Sziasztok!
Eladó egy pár 820Km-t futott Dunlop Sportmax Qualifier gumi.
Hátsó méret: 180/55
Első méret: 120/70
2008 okt-ban vásárolt R6R-en volt rajta!
Csak párban eladó! 40.000 Ft.
Tel:20/3361-461
És szűk kanyarban nem akaródzik kanyarodni,valamint valahonnan kifolyt egy csomó olaj.Akkor ne legyen igazam,mert az b@szott kellemetlenül fog érinteni.
Reggeli eset. Feleségem ment dolgozni, felhívott hogy nem tud nagyobb kanyart bevenni mert szét akar esni az autó. Defektre gyanakodtam, körbenézte, nem látszik semmi. Odaért a munkahelyére azt mondta tiszta olaj a kipufogó, meg a kocsi hátulja. De már nagyon nem is ment az autó. 3 körül megyek, megnézem hátha nagy bajt nem csinált. tavaly nyáron lett az összes cserélhető dolog kicserélve az elejébe, és a hajtásnál. gondoltam megosztom veletek. Legalább motorozhatok.
A "mienken"(a nem exupon)37-es BDS karbi van amin előre néz az állító csavar.Nagyon sz@r hozzáférni,ezért én le szoktam venni ha tekergetni kell a csavarokat(ritka eset)
Ügyes kézzel(járó motornál azt néha megégetve a hengerfejen)rövid csavarhúzóval hozzá lehet férni,de nem egyszerű eset.A 38-as BDST-n(exup)már sokkal könnyebb hozzáférni.(hiába,ez az evolúció,bár ez a folyamat megszakadt az YZF-től)
Nos az van hogy nem találom az Mforce oldalán a cikket(négyütemű motorok technikája)pedig fent volt.
Itt írta Kovács kolléga hogy a keverékcsavar elállításával kitekerve több benzin-levegő keverék(benzinhab)megy be a szívócsatornába,ezáltal a nyomásviszonyok megváltoznak a szívócsőben,és az eddigi szinkronbeállítás felborul(hat),karburátora válogatja,de ha régebbi-kopottabb a karbi akkor jó esély van rá.
Nem minden esetben változik,de én is jártam már úgy hogy szétszedés/tekergetés után elmászott az előtte jó szinkron beállítás.
Eladó egy pár 820Km-t futott Dunlop Sportmax Qualifier gumi.
Hátsó méret: 180/55
Első méret: 120/70
2008 okt-ban vásárolt R6R-en volt rajta!
Csak párban eladó! 40.000 Ft.
Tel:20/3361-461
Ügyes kézzel(járó motornál azt néha megégetve a hengerfejen)rövid csavarhúzóval hozzá lehet férni,de nem egyszerű eset.A 38-as BDST-n(exup)már sokkal könnyebb hozzáférni.(hiába,ez az evolúció,bár ez a folyamat megszakadt az YZF-től)
Itt írta Kovács kolléga hogy a keverékcsavar elállításával kitekerve több benzin-levegő keverék(benzinhab)megy be a szívócsatornába,ezáltal a nyomásviszonyok megváltoznak a szívócsőben,és az eddigi szinkronbeállítás felborul(hat),karburátora válogatja,de ha régebbi-kopottabb a karbi akkor jó esély van rá.
Nem minden esetben változik,de én is jártam már úgy hogy szétszedés/tekergetés után elmászott az előtte jó szinkron beállítás.