helló ábrus! egy kérdéssel fordulnék hozzád vagyis kettővel:)) teszek egy gyermeteg rajzot remélem értelmezhető a villahíd talpátol a szár tetejéig lévö méretre lennék kiváncsi és a váznyak ahová a kormánycsapágyak mennek az a méretr is kellene. ja és az 1000-es fzr é mint neked van. elöre is köszönöm
Természetesen a hiányos munkát majd befejezem, csak mostanában nagyon ritkán vagyok netközelben...
Amúgy kösz a telószámot!
Mindenkinek jó pihenést! (motorozást)
Elég lesz a három centi is nem lesz semmi gond.
Minél lejjebb engeded az elejét,annál előrébb és lejjebb viszed a motor súlypontját.Ezzel(egy bizonyos határig)fordulékonyabb,könnyebben kezelhető lesz a motor a (főleg szűk)kanyarokban.
Ellenkező esetben ha kiemeled az elejét nehezebb lesz vele kanyarodni,viszont komfortosabb,"túrázósabb" lesz az úttartás-rugózás.
Arra viszont figyelni kell,hogy össze kell lőni a hátsó rugózással is.(rugóelőfeszítés)
De azon a két centin nem fog múlni semmi,próbáld meg nyugodtan.(még akár teljesen kiemelve is)
Hi! Olyan lesz a feelingje mintha szorulna a kormánycsapágy meg kanyarba pl. az összes körforgalom bebicskázhat az eleje a kanyar belső íve felé, fel nem ülnék ilyen motorra. Kormánysúly lehet nagyobb ha szitál az eleje, de nekem nem szitált jobban ettől.
Nincs téma! De szoktam karcolgatni oda is, de tegnap óta nem írt senki!
Lehet fel kellene dobni valami témát!
a 10 ezres olajcsere eléggé felizgatta őket
helló mindenkinek! segítsetek már nekem. az lenne a kérdésem,hogy hogyan befojásolja a motor viselkedését ha az első teló felljebb vagy lejebb van engedve? úgyértem,hogy a villabefogókat fellazitom és tudom lejjebb vagy felljebb csúsztatni az egész elejét. mert tettem rá egy magas kormányt és amiatt most nem tudom a gyári értékként előirt 5 cm re fel engedni csak kb 3 cm re.
Zsolti,én itt Szegeden a Fonógyári úton szoktam tankolni,a temetővel szemben van egy német kút.Tudtommal ez a legolcsóbb a városban,és jó benzin,harap vele a moci.
+ Tegnap betankoltam. 6 km után elkezdett dadogni a motor. jött a cimbi leszívtuk, felöntöttük másikkal, mostmár alakul. A kúton azt mondták náluk semmi baj a benyával. úgyhogy tegnap szívtam rendesen, meg lett 16l mosóbenzinem.
Amúgy kösz a telószámot!
Mindenkinek jó pihenést! (motorozást)
Minél lejjebb engeded az elejét,annál előrébb és lejjebb viszed a motor súlypontját.Ezzel(egy bizonyos határig)fordulékonyabb,könnyebben kezelhető lesz a motor a (főleg szűk)kanyarokban.
Ellenkező esetben ha kiemeled az elejét nehezebb lesz vele kanyarodni,viszont komfortosabb,"túrázósabb" lesz az úttartás-rugózás.
Arra viszont figyelni kell,hogy össze kell lőni a hátsó rugózással is.(rugóelőfeszítés)
De azon a két centin nem fog múlni semmi,próbáld meg nyugodtan.(még akár teljesen kiemelve is)
Lehet fel kellene dobni valami témát!
a 10 ezres olajcsere eléggé felizgatta őket
Tök igazad volt ezzel kapcsolatban...
Most már elmondhatod hol van.
Előre is kössz!