi
meg hogy magasabb lenne gy kicsit a fara. pl R1-esé belemegy? Kérem valaki tapasztalt írjon!
És szerinted én miért nem használom?(már volt fent)
Látatlanul/hallatlanul azt mondom, hogy ha nem tűnik rendellenesnek a gázreakció (terhelésen sem), akkor nem szabad piszkálni. Egy R6-ot 2 hétig kerülgettem, mire jó lett igaz a szomszédé és nem sürgős neki A végén már könnyen ment a szívórenszer szétszedése-összerakása