Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

betankoltam szar benzinből, ha húztad, gondolkodott, utána pörgött fel, egyenletes tempónál, szaggatott, Erőtlen indulás.
mi volt az eredeti baja?
Meeg ahogy levettem a karbit, kifolyt a benzin. Levitte a burkolatról, a festéket.
Tehát sok a benya? 2.5 ről tekertem 3ra.
600-ra van egy szűkre esztergált anya. Le volt darálva a menet a kihajtótengelyről és ezért szorosra lett készítve. M18x1,25 azt hiszem.
az jó, ha durrog. Múltkor próbáltam a sor 2 Triumph-ot, nyitott cső (aljára írva, hogy nem street legal), pompás volt arra a rövid próbaútra
ha durrog akkor szegény és nem ég el a hengerben, hanem kint a kipuban. addig vicces, míg olyan nem lesz mint a tubarózsa egy emberesebb durranástól
Aloha. Nos karbi le, Vissza a csavar, 3 fordulat ki. Most szebben jár, de durrog, ha visszaengeded a gázt. Sok lett?
ha esetleg valakit mégis érdekelne 1000-re féknyereg
Sziasztok nincs valakinek elfekvőben véletlenül eladó első lánckerék rögzítő anya , meg a lengőkarra lánc csúszka amin a lánc fut? Fzr 1000 hez? Lehet hogy a többi FZR é is jó azt nem tudom. Elöre is köszi
én is
Eger mellett!
De postán is megoldható a dolog.
Csak volt.
Merre laksz?
Sajnos a súlya is ugyanaz mint a 600-é,viszont a teljesítménye csak 84 paci,így nem gyorsul úgy.
Nekem 89-es 500-am van,de 99%-ban egyezik a 600-al.A dugattyúátmérőn kívül a súbertűk,hátsó lánckerék és gyújtásmodul más, a többi ugyanaz.Kérdezd Ábrust,neki lehet hogy van.
Sziasztok!
Nekem egy '91-es FRZ 500-om van, és hozzá keresek hátsó fékolaj tartályt, vagyis ami benne van gumi, mert teljesen szétmálott. Ha valakinek van otthon kallódóban akkor vevő lennék rá. De az is jó ha tudja valaki hol lehet venni újat mert sehol sem kapok. Ja és szerintem a 600-nak ugyanez az olajtartálya.
Előre is köszi!
küldtem mailt
na helló bagoly ! akkor amit megbeszéltünk telefonon az oké,csak még kéne az a méret amit már pár hozzászólással korábban kértem ábrustol is. és már csak a hátsó lengövilla mérete kellene a szélessége kellene ahol a vázhoz csatlakozik. aztán ha jó akko r szombaton megyek a cumóért.
Akkor nekiesek valamelyik este. Bár nem sok kedvem van most szétbombázni. Felkerült a kipuff. Szép mély hangja lett. nem ordítós, csak mély.
Én fogyasztásilag az egyik legjobb vagyok ugyanis idén eddig összesen kb 30km-t mentem vele,tehát ez abszolut takarékosnak mondható.Ennél csak az ETZ-m fogyaszt kevesebbet,azon ugyanis három éve lejárt a műszaki és évente egyszer beindítottam az udvaron 2-3 percre.(bár ha km/l arányban nézem akkor nem biztos)
A csavart megpróbálhatod,bár az enyém sem úgy kapja fel a fordulatot mint egy modern,korszerűen agyonbonyolított injektoros mai kacat.
köszi az infót:))
Halisztok. Ábrus, te fogyasztásilag hogy jössz ki? Nem tetszik ahogy jár. Ha odahúzod neki, gondolkodik picit, és utánna indul meg a fordulat. Keverékcsavar, fél fordulat +?
Az én mikrométeremen is ennek megfelelő a skálázás.
Teljesen világos.(csak kicsit kifakult a mm papír és nem látszanak tisztán a vonalak)
Az első ~253mm
A második ~190mm
(a tűrés a mérőszalag miatt +/-1-2mm)
A cső átmérőjét meg majd elárulom ha megkérdezed.