Már arra gondolsz hogy majdnem teljesen kiengedted a kuplungkart mire elindulsz?Mert ebben az esetben én megmérném a lamellák vastagságát.(szerintem elfogytak)
Nagyon jó lesz,én is főleg a felvonulásra akarok menni,legalább majd levideózol a menetben.Persze ha sikerül addig kamerát szereznem,mert a telefon nem az igazi.
Éreztem . Meg a kuplungról én is kérdeznék. A rugók okozhatják, hogy nagyon kint fog a kar? Vagy van hosszabb rövidebb "pöcök" amit nyom a munkahenger?
Köszi Makót. Oda autóval megyünk, valszínű szombaton a felvonulásra . Tömörkényre ma este 18 kor indulunk, de még ma haza is jövünk, mert reggel kutat kell fúrni.De Makót még jövőhéten letisztázzuk. Oké?
helló srácok valaki tud nekem segíteni hol kell az fzr400 on alapjáratot állítani?1 központi csavar van vagy mind a 4 karbin kell valamit mókolni?nyomjatok már be vmi képet vagy valamit.Kösszike
Elnézést hogy csak úgy tapló módon leléptem,de benézett egy soron kívüli budapesti kirándulás(ügyeletes vagyok).
Szóval neked gyári rugóstag választékot tudok ajánlani.
A sárgát magamnak vettem tavaly csak be kéne már szereltetnem azzal a lusta dög szerelőmmel.
Nincs mit,szívesen.Kérdezz bátran,ha tudok segítek.
Szerintem biztos jó lesz,az enyémek is 52mm körül voltak,ezért az előző tulaj alátéttel kihézagolta a rugókat(annyira hogy a kuplungkart nem lehetett teljesen behúzni mert felütközött a nyomólap az alátéten)és persze így is megcsúszott.(bár ezzel megspórolt ~3000 Ft-ot)
Egyébként utángyártottban többnyire erősítettet lehet kapni.(nekem Lucas van benne azt hiszem,2900+postaköltség volt tavalyelőtt)
Én egyben cseréltem a lamellákkal,bár mint kiderült azokat nem kellett volna,elég lett volna a rugószett is.
Helló Abrus
2-kor hazajöttem a melóbol és nekiestem levettem a deknit és kivettem egy rugót a hossza pedig 5.2 cm volt felhívtam a motorosboltot hogy van e nekik ilyen rugószett aztán pont volt és erősített fajta 3400 ft volt rohanás a boltba 25 km el arrébb van megbeszéltem vele hogy ha nem érnék oda várjon egy 10 percet és nagyon rendes volt mert megvárt! Aztán haza beraktam akarom kipróbálni hát nem gyújtáson hagytam lemerült az aksi ugy hogy a próba holnap lessz a próba!Ja amugy a rugót tök könnyen lehetett nyomkodni kézzel de az ujjat elég nehezen remélem jó lessz
Nagyon szépen köszönöm a részletes segítséget rendes vagy!
Holnap mondom hogy jó e!
Lááááááááááááááááááátok. Pattanásos a szerkezet? Kamaszodik?Későn érőőőőőőőőőőőőő. Vár most nem vágom a viccet mert fáradt vagyok. Akko ez nem az a tag.
Szóval neked gyári rugóstag választékot tudok ajánlani.
A sárgát magamnak vettem tavaly csak be kéne már szereltetnem azzal a lusta dög szerelőmmel.
Szerintem biztos jó lesz,az enyémek is 52mm körül voltak,ezért az előző tulaj alátéttel kihézagolta a rugókat(annyira hogy a kuplungkart nem lehetett teljesen behúzni mert felütközött a nyomólap az alátéten)és persze így is megcsúszott.(bár ezzel megspórolt ~3000 Ft-ot)
Egyébként utángyártottban többnyire erősítettet lehet kapni.(nekem Lucas van benne azt hiszem,2900+postaköltség volt tavalyelőtt)
Én egyben cseréltem a lamellákkal,bár mint kiderült azokat nem kellett volna,elég lett volna a rugószett is.
2-kor hazajöttem a melóbol és nekiestem levettem a deknit és kivettem egy rugót a hossza pedig 5.2 cm volt felhívtam a motorosboltot hogy van e nekik ilyen rugószett aztán pont volt és erősített fajta 3400 ft volt rohanás a boltba 25 km el arrébb van megbeszéltem vele hogy ha nem érnék oda várjon egy 10 percet és nagyon rendes volt mert megvárt! Aztán haza beraktam akarom kipróbálni hát nem gyújtáson hagytam lemerült az aksi ugy hogy a próba holnap lessz a próba!Ja amugy a rugót tök könnyen lehetett nyomkodni kézzel de az ujjat elég nehezen remélem jó lessz
Nagyon szépen köszönöm a részletes segítséget rendes vagy!
Holnap mondom hogy jó e!