Ma lemértem hogy 100km en mennyit fogyaszt a motor. Teletettem, bele a 100km t, aztán megint tele, és 4,2 liter ment bele. Mondjuk ehhez hozzá kell tenni, hogy bejáratósak a csapágyak, és 6ezer fölé nem húztam sosem. Ez egy jó fogyasztás ilyen használat mellett ?
Zsoltikám,én még rosszabbul jártam pénteken,ott kint Üllésen!Kimentünk a sógornőmékhez,de a tanya kapuján nem fértem be a géppel,ezért megálltam a kapuoszlop mellett,csak a szél egy kis lyukat fújt a tövébe,a lábam meg elsüllyedt benne(utálom a homokot!).olyan szépen eldőltem a motorral meg az asszonnyal együtt,hogy a beton kapuoszlop fogta meg motort,a tankidom megsérült! Most szárad a frissen fújt tank takaró idom,holnap lakkozom.Sikerült tegnap a piacon olcsón szerezni egy kamerát,persze az akkuja kampec,de azt olcsón rendbehozom,hétvégén viszem magammal.
Na szétszedtem, (már megint). És baj van. A tank belsejéből levélt a gyanta. Tele van nagy darabokkal, és nem bírom kiszedni. A speckó anyag eddig bírta.
Igen az,mert ügyes voltam és nem estem el.
Egyenesen és gyorsan minden hülye tud menni(legalább egyszer)de bekanyarodni?
Ráadásul stílusosan?(egy fok döntés nélkül függőlegesen)
Miért ne lenne jó?Nekem is az van fent:DID 532 zlv-JT lánckerékkel,persze méretazonosan.(a Pinktől)
De legközelebb 530-as O gyűrűst vennék.(sokkal olcsóbb és bőven elég)
Mivel én sem vagyok német szakos ezért megkérdeztem a Google véleményét hátha ő jobban tudja de én is valami ilyesmire emlékeztem.(nagyjából)
De én se jól.
Egyébként ma én is elmentem kanyarodni egyet.(~80km)
Van errefelé egy elég forgalommentes szakasz ami pokoli sz@r minőségű volt.Most láttam,frissen van aszfaltozva.Van benne egy brutális S kanyar,amit nagyon szerettünk és fincsi friss fekete tapadós aszfalt borítja.(meg murva az új útpadkáról)itt kb 2,2Km/h-val fordultam,de az egyenesben a 40-es táblákra való tekintettel nem léptem túl a 240-et.
Nagyon király volt.
50eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee;? uha. Állatkodni nem merek, főleg így hogy álva borul a motor. Na akkor jövőhéten szétnézek. Vagy normálisan vezetve hátha kibir 1hónapot.
Hát ez azért nem ilyen egyszerű.
A lánc lehet 530-as(ez a "gyengébbik")és 532-es(ez az erősebbik) piaca válogatta.
Az európaiak 532-essel kapták,természetesen mindegyikhez a saját lánckereke kell.
Az 532-es k.drága(50e csak a lánc)javaslom az 530-ast,az is bőven elég ha nem állatkodsz vele.
A gyári áttétel 16/46-os 110 szemes.Nekem 17/47-es van fent,de volt 18/45-ös is.(ezzel negyedikben ment 260-at 10000-nél,ötödikben visszaesett a fordulat 7500-ra de nem gyorsult tovább)
Egyenesen és gyorsan minden hülye tud menni(legalább egyszer)de bekanyarodni?
Ráadásul stílusosan?(egy fok döntés nélkül függőlegesen)
De legközelebb 530-as O gyűrűst vennék.(sokkal olcsóbb és bőven elég)
De én se jól.
De neked van igazad!
De egyre gondoltunk
Van errefelé egy elég forgalommentes szakasz ami pokoli sz@r minőségű volt.Most láttam,frissen van aszfaltozva.Van benne egy brutális S kanyar,amit nagyon szerettünk és fincsi friss fekete tapadós aszfalt borítja.(meg murva az új útpadkáról)itt kb 2,2Km/h-val fordultam,de az egyenesben a 40-es táblákra való tekintettel nem léptem túl a 240-et.
Nagyon király volt.
locsi Szasztok,
(a harmadik képen elég Low Rideres a vas)
A lánc lehet 530-as(ez a "gyengébbik")és 532-es(ez az erősebbik) piaca válogatta.
Az európaiak 532-essel kapták,természetesen mindegyikhez a saját lánckereke kell.
Az 532-es k.drága(50e csak a lánc)javaslom az 530-ast,az is bőven elég ha nem állatkodsz vele.
A gyári áttétel 16/46-os 110 szemes.Nekem 17/47-es van fent,de volt 18/45-ös is.(ezzel negyedikben ment 260-at 10000-nél,ötödikben visszaesett a fordulat 7500-ra de nem gyorsult tovább)