Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos a leírtakból kiindulva, költök egy marék pénzt, hogy jobban menjen, hálából megeszi a gatyámat. Ezt lehet hogy kihagyom. Viszont Zolinak ha megvannak a sortszűrői, megboltolom vele. 3000 alatt a tied nem gyatrálkodik?
A múltkorában felajánlottam néhány alkatrészt, de nem néztem a fórumot, ezért ha érdekel valakit írjon : ikakuk@mailbox.hu
307682214 ennek kell lennie.
Hm.Lényegretörő kérdés.
A tarcsi svájci gépen ez volt a karbisorban.
125-ös fúvókák,sokkal vékonyabb tűk,sűrűbb menetű,de vékonyabb és gyengébb rugók.A súberen lévő lyuk ennél nem volt nagyobbra fúrva,akkora volt mint a gyári.(megmértem)
A Dynojet táblázataiból kibányászva kiderítettem hogy ehhez a kit-hez "Individual air filter and aftermarket exhaust system" kell.(az előbb rosszul írtam,ez Stage 2 és nem Stage 3 kit)
Mivel ezek nekem nem voltak,ezért betettük egy ismerősöm fzr-jébe,ami sportszűrős és Yoshimura rendszeres gép volt.
Összelőttük(egy hét b@szakodás mire jó lett minden tartományban)és láss csodát:egyből veszi a lapot a gáz pöccintésére is,hétezertől elmebeteg módjára megindul,tiszta adrenalinbomba lett a viselkedése,szóval nagyon izgi lett.Az igazsághoz hozzátarozik hogy neki Yoshimura vezérműtengelyek voltak benne(akkor derült ki amikor megvette és szelephézagot állítottunk)de a változást az előző állapothoz viszonyítottam(gyári karbi cuccai voltak,kicsit feltekerve)
Szóval király lett.
DE!
Az eddigi 8-9 literes fogyasztás(én túramotoros vagyok,Ő meg elmebeteg)felment neki 10-12 literre,ami ritka kétségbeejtő volt még neki is.Szóval két hónapig használta,aztán köszönte szépen és hozta vissza hogy elég volt.
Én kipróbáltam a folytott SV dobommal meg gyári légszűrőmmel de nem ment jobban semmivel(nem is csodálom)viszont az 5,5-6 literes fogyasztásom felment 7-7,5 liter környékére.
Biztos lehetne kísérletezéssel optimálisabb eredményt is elérni de nekem nem ért annyit az egész hogy foglalkozzam vele.(a haverom meg tavaly összetörte a gépét és kompromisszumként a válságra való tekintettel vett egy 06-os R1-et)
Bocs Hubiur!
Légyszi nézd meg mégegyszer a számot vagy adj valami más elérhetőséget mert ez a szám nem létezik!
Előre is köszi
ja az enyém jobb mint haveromé nélküle,csak ezt nagyon kell forgatni
Szasztok. Gondolom nagyon ment. Úgy néz ki jó lett.Csak még normélis karbiszinkron kell. Durrog, de tetszik. jól húz, a határon visszaértem, ott pálya van meghúzattam, jó volt. Csak alacsony fordulaton dadog. A kittel sokat evett?
bagolyt kérdezd ö már csinált valami ilyet
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy egy fzr 600-on hátsótelót akarok cserélni! és milyen rugóstag menne a helyére?
meg hogy magasabb lenne gy kicsit a fara. pl R1-esé belemegy? Kérem valaki tapasztalt írjon!
sokat fogyaszt ?
Most akkor írjam azt hogy van elfekvőben egy Dynojet kittem is?(stage 3)
És szerinted én miért nem használom?(már volt fent)
35 körül volt az FZR-be, de nélküle halott volt a gép, nem volt választás most hubiur élvezi áldásos keverékképzését
igen, úgy könnyebb lesz, ha még valaki élőben tudja próbálni/hallani
DynoJet kitt gondolom nem olcsó? Habár ez is relatív.
Holnap Szabadkára letesztelem, már csak a burkolat híja van és kész. Köszi az R1-es bíztatást. De szerintem egy ekkora motornak nem így kéne dolgoznia. Szerintem. Nade majd ha Ábrus proffal sikerül összefutni alkatrészügyileg, majd megmondi. Kuka-e vagy se.
A kipu már nagyon nem. Az koszgát.
az nem gáz, mindegyik ilyen volt amit láttam. A felpörgés sebessége relatív a 600-as a DynoJet kezelés után szépen vette a fordulatot, de az R1-el össze se lehet hasonlítani :-)
Látatlanul/hallatlanul azt mondom, hogy ha nem tűnik rendellenesnek a gázreakció (terhelésen sem), akkor nem szabad piszkálni. Egy R6-ot 2 hétig kerülgettem, mire jó lett igaz a szomszédé és nem sürgős neki A végén már könnyen ment a szívórenszer szétszedése-összerakása
A mú ltkor a klozit szúrtad ki.
Nem. De a durrogás nem is zavarna. pici gondo majd pörög, majd esik. De , nem villám gyorsan. A karbi belseje tiszta, csak ott gányos ahol látszik.
a beremendi cement jó éles , a karbin az kosz egy tiszta sávval a közepén?
a kép lemaradt
gázt veszi alapjáratól csuklás nélkül? ejti is rendesen? ha igen akkor le van tojva a durrogás, a kipud bizonyára nem gyári
Meg ilyen a karbi.
Már előtte is szar volt. Azt csak odaírtam. Gyári alapra vissza lett állítva.
de akkor mért kellett eltekerni? nyál csere azt nagygáz a célegyenes végéig valamiről lemaradtam