Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én tudok 250 hez rengeteg alkatrészt,de csak akkor mondom meg hol van ha kitöltöd az adatlkapod
R17
Saját készítésű, az építkezéskor csináltuk. Olyan jól sikerült hogy megmaradt.
17"? 18"?
Sziasztok!
Eladó egy pár 820Km-t futott Dunlop Sportmax Qualifier gumi.
Hátsó méret: 180/55
Első méret: 120/70
2008 okt-ban vásárolt R6R-en volt rajta!
Csak párban eladó! 40.000 Ft.
Tel:20/3361-461
jó a klozet a háttérben a gyerek meg gyerek, mit mondhatnék rá
Ismerkedik a törpi a sága moto-ral.
a tartály kivétele alapértelmezett
http://www.rohej.hu/pps/romani... Majd nézek innen a szomszédból, valami alkatrészt.
az se fér el, szöghajtóműves kell
Féltengely? Én csapágyra tippelek.
És szűk kanyarban nem akaródzik kanyarodni,valamint valahonnan kifolyt egy csomó olaj.Akkor ne legyen igazam,mert az b@szott kellemetlenül fog érinteni.
De azt mát tavaly előtt összetörtem alatta, úgyhogy az is fel van újítva. Okos fejjel gumicsere, csak a méret más volt. De a per az stimmel.
Átrakom a kormányt is.
Jól emlékszem hogy 4x4-es?
Hát.. de egyszer majdcsak jó lesz. igaz egy új autó árával fog vetekedni. De a telefonszámlámtól előre fáj a fejem ha alkatrészt kell vadászni.
Ha megfordítod,akkor meg hátrafelé fog menni a motor.
Flex.(van egy+karbisorom is)
Tudtam én hogy nem szabad Chryslert (sem)vennem.Most végre megnyugodott a lelkem.
És ha megfordítom? vagy flex?
Reggeli eset. Feleségem ment dolgozni, felhívott hogy nem tud nagyobb kanyart bevenni mert szét akar esni az autó. Defektre gyanakodtam, körbenézte, nem látszik semmi. Odaért a munkahelyére azt mondta tiszta olaj a kipufogó, meg a kocsi hátulja. De már nagyon nem is ment az autó. 3 körül megyek, megnézem hátha nagy bajt nem csinált. tavaly nyáron lett az összes cserélhető dolog kicserélve az elejébe, és a hajtásnál. gondoltam megosztom veletek. Legalább motorozhatok.
A "mienken"(a nem exupon)37-es BDS karbi van amin előre néz az állító csavar.Nagyon sz@r hozzáférni,ezért én le szoktam venni ha tekergetni kell a csavarokat(ritka eset)
Ügyes kézzel(járó motornál azt néha megégetve a hengerfejen)rövid csavarhúzóval hozzá lehet férni,de nem egyszerű eset.A 38-as BDST-n(exup)már sokkal könnyebb hozzáférni.(hiába,ez az evolúció,bár ez a folyamat megszakadt az YZF-től)
Nos az van hogy nem találom az Mforce oldalán a cikket(négyütemű motorok technikája)pedig fent volt.
Itt írta Kovács kolléga hogy a keverékcsavar elállításával kitekerve több benzin-levegő keverék(benzinhab)megy be a szívócsatornába,ezáltal a nyomásviszonyok megváltoznak a szívócsőben,és az eddigi szinkronbeállítás felborul(hat),karburátora válogatja,de ha régebbi-kopottabb a karbi akkor jó esély van rá.
Nem minden esetben változik,de én is jártam már úgy hogy szétszedés/tekergetés után elmászott az előtte jó szinkron beállítás.