De. Emléxem, hogy erről már kérdezősködtem :))
Bár akkor többen épp az eleje leengedését javasolták, most meg kiderül, hogy túl lent van így is... persze tudom, látatlanban nehéz tanácsot adni, meg kinek hogy áll jól. Én jobban szeretném, ha picit nyugodtabb lenne, nem ilyen hegyes.
Majd kísérletezem vele.
Köszi.
Akkor azért fordul az enyém ilyen hirtelen, mert meredekebb a villaszög, és a súlypont is előrébb van. Majd megszokom.
Azért az a 2 centit visszaemelem délután.
Illetve most jobban megnézve a motorodról készült képeid, a Tiéd télleg magasabbnak tűnik. Én kb. 2cm-t tudok kiemelni rajta, és annyi, akkor sem lesz 41 cm-nél több.
ha az aluminiumra gondolsz amibe bele van csavarval k.kifli akkor az alcsi aljátol a tengelyközepéig 67 cm pontosan de neked forditott telod van tehát lehetséges hogy más a méret
Lécci mérje már meg nekem valaki, hogy FZR 1000-nél mennyi az alsó kormánykifli alsó síkjától a tengely középvonaláig a távolság (a teleszkópon, saját kerekén álló motornál, sofőr nélkül)
Valahogy az enyém nem kanyarodik szépen, hajlamos "bebukni" a kanyarba, szinte húzni kell visszafelé... ez a teló sztem nem gyári, ami benne van, hanem Ducati, és lehet, hogy nem jó a magassága.
Szia Ábrus
Nagyon fasza lett a kuplung kipróbáltam hidegen(nem annyira hidegen mert azért figyelek a dolgokra)meg melegen sehol sem csúszik meg 8000 körül szokott melegen 4000 körül hidegen elmult nagyon örülök neki És a kúplung karom is keményebb lett!
Még egyszer nagyon szépen köszi a segítséget!
Bár akkor többen épp az eleje leengedését javasolták, most meg kiderül, hogy túl lent van így is... persze tudom, látatlanban nehéz tanácsot adni, meg kinek hogy áll jól. Én jobban szeretném, ha picit nyugodtabb lenne, nem ilyen hegyes.
Majd kísérletezem vele.
7787-hsz
Akkor azért fordul az enyém ilyen hirtelen, mert meredekebb a villaszög, és a súlypont is előrébb van. Majd megszokom.
Azért az a 2 centit visszaemelem délután.
Nekem az a távolság, amit bejelöltem a 10233-ban a képen, csak 38 cm. Ennyivel nem lehet alacsonyabban...
Még mindig árulják a géped!
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/10824/ya
maha-fzr-1000
A táska eredeti svéd gyártmány!
Felhasználható számtalan dologra:
- motorozáshoz
- téli-nyári extrém sportokhoz
- laptop táskának, stb.
Az index is tesztelte: http://index.hu/tech/hardver/t...
még nem használtam...minden papírjával együtt eladó
jóval a bolti ár alatt!
ha érdekel a profilomba van az e-mailem...
Lécci mérje már meg nekem valaki, hogy FZR 1000-nél mennyi az alsó kormánykifli alsó síkjától a tengely középvonaláig a távolság (a teleszkópon, saját kerekén álló motornál, sofőr nélkül)
Valahogy az enyém nem kanyarodik szépen, hajlamos "bebukni" a kanyarba, szinte húzni kell visszafelé... ez a teló sztem nem gyári, ami benne van, hanem Ducati, és lehet, hogy nem jó a magassága.
Nagyon fasza lett a kuplung kipróbáltam hidegen(nem annyira hidegen mert azért figyelek a dolgokra)meg melegen sehol sem csúszik meg 8000 körül szokott melegen 4000 körül hidegen elmult nagyon örülök neki És a kúplung karom is keményebb lett!
Még egyszer nagyon szépen köszi a segítséget!